Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Nuomones apie Toyota MR2
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: searchas
| jankiz | 2008-09-04 17:58:20 (0) |
nu jus cia mane ir prigasdinot su tais sawo kad nesiwaldo(dar wis taisausi sawishke) ? nes as nesuprantu wisi rasho uzsienio forumuose kad labai geras waldymas o wa cia kazkaip kitaip ,.,.,. gal kas aiskiau parasys kaip ten yra ? ar masina nesiwaldo ar tiesiog yra ribinis taskas kur prarandi kontrole ? racingHeart |
| bubu | 2008-09-04 18:51:23 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Na kas gerai MR2 tai pasukimo kampas didelis, nes variklio priekyje nėra, netrukdo ratams sukinėtis Todėl ant mažų greičiu pvz slalome jis geras. Kita sezoną aš kovinį MR2 kaip tik slalomui ruošiu, pažiūrėsim kaip seksis BMW daryti. Tačiau ant dideliu greičių reikia gero sukibimo. Tai galima padaryti tobulinant pakaba (geros padangos kas be ko) ir didinant aerodinamini prispaudimą. Bet tai kad visose GT geriausiose auto variklis gale sėdi ir galas varomas jau sako kad šitas sprendimas tikrai geras. Visa kita priklauso nuo tarpinės tarp sėdynės ir vairo. Kartais būna, kad ją pramuša. Aš asmeniškai tikrai MR2 keisčiau tik į tokios pat konfigūracijos auto. Pvz Lotus Elise. |
|
zhigan_limon
|
2008-09-04 20:04:57 (0) |
jei nori gero valdomumo. geros padangos. labai geros. pakaba superine. valdos tikrai pukiai ir ant didelius greiciu. bet jei sikna pabegs. gal kokie beweik galiu beweik garantuot kad tu jos nepagausi. is patirties. kad ir koks geras draiveris bebutum na gal su paprastu 2l kitaip bet su turbo )))na bet finale aparatas vertas pakilos ziede Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
| lenkutis | 2008-09-04 20:29:03 (0) |
nusisnekat del valdymo visiskai bubu teisingai pastebejo kad visose suer auto variklis stovi gale. as visa gyvenima vazinejau su priekiu varomu ir kaip atsisedau ant mro supratau kad nieko nesuprantu bet laikuj begant ishmoksti... ir as garantuoju kad posukius gali iveikinet zimiai greisciau negu su automobiliais priekiu varomu. reikia ismokti valdyti! jaigu ir nuplesia sikna nuo asfalto tai yra ne vienas budas ji suvaldyt, garantuoju mras yra galingas kartingas ir kas man labai padejo ji supast tai kartingai. pabandykit per lietu pasivazinet su kartingais, siejp nuobodu bet labai gerai gali suprast ka reikia daryt kai nuplesia sikna mras gera ir tvirta masina, tik kartais pagalvoju kad esu ne ant tiek nurautas kad ishbandyt visas jo galimybes ir vazinet pagal paskirti va, tai tiek |
| bubu | 2008-09-05 06:05:52 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Problema, kad kompiuteriniai žaidimai mus įpratino arba spausti iki dugno arba stabdyti ir vėl spausti iki dugno. SU MR2 toks bajeris neatleidžiamas. Čia su gazu posūkyje reikia švelniau nei su moterimi. Bet jei mokėsi max išspausti iš MR2 tikrai turėsi nemažai įgūdžių kuriuos turi visi lenktynininkai. Visų pirma jausti mašiną ir jos galimybių ribas bei adekvačiai reaguoti į kylančius valdymo sunkumus. Va čia video , kur aiškiai matosi žmogaus klaidos ir pasekmes. |
| Grigarasas | 2008-09-05 08:25:21 (0) |
Nelabai suprantu kuriu galu spaudziant stabdzius jis visada pergazuoja? Apsvieskit neismaneli, ka tai duoda? |
| eddie_gt4 | 2008-09-05 08:26:01 (0) |
Grigarasas raše: Nelabai suprantu kuriu galu spaudziant stabdzius jis visada pergazuoja? Apsvieskit neismaneli, ka tai duoda? heel and toe -> google stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| lenkutis | 2008-09-05 09:20:32 (0) |
Grigarasas raše: Nelabai suprantu kuriu galu spaudziant stabdzius jis visada pergazuoja? Apsvieskit neismaneli, ka tai duoda? kad siknos nenumestu, svelnesnis perjungimas gaunasi. kiek zinau... |
|
zycha
|
2008-09-05 09:34:17 (0) |
geras dalykas, kas ivaldes ir gali duoti nemaza pranasuma |
| xups | 2008-09-05 09:39:10 (0) |
nu jus pavarot siknoi variklis... siep jau daugumas GT klases masinu turi varikli bazei, o tai turi didele itaka auto valdymui ir stabilumui. siknoi variklis tada, kai jo mases dalis nera amortizuota, t.y. isikisa uz galines asies. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |

Todėl ant mažų greičiu pvz slalome jis geras. Kita sezoną aš kovinį MR2 kaip tik slalomui ruošiu, pažiūrėsim kaip seksis BMW daryti. Tačiau ant dideliu greičių reikia gero sukibimo. Tai galima padaryti tobulinant pakaba (geros padangos kas be ko) ir didinant aerodinamini prispaudimą. Bet tai kad visose GT geriausiose auto variklis gale sėdi ir galas varomas jau sako kad šitas sprendimas tikrai geras. Visa kita priklauso nuo tarpinės tarp sėdynės ir vairo. Kartais būna, kad ją pramuša.
Aš asmeniškai tikrai MR2 keisčiau tik į tokios pat konfigūracijos auto. Pvz Lotus Elise.
bubu teisingai pastebejo kad visose suer auto variklis stovi gale. as visa gyvenima vazinejau su priekiu varomu ir kaip atsisedau ant mro supratau kad nieko nesuprantu
mras yra galingas kartingas ir kas man labai padejo ji supast tai kartingai. pabandykit per lietu pasivazinet su kartingais, siejp nuobodu bet labai gerai gali suprast ka reikia daryt kai nuplesia sikna