Norėjau paklausti pas ST185 vairo kolonėle skiriasi nuo ST182 (GT-i)?
Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celica STxx5 » St185 vaziuokles ypatumai :)
o vairo kryžmė? nes toks vaizdas, kad klibėjimas iš jos, nors lieka 2 variantai arba kryžmė arba kolonkė, pirmas variantas gal būtų geresnis
Pas celicas kaip zinia jeigu kas nors blogai su vairavimo mechanizmu, reikia ziureti kryzme, nes ji yra celicu silpna vieta. As jau trecia kryzme droziu, nors vazineju mieste. Reikia jai kokios nors apsaugos nuo purvo ir vandens, nes kai vaziuoji per bala, visa laika ja plauna vanduo ir purvas.
Pas mane irgi vairo kryzme buvo parejus, tik man ne klibejo, o strigdavo vairas sukant.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Klibėjimas gali būti ir iš kolonkės, kai susidėvi vairo traukės obuolys (klibinant vairą, išilginis traukės klibėjimas). O jei kryžmei galas, matosi vizualiai, tegul kažkas klibina vairą,o ranką padedi ant kryžmės ir viską suprasi.
P.s o galbūt žinote nuo St-i modelio irgi tokia pati (apie vairo kolonėle aš)?