< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Toyota MR2 » Mr-2 1991m. turbo

GreddyMR2 // Mr2 SW20 Turbo // Vilnius // 2007-09-08 22:19:36 // Žinučių:1520
0 
Sveiki, kaip manot, ar apsimoka det turbina i mr'a? Ar cilindrai ir visa kita laikytu ar reiktu keisti?
ViR2 // 911 // Kaunas // 2007-09-08 22:27:31 // Žinučių:2880
0 
laikyt laikutu, nes ish esmes tai tas pats variklis kaip ir GTE ;) Tektu mazhinti suspaudima tiktais
'10 Alfa Romeo MiTo 155
'65 Porsche 911
Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
www.TUKA.lt
lenkutis // mr2 // vilnius // 2007-09-09 22:54:56 // Žinučių:67
0 
kiek pinigu reiktu ivestuot kad viska susidiet?
Dogg // GT86 // Kaunas / Prienai // 2007-09-10 12:21:42 // Žinučių:815
0 
ViR2 raše:
laikyt laikutu, nes ish esmes tai tas pats variklis kaip ir GTE ;) Tektu mazhinti suspaudima tiktais


Cilindru grupe - net nepanasi i GTE - o visa kita - blokas / galva - kaip ir tas pats.

Is esme - turbint GE matara - pirmiausiai reiktu susirast stumuoklius / svaistiklius nuo GTE - ir juos i GE pastatyt. Suspaudimas pasidarytu 8.5 ir tada jau ramiau.

Investuot kiek? Minimum 10K lt.


Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
ViR2 // 911 // Kaunas // 2007-09-10 13:32:04 // Žinučių:2880
0 
Dogg, ka turi omenyje cilindru grupe?

Nepakaktu tiesiog deti 2mm mhg ir pusti kokio 0.5-0.7bar, neturetu dar siekti detonacijos, kaip isivaizduoju. Jei gerai pamenu tai standartine tarpine 0.8mm
'10 Alfa Romeo MiTo 155
'65 Porsche 911
Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
www.TUKA.lt
Dogg // GT86 // Kaunas / Prienai // 2007-09-10 13:42:36 // Žinučių:815
0 
ViR2 raše:
Dogg, ka turi omenyje cilindru grupe?

Nepakaktu tiesiog deti 2mm mhg ir pusti kokio 0.5-0.7bar, neturetu dar siekti detonacijos, kaip isivaizduoju. Jei gerai pamenu tai standartine tarpine 0.8mm


Sorry - nusisnekejau - ne cilindru o stumuokliu / svaistikliu grupe :) Zodziu - stumai / svaistikliai - skiriasi (cia jau samo saboj aisku :) ).

Kas liecia Gasketa - nu nesamone, kam taip daryt kai vistiek turesi silpna vieta poto? Detonacijos "nesiekti" gali ir su 11.5 suspaudimo laipsniu ;) bet viskas priklauso nuo to kokiu kuru vaziuosi. pvz Japan - Beams turbo yra ganetinai iprastas reiskinys - tik reikia turet omeni tai - jog pas juos normalus oktanas yra 105...

Kuo mazesnis supspaudimas (iki tam tikros ribos) tuo lengviau bus "zaisti" reguliuojant ir turesi pakankamai saugu setupa + 95 benzas. Mano 7AFTE vaziavo su 95, suspaudimas buvo 9 ir jokiu parkiu.

Aplamai - darant bet koki turbo projekta - finansine rasme "long runne" galutine suma bus tikrai didesne negu imt ir swapint. PVZ i MR2 su 3SGE - ikelt 3SGTE - tikrai dideliu problemu nera...



Subaru Legacy Wagon Diesel
JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
2fat2fly // mr 2 // vilnius // 2007-09-10 20:50:53 // Žinučių:74
0 
jeigu deti rimtai kad nereiketu garaze praleisti daugiau laiko negu gatvei ir nedarant paciam tai reikes apie 15k lt uz tiek galima japanska susidet ir turba pus 1,2bar o ne 0,7 ka maksimaliai padarys tau is to motoro. ;)
zhigan_limon // MR2 TURBO rev5 // Vilnius // 2007-09-10 21:46:33 // Žinučių:1946
0 
pornografija cia
Top of the range ;)

JDM Toyota MR2 Turbo 96
JDM Toyota Soarer 92
Mercedes S320 CDI 2004
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com