Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
stabilizatoriaus poveikis
Kategorija: Toyota MR2
Autorius: JaaN
|
PylX
|
2011-06-15 04:58:04 (0) |
matai gamintojas cia is esmes daug neapsrendzia ne ta dalis kad turi daug komponentu... yra standartinis dydis/forma ten nieko neprigalvosi. esme lydinys is kurio padaryta ir kaip apdirbta. aisq kaip visada tiketina kad zinomi gamintojai isbande lydinius ir t.t kaip noname gali netycia luzti ir pan (nors neteko susidurti) Kainos skirtumai nera zveriski kad rinktis noname vietoj kokio whiteline. Rasporkes kiekvienai auto duoda vis kita poveiki kuri spriklauso nuo stakanu "stirumo" pvz 6gen civis ji uzmovus juntamas skirtumas net prie miesto greiciu gt4 atveju to nera. gal ten prie >120 imant astriai kazas ir geriau laiko. mr2 kiek domejausi stkanai neblogi ir masinos svoris nera didelis todel galiu daryt isvada kad skirtumas bus toli nutoles JaaN parašė: kazkaip nejau butu kosmine kaina tu stabilizatoriu jei minimalus poveikis, as bent kiek supratau tie whiteline ar dar kieno nors produktai kaip stabilizatoriai tai vieni is daugiausiai duodanciu vaisiu? >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
|
Sheikhas
|
2011-06-15 05:24:31 (0) |
Teisingai, musu toyotos dar is tu laiku, kai ant kebulo standumo netaupydavo, taigi rasporkiu darbas nelabai juntamas. O siuolaikiniai kibirai popieriniai, visi vartosi, rasporkes juntamai gerina padeti. O stabilizatorius yra pagrindine detale itakojanti automobilio stabiluma, lingavima ir elgsena posukiuose. |
|
zycha
|
2011-06-15 06:14:27 (1) |
Per kietas stabilizatorius taip pat turi neigiamą poveikį: prarandamas nepriklausomos pakabos privalumas. Mašina pasidaro, lyg turėtų "tiltą" kaip koks Žiagas. Turbūt esat matę, kaip kokie Clio ar Golf staigiame posūkyje vienas ratas atitrūksta nuo žemės, pakyla? Tai va, nes jie neturi nepriklausomos pakabos gale (balkis). O pakeltas ratas nuo žemės=sumažėjęs sukibimas. Ant 4 ratų geriau gi, nei ant 3 ?Stabilizatoriaus paskirtis tik viena- sumažinti kėbulo virtimą posūkyje, pridedant papildomą pasipriešinimą. Virsdamas kėbulas tempia paskui save ir pakabos detales, tuo pačiu sumažęja padangos su keliu kontakto paviršius. |
| GreddyMR2 | 2011-06-15 06:19:10 (0) |
Štai paaiškinimas, kaip dirba stabilizatoriai. Kada reikia minkštesnių, kada kietesnių ir pan... Apie stabilizatorius ![]() |
| JaaN | 2011-06-15 08:40:28 (0) |
Greddy> +1 Zycha> bet tas vieno rato pakilimas dazniausiai pasekme nesveiko sukibimo? tai gal cia yra ir gerai? kiek teko matyt pas hetchbekus dazniausiai taip buna kad galinis ratas pasikelia... "Speed Matters!" |
| xups | 2011-06-15 09:21:24 (0) |
zycha parašė: Per kietas stabilizatorius taip pat turi neigiamą poveikį: prarandamas nepriklausomos pakabos privalumas. Mašina pasidaro, lyg turėtų "tiltą" kaip koks Žiagas. na ne visai taip, taip būtų jei stabilizatorius nebūtų pritvirtintas prie kėbulo. O galinis ratas dažniausiai pakyla fwd auto dėl masių pasiskirstymo posūkyje, juk fwd auto variklis dažniausiai stovi prieš priekinę ašį arba ant jos. beje sėkmingai galinį ratą posūkyje kelia ir nepriklausomas pakabas turintys fwd auto. Kad tai sumažinti ir naudojamas standesnis stabilizatorius arba trumpinamas stabilizatoriaus petys. subaru-kasdienai toyota-iseiginem |
|
zycha
|
2011-06-15 10:50:41 (0) |
Xups, nieko bendro čia su rwd/fwd nėra. Gal tik tiek, kad stabilizai kitaip derinami pas fwd ir rwd. Stabilizatorius žaidžia vaidmenį kėbulo virtime, masės pasislinkime. Su stabilizais galima keisti understeer/oversteer santykį. |
| bubu | 2011-06-15 10:59:33 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Dar turek galvoje ko kietesnis stabilizatorius tuo daugiau segos perduodama i padangas. Todel reikia tureti labai geras gumas. As ta beda turiu, kai susidejau baisinius vamzdzius apacioje galas pradejo greiciau pabegineti su lievomis padangomis. O siaip nors ir labai kieti jie pas mane, ratas tikrai nekyla, pakaba vistiek leidzia ratui pilnai nusileisti iki zemes. Todel del to buk ramus. |
| JaaN | 2011-06-15 22:16:05 (0) |
Dekui uz ishsamia info! Dabar toks reikaliukas, net nezinau kaip cia lietuviskai vadinas detale, bet nusipirkau mr'2 revision 3 galini "Subframe" su ilgesnem control arms ir su stabilizatorium kuris ant rev3 (pas mane rev1) storesnis ant 2mm, tai galvoju kad kompensuoti reiktu ir priekini pasikeist ar viskas tvarkoj ir taip bus? "Speed Matters!" |
| GreddyMR2 | 2011-06-16 05:33:05 (0) |
Jei tik gale desi storesni, padides oversteer. |
