< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Toyota MR2 » mastau apie mr2 pirkima

r1o182 // ZZT-230 (GT 1.8) // Vilnius // 2012-10-31 10:13:17 // Žinučių:61
0 
realiai tai pas mus dauguma 180SX (nors visi deda i 200SX) S13 platforma. Tai situs ziurejau. Variklis CA18DET linkes indeklu prasukimui, bei alkuninio veleno nudrozimui... krc nepatikimas jis. Jei imsiu tai S14 nebent, nebutinai su turbo 2.0 varikliai irgi geri buvo.

Bet Toyotos man yra artimesnes :) apie 3S zinau viska. Del to pirma mintis buvo MR2. Japonai tai driftina ir su MR2 (3S-GTE) ir su NSX :D ir neparina vidurine variklio komponuote.
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2012-10-31 10:22:13 // Žinučių:6686
0 
sx'as be turbo - nevalina ne geriau neprasidėt, jeigu planuoji paišdykaut.
Mr'as antras irgi jau 3sgte prašosi :)
Domsy // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-10-31 11:27:14 // Žinučių:923
0 
bubu // // 2012-10-31 13:52:59 // Žinučių:1854
0 
Nepadriftinsi su lietviskose trasose su MR2, be sansu, cia nei greiciu nei vietos buna, uztai visi ir naudoja tai ka naudoja, ar manau kiti irgi neturi fantazijos? :)
r1o182 // ZZT-230 (GT 1.8) // Vilnius // 2012-11-02 16:51:03 // Žinučių:61
0 
zodziu isimylejau as i MR2 (SW20), ypac salono atzvilgiu... :D

maza, greita, miela masinyte.

ieskosiu pavasariui. bet pirkciau ir ziema jei atsirastu geras variantas.

Ieskau be navarotu nuo 4k, kalbu apie visokias garso aparaturas, R17-18, momo vairus-rankenas, sportinius oro filtrus ir t.t. kas prideda +++ LT prie masinos savikainos. Man tai tu zaislu nereikia. :)
Noriu patenkinamo stovio masinos (zinau vis del to metai 91-), o visa kita pasidarysiu kaip noresiu pats. Perspektyvoj butu 3S-GTE. :) arba BEAMS.

ps, kas del driftingo, tai esu didelis megejas japoniskos laidos street legal D1SL. Tai galiu pasakyti, kad ten zmones uzsiema driftu kaip hobi ir driftina su ivariom masinom. Ir su AE86 ir su S13/14/15 ir FD/FC ir net su R34 (4WD) ir deda jie ant stereotipu :D savaitgali atvaro i autodromus ir linksminasi. tik LSD isimeta :D Mano manymu MR2 tokiam hobiui visai ok.
slimshady // audi // Sun City // 2014-02-27 10:52:22 // Žinučių:7
-1 
r1o182 parašė:
realiai tai pas mus dauguma 180SX (nors visi deda i 200SX) S13 platforma. Tai situs ziurejau. Variklis CA18DET linkes indeklu prasukimui, bei alkuninio veleno nudrozimui... krc nepatikimas jis. Jei imsiu tai S14 nebent, nebutinai su turbo 2.0 varikliai irgi geri buvo.


kur gi ne, dauguma 180SX :D Europoje kaip tik visi rS13 yra 200SX. 180SX Japonijos rinkai pagrinde skirtas buvo ir varikliai pas juos ne CA'škės o SR'ai.
quattro
Magistratas // S4 // // 2014-03-30 20:31:01 // Žinučių:1
0 
paskaicius foruma, susidare toks vaizdas: jei pirkt tai ieskot apie 10k lt kainuojancios, yra sunkumu su devetu daliu pirkimu+ ir pacia masina surast ne pyragai, nauju daliu kainos dideles, taip pat n/a galios trukumas.
kalbet apie drifta su mid-engine naivu. tokia masina ziede turi but naudojama.
bubu // // 2014-03-31 08:27:16 // Žinučių:1854
0 
Jei ziede vaziuosi savo malonumui tai ji tinkama, taciau maksimaliam rezulatui reikes labai daug treniruociu. Visdelto masina sukurta pries dvidesimt metu, ir valdosi kaip analogisku metu Porsche. Daug ratu reikia prasukti, kad ja pajaustum.

Neizinau kam cia n/a galios truksta, galima labai lengvai pazaisti su svoriu ji sumazinus iki tonos (jei jau apie sporta galvoti). Tai galios ir svorio santykis tikrai konkurencingas gaunasi.Jau nekalbant, kad maza mase turi kitu privalumu, kaip stabdymo kelias ir t.t.

Bet is esmes tiesa tai, kad tai reta masina, ir kaip kiekvienos retos masinos islaikymas kainuoja daugiau nei paprastos.
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com