Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Awd i Rwd
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: Birbirbir
| xups | 2009-04-15 07:23:34 (0) |
subaru daro ir pakankamai daznai, deda stipresni galini difa, o kartais ir visai kita deze jei rimtiem reikalam su celica negirdejau. didele tikimybe kad nelaikys deze, juk variklis stovi skersai, kai pas subarikus isilgai, tai reiskia kad sukimo asi reikia du kartus sukti po 90 laipsniu, o tai didekes apkrovos. kazkaip neteko matyt kad taip darytu. pas svedus maciau kaip svifta dare RWD tai varikli state isilgai ir viska is sx200 sukiso, bet ten jau aukstaji pilotaza zmones sitoi sriri ivalde.subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
| Birbirbir | 2009-04-15 07:27:14 (0) |
Parasiau aleksejui lauksiu atsakimo seip manu viskas cia gan paprasta nuimu reduktoriu ir padarau svarke kiek skaiciau subariku forume aleksejui isemus pusasius pradejo skiestis ratai taigi cia vienas niuansas kad turbut ir man teks palikt pusasius dalinai juos praardant gal kas galit numest koki linka kur vizualiai galeciau pasiziuret skirtumus tarp galiniu toyotu difuperiferija |
| Birbirbir | 2009-04-15 07:33:00 (0) |
Na del dezes nekrusu smegenu istatysiu 154f kuri kiek byloja uk ir us forumai gali nulaikyt zymiai daugiau teorisai turetu kaiptik su rwd prasisuks ratai o ant keturiu kazkas kazkur kitur gauna kruvi su tikimybe prasisukt mechaniskoje dalyje vienintelis klaustukas kiek gali tempti galinis difasperiferija |
| xups | 2009-04-15 07:52:25 (0) |
seip labai idomu butu pamatyt GT4 RWD teorisai turetu kaiptik su rwd prasisuks ratai o ant keturiu kazkas kazkur kitur gauna kruvi su tikimybe prasisukt mechaniskoje dalyje matai kai prieko niekas nebetempia galas gauna didesne apkrova, ir seip startuojant mases persiskyrsto ir didzioji dalis tenka galui, taigi darosi sunkiau prasukt ratus-dideja ir apkrova i gal. difa, pusasius, kardana ir dezes "razdatke", o del ratu isisketimo tai imi senas granatas (barskancias ar subyrejusias) be viduriu ir suverzi ratu guolius subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
|
Sheikhas
|
2009-04-15 07:56:23 (0) |
NEIMANOMA. Galinis difas tau turetu maziausiai rupeti. Svarbiausia deze. Kadangi pas gt4 priekis galas yra 50/50,preikinis difas yra dezej, turetum is mesti visai centrini difa, skersti deze, ismesti ar kazkaip uzblokuoti uzvirinti priekini difa. Nesu girdejes nei vieno atvejo,kad celica su savo deze perdaryta i RWD. Visi atvejai -variklis tas pats arba kitas statomas isilgai ir dedama visai kita deze. Taigi manau galim tuo ir pabaigt |
| Birbirbir | 2009-04-15 08:11:40 (0) |
as kazkodel galvoju kad tai yra tikrai imanoma bandysiu per4m pasiklausinet periferija |
| Grigarasas | 2009-04-15 10:32:26 (0) |
Oi tas jaunimas seis laikais tiek fantazijos turi Geriau normaliai padaryk kad AWD valintu nereiks nei RWD daryti, arba BMW pasiimk su 3500cc, tai bus ir RWD ir arkliu belenkiek ir nereiks dviracio isradineti P.S cia tik mano tokia nuomone, o neimanomu dalyku kaip ir nera, tik klausimas ar verta Birbirbir parašė: as kazkodel galvoju kad tai yra tikrai imanoma bandysiu per4m pasiklausinet |
| Birbirbir | 2009-04-15 10:41:06 (0) |
bmw'u nenoriu kaip jau ir sakiau geriau pagelbetumet nes, pabandyt tai tikrai pabandysiu turint galvoj kad ant zipo lysna deze turiu periferija |
| Lukis | 2009-04-15 10:47:18 (0) |
sito klipo itaka? celica RWD ![]() Parduodu savo celicu dalis: https://www.facebook.com/parduodu.celica.1 Buvo: AT200 '97 Buvo: AT200 '98 Dabar: OBK-5 '17 2.5i |
| Birbirbir | 2009-04-15 10:49:42 (0) |
ne praitos vasaros uzmanymas tada tik pasvarstciau daba galvoju pabandyt realiai pasidaryt o sitos "celicos" kur klipe tai V8 kiek pamenu stovi daba paziurejau ta filmuka ir pamaciau kad paraso periferija |

su celica negirdejau. didele tikimybe kad nelaikys deze, juk variklis stovi skersai, kai pas subarikus isilgai, tai reiskia kad sukimo asi reikia du kartus sukti po 90 laipsniu, o tai didekes apkrovos. kazkaip neteko matyt kad taip darytu. pas svedus maciau kaip svifta dare RWD tai varikli state isilgai ir viska is sx200 sukiso, bet ten jau aukstaji pilotaza zmones sitoi sriri ivalde.