ViR2 raše:
Dogg, ka turi omenyje cilindru grupe?
Nepakaktu tiesiog deti 2mm mhg ir pusti kokio 0.5-0.7bar, neturetu dar siekti detonacijos, kaip isivaizduoju. Jei gerai pamenu tai standartine tarpine 0.8mm
Sorry - nusisnekejau - ne cilindru o stumuokliu / svaistikliu grupe
Zodziu - stumai / svaistikliai - skiriasi (cia jau samo saboj aisku
).
Kas liecia Gasketa - nu nesamone, kam taip daryt kai vistiek turesi silpna vieta poto? Detonacijos "nesiekti" gali ir su 11.5 suspaudimo laipsniu
bet viskas priklauso nuo to kokiu kuru vaziuosi. pvz Japan - Beams turbo yra ganetinai iprastas reiskinys - tik reikia turet omeni tai - jog pas juos normalus oktanas yra 105...
Kuo mazesnis supspaudimas (iki tam tikros ribos) tuo lengviau bus "zaisti" reguliuojant ir turesi pakankamai saugu setupa + 95 benzas. Mano 7AFTE vaziavo su 95, suspaudimas buvo 9 ir jokiu parkiu.
Aplamai - darant bet koki turbo projekta - finansine rasme "long runne" galutine suma bus tikrai didesne negu imt ir swapint. PVZ i MR2 su 3SGE - ikelt 3SGTE - tikrai dideliu problemu nera...
Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!