pakeistas, bet su abiem vienodai sukasi
Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Toyota MR2 » turiu beda su MR2
Bėda greičiausiai pravodkėj, kadangi skiriasi versijos.
crazy idėja būtų apgauti ECU dėl temperatūrinio daviklio rodmenų (jeigu trauką pasireiškia tik prie tam tikrų temperatūrų) ir aplamai anuliuoti ribotuvą
Pritariu, problema bus pravodkėje ir ECU. Užtenka vieno nepajungto daviklio ir visas variklio darbas gali nueiti į pievas
Teperaturinius ir nuo gen3 ir nuo gen 2 bandziau same shit... beja nemanau kad nuo jo cia beda, nes traukos nera tik siaurame sukiu diapazone. O del ribotuvo tj - turit ideja kaip ji nuimti? Kazkaip kai googlinau tj nieko konkretaus neradau, tik svaiciojimus apie piggyback ir kvarcinio kristalo perlitavima...
kaip suprantu pravodke rev2, o kompas rev3, kompo pinoutai kartais nesiskiria?
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Repininau
Issisprende mano bedele.. beda buvo igniteryje, pasirodo tas kuri pakeiciau buvo nuo 5 celicos...
Kad kiek pamenu jie skiriasi tik tvirtinimu. Gal tiesiog pavargęs buvo?
propanas parašė:
Issisprende mano bedele.. beda buvo igniteryje, pasirodo tas kuri pakeiciau buvo nuo 5 celicos...
Issisprende mano bedele.. beda buvo igniteryje, pasirodo tas kuri pakeiciau buvo nuo 5 celicos...