bet ar yra dar kur normaliai padarytu ir be belikiek babkiu? gal kas zinot?
Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celica STxx5 » ST205 galios didinimas?
o kiek tavo nuomone "belikiek"?
kazkaip atrodo kas gali isigyt 6gen gt4 tai neturetu taip bedavot del $
Degtinė - mūsų priešas, bet kas sakė, kad mes priešų bijom - sunaikinkim ją
GT-FOUR ST205 raše:
Gal kas galetumete patarti kur isideti cipa ar perprogramuoti kompa taip pat pakeliant slegi, o gal dar kokiu mandrybiu galiai didinti yra?
Gal kas galetumete patarti kur isideti cipa ar perprogramuoti kompa taip pat pakeliant slegi, o gal dar kokiu mandrybiu galiai didinti yra?
o tai ka, stock'ine ST205 nivalit?
jei rimtai, tai siulyciau (jei tik kerti angliskai) panarsyt po 6gc.net ir gt4oc.uk (praktine puse), ir po mrcontrols.com (teorine 3S-GTE tiuningo puse)
p.s. jei is tiesu planuoji pasiekt "bent 220 kW", tai nusiteik, kad pigu tikrai nebus...
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
fleimmeisteris © by hedo
valit bet sakau reikia iskarto pasidaryti kad butu:}nu pinigai pinigais bet noretusi uz juos ir galios pakankamai gauti ir kokybes, kad nereiktu poto variklio ar dar ko is naujo rinkti.......
GT-FOUR ST205 raše:
valit bet sakau reikia iskarto pasidaryti kad butu:}nu pinigai pinigais bet noretusi uz juos ir galios pakankamai gauti ir kokybes, kad nereiktu poto variklio ar dar ko is naujo rinkti.......
valit bet sakau reikia iskarto pasidaryti kad butu:}nu pinigai pinigais bet noretusi uz juos ir galios pakankamai gauti ir kokybes, kad nereiktu poto variklio ar dar ko is naujo rinkti.......
variklio pirkti?
tai kaip suprantu, tavo tuningas apsiriboja kokiu 500-1000lt jei st205 variklio kaina tau yra daug.
cia uz tiek pinigu tik duslintuva pasikeisi...
ST205 - mirtina zona su kelimu slegio yra 1.3 baro - jei daugiau - motorui kaput.
Pirma ka darai - ismeti Standartini Downpipe (katalizas jame stovi, sveria jis kokius 10kg, ir yra nerealus kamstis) Normalus Downpipe kainuoja apie 300eu.
Poto - vadinama test pipe arba middle pipe kuri nuo dowpipe eina keiti - nes standartinis diametras - apie 5.5cm. Toliau jau galinis vamzdi - vietoj to kad jis eitu per sake - varai tiesiai po sake ir nedarai jokiu kreiviu ties kardanu, leidi kiek ji kiek imanoma prie pat kardano. Diametras - 7cm.
Kai visa sita pasidarysi, meti akuma i bagaznika - ir vietoj guminio intake vamzdzio kuris eina nuo turbos, darai tiesu vamzdi su diametru NE mazesniu negu turbos inletas, statai filtra toj vietoj kur stovejo akumas.
Sekantis etapas - boost controleris, kainos nuo 200-250eu uz nauja Greddy profecBII. Statai boost controleri, vaziuoji ant Dyno stendo - ir keli slegi, kartu ziuredamas kas su misiniu darosi. Is patirties galiu pasakyt - jei purkstukai neuzkisti, kuro pompa veikia - tai iki 1.2 baro - drasiai galima kelt - misinys bus kaip reikiant dar, nes standarte 3SGTE - ganetinai riebiai vaziuoja. Atsuksi 1.2 baro - turesi apie 300ag, ir 380nm sukima - masina - kaip diena nuo nakties pasikeis, pirmu / antru - nusukinesi ratus kaip tik nori
Poto paskambinsi man - ir galesim sustatyt su standartine STi TypeRA - arba TypeR - ir isitikinsi kad GT-Four - "barza"
Eddi - ST205 standarte NU TAIP nivalit kad net skaudu... Jei saziningai - ST205 stock nuo Imprezos GT stock gautu i kaulus... Viska lemia svoris, o toyota sioj vietoj komforto atzvilgiu stipriai lenkia STi / GT... STi arba GT - kaip vienas subaristas pasake - Vidro s gvozdiami
Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
Pirma ka darai - ismeti Standartini Downpipe (katalizas jame stovi, sveria jis kokius 10kg, ir yra nerealus kamstis) Normalus Downpipe kainuoja apie 300eu.
Poto - vadinama test pipe arba middle pipe kuri nuo dowpipe eina keiti - nes standartinis diametras - apie 5.5cm. Toliau jau galinis vamzdi - vietoj to kad jis eitu per sake - varai tiesiai po sake ir nedarai jokiu kreiviu ties kardanu, leidi kiek ji kiek imanoma prie pat kardano. Diametras - 7cm.
Kai visa sita pasidarysi, meti akuma i bagaznika - ir vietoj guminio intake vamzdzio kuris eina nuo turbos, darai tiesu vamzdi su diametru NE mazesniu negu turbos inletas, statai filtra toj vietoj kur stovejo akumas.
Sekantis etapas - boost controleris, kainos nuo 200-250eu uz nauja Greddy profecBII. Statai boost controleri, vaziuoji ant Dyno stendo - ir keli slegi, kartu ziuredamas kas su misiniu darosi. Is patirties galiu pasakyt - jei purkstukai neuzkisti, kuro pompa veikia - tai iki 1.2 baro - drasiai galima kelt - misinys bus kaip reikiant dar, nes standarte 3SGTE - ganetinai riebiai vaziuoja. Atsuksi 1.2 baro - turesi apie 300ag, ir 380nm sukima - masina - kaip diena nuo nakties pasikeis, pirmu / antru - nusukinesi ratus kaip tik nori
Poto paskambinsi man - ir galesim sustatyt su standartine STi TypeRA - arba TypeR - ir isitikinsi kad GT-Four - "barza"
Eddi - ST205 standarte NU TAIP nivalit kad net skaudu... Jei saziningai - ST205 stock nuo Imprezos GT stock gautu i kaulus... Viska lemia svoris, o toyota sioj vietoj komforto atzvilgiu stipriai lenkia STi / GT... STi arba GT - kaip vienas subaristas pasake - Vidro s gvozdiami
Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
Dogg raše: (...) Eddi - ST205 standarte NU TAIP nivalit kad net skaudu... Jei saziningai - ST205 stock nuo Imprezos GT stock gautu i kaulus... Viska lemia svoris, o toyota sioj vietoj komforto atzvilgiu stipriai lenkia STi / GT... STi arba GT - kaip vienas subaristas pasake - Vidro s gvozdiami
man to neaiskink, as ta ir taip zinau
siaip nepasakyciau, kad ST205 visai nivalit - gal is vietos ji ir nera tokia staigi kaip Subarkes, bet pradedant nuo 3 begio vaziuoja ji visai neblogai (bent jau ta balta ST205 vaziavo )
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
fleimmeisteris © by hedo
negi taip ir gautu? kiek as pamenu savo dragine karjera, tai panasaus lygio impreza GT (mid tuned) mano senute 5gen tik per korpusa-du ant finisho paimdavo.