Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
1
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: bubu
- 1
- -
- Toyota MR2
- -
- Forumas
| Julius | 2008-11-14 09:38:21 (0) |
kornholio raše: tada tuo labiau neapsimoka nieko daryt nes isiurbimas ir ismetimas apie +30 ag dades bet virikliui o ne ratams Ka tu cia svaigsti? Gal geriau neberasyk tu nieko, nes baisiai juokingai atrodai, kai rasai apie tai, ko visiskai nesupranti [OO==[][]==OO] |
| kornholio | 2008-11-14 09:42:31 (0) |
Julius raše: kornholio raše: tada tuo labiau neapsimoka nieko daryt nes isiurbimas ir ismetimas apie +30 ag dades bet virikliui o ne ratams Ka tu cia svaigsti? Gal geriau neberasyk tu nieko, nes baisiai juokingai atrodai, kai rasai apie tai, ko visiskai nesupranti jei keli variklio galia tai nereiskia kad tu ja jausi vaziuodamas pasidomek pats truputi toliau nei garaziuko meisrtai sneka kurie apie zigulius pasakoja mr2 1991 STREET RACE |
| bubu | 2008-11-14 09:43:31 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Na tai kit kitui nelygu esu matęs ir už 3499 baksų. |
| Julius | 2008-11-14 09:48:08 (0) |
kornholio raše: jei keli variklio galia tai nereiskia kad tu ja jausi vaziuodamas pasidomek pats truputi toliau nei garaziuko meisrtai sneka kurie apie zigulius pasakoja Visu pirma is ismetimo ir isiurbimo gauti +30Ag? Jei taip paprastai arkliai keltusi, pas mane jau senai butu 300+ Ag. Reiketu sokineti is dziaugsmo, jeigu +10Ag isspaustum.Kaip tau atrodo, kur gamintojas nurodo galia ratuose ar ant smagracio? Pagal tave iseina jeigu ant smagracio +40Ag, o i ratus tegausi +7Ag, tai trasmisijos nuostoliai 82%? Tai vadinasi stockinis MR2 turintis kiek ten ~150Ag i ratus tegauna 27Ag? Ir siaip tau pamastymui - koks skirtumas zigulis, toyota ar BMW principai visur tie patys. [OO==[][]==OO] |
| kornholio | 2008-11-14 10:02:15 (0) |
jei gerai skaitytum foruma rasiau kad cia tik ne tiklus moksliniai skaiciai o apytiksliai pavyzdiai kad kazka daryt neapsimoka nes yra pinigu svaistymas o kuo didesne jega variklis dirda tuo daugiau nuostoliu (tam turbininiuose stovi kitokia deze) pasiskaityk Because of frictional and mechanical losses in the various drivetrain components, the measured rear wheel brake horsepower is generally 15-20 percent less than the brake horsepower measured at the crankshaft or flywheel on an engine dynamometer.[2] Other sources, after researching several different "engine" dyno software packages, found that the engine dyno user can integrally add "frictional loss" channel factors of +10% to +15% to the flywheel power, raising the claim that 20% to 25% or even more power is actually lost between the crankshaft at high power outputs. mr2 1991 STREET RACE |
| kornholio | 2008-11-14 10:11:01 (0) |
beto variklis turi toki parametra kaip sukimo momentas kuris dazniausiai yra uzmirstamas ir be kurio galios kelimas dideles naudos neduoda mes cia jau ne itema irodinejam kas kiek zino ir kabinejames prie zodziu faktas tas kad pigiai ir paprastai nieko nepadarysi o jei investuoti tada geriau turbava motora det mr2 1991 STREET RACE |
|
zhigan_limon
|
2008-11-14 10:22:57 (0) |
bubu ismesi pinigus i bala ir tiek. paziurek angluose kiek variklis su greiciu dezhe kainuoja sutilpsi uz wisas dalis laisvai i 1000gbp ir turesi turbawa. arba iswis imk dauzta koki turbawyka angla. nors uz 1000gbp paieskojes gerai koki rev2 ir taip pajimtum sveika Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
| kornholio | 2008-11-14 10:31:58 (0) |
as jau radau ebay ziuriu kiek kainos kils 1100 gbp +ratai +veilside body ryt bus aisku nupirkau ar ne mr2 1991 STREET RACE |
| bubu | 2008-11-14 10:42:08 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Na aš nesakiau, kad ruošiuosi pirkti, tiesiog domiuosi. |
| Julius | 2008-11-14 10:45:29 (0) |
Tiek rasiau, rasiau ir viskas pradingo NM neimanoma uzmirsti, nes Ag yra tik skaiciuojamas kiekis nuo ismatuotu NM. Beje, kad ir sumazinus NM, bet pika perkelus auksciau Ag gali padideti ir prie aukstu apsuku tikrai pasijus geresne trauka. Pagal tave iseina, kad vienus dalykus varikliui padarius pasikels Ag, kitus NM - taip nebuna. Jeigu NM kreive islieka ta pati, tai Ag niekaip negali pasikeisti. Kad padidetu Ag tai Nm turi arba padideti arba persikelti auksciau. O NA varikliams pigiai ir paprastai nebuna nieko. [OO==[][]==OO] |
- 1
- -
- Toyota MR2
- -
- Forumas
