Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    del valinimo nuo 1 begio

    Kategorija: Celica STxx5

    Autorius: andrius

    Sheikhas Klubo narys 2008-06-24 19:52:53 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    bling bling check engine + avarinis ECU rezimas
    Grigarasas 2008-07-13 14:15:31 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Nekuriu naujos temos bet klausimai is tos pacios serijos. Nesuprantu, niekaip neina normaliai sureguliuoti MBC (bleederis) rodos sureguliuoji kad pustu 0.9 bar, bet kiek pavazineji kiek ir ziurek fuel cutas pareina ir pusti pradeda iki 1 bar. Ar tai cia nuo oro salygu priklauso ar nuo ko? Kita beda, kazkaip itartinai nenori kilti apsukos nuo 5000 rph. Ir maksimalus greitis tik 200 km/h :( Kur ieskoti galu? zvakes naujos, tepalai, dirzai, filtrai pakeisti, degimas normoj, turba pucia iki 1 bar visais begiais. Tik nulupau ismetimo kolektoriaus apsauga,(varztai nusisuko, tai be jos vazineju) tai gal sakau labai sildo intercooleri? Gal kas zinot kuom apvynioti ta apsauga ar ismetimo kolektoriu, kad maziau karscio i varikli pateiktu?
    Sheikhas Klubo narys 2008-07-13 16:05:46 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    yra tokia thermo juosta ~3cm plocio specialiai tam reikalui (racing shopai turi ntureti, arba pilnas ebejus)
    Arba senas garazinis metodas, imi nedegaus priesgaisrinio audinio (~30Lt) karpai juostomis ir vynioji :)

    PS. del to as ir nemegstu bleederiu ne
    andrius 2008-07-13 18:00:27 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) london Žinučių forume: 238
    o efektyvumas kurio geresnis? B)
    Edvatronas Klubo narys 2008-07-13 20:38:19 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Kieno? Bleederio ar thermo juosta vs audinys?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Grigarasas 2008-07-15 12:30:46 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Kazkaip itariu kad yra problemu su trauka nuo 4200 rph, niekaip nesiseka isprievartauti masinos kad apsukos pasiektu redlaina bet kuriuo begiu. atrodo nuo kokiu 3000 rph soka i prieki bet ties 4200 rph dingsta galia ir tik labai paleta kyla apsukos, o variklis riaumoja is paskutiniuju. Maksimalus greitis tik 200 km/h, penkta saiba daugiau 5000 rph nekyla.Yra padarytas sioks toks modas, idetas MBC, uzglusintas isejimas is actuatoriaus. Kas susiduret su panasia problema, gal zinot kur ieskoti galu? Kazka girdejau kad yra toks T-VIS pas ST 185, tai jis ten kazka himicija ant aukstu sukiu. Gal kas turit fotkiu to daikto, ir kaip ji patikrinti. Ar koki straipsniuka skaitet apie veikimo principa ir t.t. Dekingas uz info.
    eddie_gt4 2008-07-15 13:39:08 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    Grigarasas raše:
    (...) Kazka girdejau kad yra toks T-VIS pas ST 185, tai jis ten kazka himicija ant aukstu sukiu. Gal kas turit fotkiu to daikto, ir kaip ji patikrinti. Ar koki straipsniuka skaitet apie veikimo principa ir t.t. Dekingas uz info.

    Grigarasai, mokykis anglu kalba, be jos su ST185 kaip be ranku knockout

    TVIS FAQAtidaryti naujame lange
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    Grigarasas 2008-07-17 09:20:06 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    eddie_gt4 raše:
    Grigarasas raše:
    (...) Kazka girdejau kad yra toks T-VIS pas ST 185, tai jis ten kazka himicija ant aukstu sukiu. Gal kas turit fotkiu to daikto, ir kaip ji patikrinti. Ar koki straipsniuka skaitet apie veikimo principa ir t.t. Dekingas uz info.

    Grigarasai, mokykis anglu kalba, be jos su ST185 kaip be ranku knockout

    TVIS FAQAtidaryti naujame lange

    Nu jo, snekamosios kalbos cia tikrai neuztenka :( O technine tai kosmosas kol kas.
    Nelabai suprantu veikimo principo to T-VIS, juk jei uzblokuoji slangute kuri eina is actuatoriaus link vakuminio kanistro, tam kad pustu iki 0.9 bar visomis pavaromis, tai gaunasi kad automatiskai ir T-:( VIS veikimas nutrunka. Ar as kazko nesuprantu. Juk jei statai MBC ir dedi ji ant slangutes kuri iseina is saltos turbos puses i aktuatoriu, o is jo iseinancia slanga uzglusini, tai gaunasi taip kad joks vakumas nebedaeina iki T-VIS ir iki jo dar esanciu davikliu? knockout Ar gali kas pakomentuoti sita situacija? Gal tikslesnis klausimas butu kurioje konkrecioje vietoje kompas mato kiek reikia pusti bar ir kokiais begiais. Jus stokas ST 185 pirma ir antra pavara turetu pusti 0.5 bar.? Jauciu kad visai susipainiojau