Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
St185 vaziuokles ypatumai :)
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: PylX
|
PylX
|
2009-10-25 16:41:13 (0) |
>PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Grigarasas | 2009-10-26 06:30:14 (0) |
Pas mane buvo sudetos sportines spyruokles, tai posukius imt zymiai smagiau buvo, bet masina kietoka buvo kasdieniniam vazinejimui, mano zmonai . Dabar pakeiciau ir sudejau orginalias spyruokles tai labai supasi ant posukiu. Noreciau susideti coilus ir galini stabilizatoriu kietesni, o vat tada butu matyti kas ir kaip. |
|
Sheikhas
|
2009-10-26 08:33:01 (0) |
Mano valdomumo gerinimo istorija (vertinu pagal vid. pvz posūkio 'išėmimo' greitį: 1.ratai - nuo 205/50R15 ant 215/40R17 iš karto juntamai pagerėja stabilumas; 2.susidėjau 'rastavkes'- dar labiau pagerėjo; 3.susidėjau priekinius KoniSport - dar labiau pagerėjo (jautėsi galo nestabilumas); 4.susidėjau sportines spyruokles - dar labiau pagerėjo; 5.susidėjau galinius KoniSport - dar labiau pagerėjo; 6.susidėjau strutbar'us - 'rasporkes' gale + priekinį rimtesnį - prie esamos pakabos nepajaučiau skirtumo, gal jeigu tai būtų padaryta pradiniam etape, gal būtų kitaip... 7.susidėjau priekinius camber plate'us - dar neišbandžiau; 8.pagal visas rekomendacijas planuoju whiteline swaybar'a - turetų JUNTAMAI pagerinti pasukamumą. Reziume: Jeigu daug neeksperimentuoti ir eiti tiesiai prie reikalo, perkat coilus su reguliuojamu spyruoklių kietumo, pakabos aukštumu, amortizatorių kietumu ir išvirtimu (, + rimtesni priekinis ir galinis swaybar'ai ir pamirštat savikaina itariu gaunasi panaši (skaičiuojam ~kainas naujų detalių). Grubiai: KoniSport ~ 1120-1500Lt Spyruoklės ~600-800Lt Camberplate ~ 300-600Lt Už šį komplektą sumokamam 2020 - 2900Lt, taigi jeigu yra galimybė investuoti iš karto, galima imti coil'us ir nesidulkinti Aišku lieka atviras klausimas coilų ilgaamžiškumas mūsų salygomis (ypač žiemą)... nes visgi manau yra jautresnis produktas(spyruoklių/pakabos aukštumo reguliavimo sriegiai pvz), tai tuo tarpu mano setup'ui px žiema ar vasara. |
| bubu | 2009-10-26 09:42:14 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Šiuo atveju svarbu neperspausti, nes kai vazinejau su coilais nustatytais ant kieciausios padeties labai galas slidinejo. Paminkstines 10 padalu tik pajutai tikraja nauda. Zycha irgi skundesi, kad susidejus coilus ir stabilizatorius vietoj nepakankamo priekio pasukamumo arsirado perdidelis galo pasukamumas. |
|
gytuks
|
2010-02-24 12:45:52 (0) |
Tikiuos tiks čia mano klausimas gal kas žinot kokiu principu veikia 4wd st185? ? sakykim užbuksavus sukasi tik 2 tie patys ratai(priekyje ir gale). Taip turi būti? neturėtu jie kaip nors prisistabdyti ir perduoti sukimo momentą ratams, turintiems geresnį sukibimą?![]() |
|
PylX
|
2010-02-24 13:35:52 (0) |
buvo ivairiu variantu ... bet mano durnom ziniom europiniai visi gale ejo su blokiruotem tai sektu logiska isvada kad kazkiek turetu suktis ir kitas... bet cia TIK mano susidaryta negili nuomone apie sy varianta >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
|
zycha
|
2010-02-24 15:49:29 (0) |
o kas nutinka, kai užtrauki rankinį ir galiniai ratai užblokuojami ant AWD be sankabos? Ar priekiniai blokuojasi taip pat? |
| Iver | 2010-02-24 16:22:21 (0) |
Manau tas pats kaip ir rwd - rezultate automobilis nevažiuoja tik awd užblokuoji dalį varančių ratų, rwd - visus. Ta prasme, rankinis visur (išskyrus senesnius Citroen ir gal dar kažką) veikia blokuodamas galą.zycha parašė: o kas nutinka, kai užtrauki rankinį ir galiniai ratai užblokuojami ant AWD be sankabos? Ar priekiniai blokuojasi taip pat? |
|
zycha
|
2010-02-24 20:39:49 (0) |
nu tas tai ir arkliui aišku, man įdomu kaip elgiasi transmisija. Ten pas juos kažkokia tai viskozė ar kas yra, kuri ale dalinai kaip sankaba tipo dirba (pataisykite jei nusišneku), per kurią gali "praslysti" momentas. T.y. galiniai ratai blokuojasi, o priekis ne visai, pasekoje variklis negęsta. Gaunasi kažkiek kaip FWD su rankiniu |
| Domsy | 2010-02-24 21:17:13 (0) |
Gaunasi panasiai lyg stabdi spaustum. Tik gal siek tiek daugiau stabdymo jegos gale LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |

