kaip daugelis turbut jau zino, as esu "stock'in'fanas" ( © by Sheikhas ), bet taip jau nutiko, kad ir as nesugebejau atsipirt automobilio tobulinimo poreikiui (aka "tiuningui" )
tai vat, po ilgu apmastymu, nusprendziau pasidaryt savo Celkoje pavaru perjungimo svirties (aka "shihter'io" ) trumpinimo mod'a, kadangi originali pavaru perjungimo svirtis ir begiu eiga yra gana ilgi (MY'92, tiek ST185, tiek ir ST182 turi trumpesni strypa ir kiek pakeista begiu perjungimo mechanizna (aka "kulisa" ), todel begiu eiga ten trumpesne)
is pradziu galvojau apie mk.6 strypa originalioje "kulisoje" (gana populiarus mod'as tarp ST185 juzeriu), bet kuri laika nepavykus rast ardomos LHD mk.6 Celkos, isigijau visa ST182 MY'92 "kulisa" (savo OEM'inio shifter'io kazkaip pagailo, todel nusprendziau jo neperdarinet)
idomu tai, kad vien virsutines "kulisos" dalies pakeist neiseina - neatitinka 4 skyliu isedestymas, tad teko daryt pilna swap'a
kelios nuotraukos cia: http://www.celica-klubas.com/galerija/196.html
po sios modifikacijos begiu perjungimo svirtis tapo trumpesne ir pati begiu eiga patrumpejo, bet toks ispudis, kad begiai jungiasi kiek sunkiau (ST185 MY'90 kulisoje nera jokio begio ijungimo "fiksatoriaus", o ST182 MY'92 kulisa toki fiksatoriu jau turi, gal todel...)
nors jei nepatiks, visada galesiu isimest savo "issaugota" kulisa
p.s. viena is nuomoniu yra tokia, kad short-shifter'is prisideda prie greitesnio pavaru dezes sinchronizatoriu (kurie Tojotos dezese ir taip nera stipriausi) susidevejimo...
tai vat, po ilgu apmastymu, nusprendziau pasidaryt savo Celkoje pavaru perjungimo svirties (aka "shihter'io" ) trumpinimo mod'a, kadangi originali pavaru perjungimo svirtis ir begiu eiga yra gana ilgi (MY'92, tiek ST185, tiek ir ST182 turi trumpesni strypa ir kiek pakeista begiu perjungimo mechanizna (aka "kulisa" ), todel begiu eiga ten trumpesne)
is pradziu galvojau apie mk.6 strypa originalioje "kulisoje" (gana populiarus mod'as tarp ST185 juzeriu), bet kuri laika nepavykus rast ardomos LHD mk.6 Celkos, isigijau visa ST182 MY'92 "kulisa" (savo OEM'inio shifter'io kazkaip pagailo, todel nusprendziau jo neperdarinet)
idomu tai, kad vien virsutines "kulisos" dalies pakeist neiseina - neatitinka 4 skyliu isedestymas, tad teko daryt pilna swap'a
kelios nuotraukos cia: http://www.celica-klubas.com/galerija/196.html
po sios modifikacijos begiu perjungimo svirtis tapo trumpesne ir pati begiu eiga patrumpejo, bet toks ispudis, kad begiai jungiasi kiek sunkiau (ST185 MY'90 kulisoje nera jokio begio ijungimo "fiksatoriaus", o ST182 MY'92 kulisa toki fiksatoriu jau turi, gal todel...)
nors jei nepatiks, visada galesiu isimest savo "issaugota" kulisa
p.s. viena is nuomoniu yra tokia, kad short-shifter'is prisideda prie greitesnio pavaru dezes sinchronizatoriu (kurie Tojotos dezese ir taip nera stipriausi) susidevejimo...
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
fleimmeisteris © by hedo