Edvatronas parašė:
Ziauru... ten ka kosmines technologijos ar is platinos padaryt... kazkaip sunkiai suvokiama... kiek pamenu cilindras ar keli ir metalo smotas....
o kaip pas tave normaliai atsidarineja/uzsidarineja, nestringa? Nereikia milzinisku pastangu norint pakelt ir t.t.?
Taip, ten tik vienas pakelėjas vienai pusei, metalo šmotas ir dar papildomai visokie laidų prailginimai į komplektą įeina kai reikia ilginti durų laidus. Bet užtat viskas padaryta kokybiškai, patvariai, reguliavimai geri, su jokiais noname jau nepalyginsi. Aišku moki manau kažkiek ir už gamintojo vardą nes gamintojas būtent šitoj srity jau senai ir gerai užsirekomendavo ir skaitosi tarp rimtesnių. Saugumo atžvilgiu net ten rašo kad:
The side impact test impressively proved: vehicles equipped with LSD doors offer the necessary protection and guarantee optimum safety for their passengers.
Safety and quality are LSDs highest priorities.
Dėl to visko ir kaina manau atitinkama
O pas mane viskas gerai, jėgos tikrai nereikia daug nei uždarant nei atidarant, mergaitei net išeina uždaryti ir atidaryti. Strigimų jokių nėra nes iš esmės ten ir nelabai yra kam strigti. Reikia tik gražiai ir kultūringai naudotis, nenaudoti kasdieninei mašinoj ir jie tau be problemų tarnaus. Dažnai išvis išlipu net nekeliant durų kad mažiau ten viskas vaikščiuotų ir dėl to kad kartais net atsibosta tik papildomai nereikalingas dėmesys. Tik dar yra vienas minusas kad kartais žiauriai užknisa visokie keleiviai kuriems turi aiškinti kas tai per dalykas ir turi arba pats uždaryti arba stebėti kad uždarytų ar atidarytų normaliai. Būna kas pamato iš pažįstamų kaip kokį stebuklą, lenda iš įdomumo ir įsivaizduoja kad tipo užtenka tik su vieną ranką jas iš išorės paimti ir atidaryti nes gerai jei spėji pamatyti tai perspėji kad čia tau ne lamborghini su gamykliniais lankstais, o turi gražiai atidaryti į šoną netempiant vien tik už rankenos. Su servisais irgi tas pats, turi irgi ten aiškinti ir pasakoti ką galima ir ką negalima daryti. Gerai jei lankaisi vienoje pastovioje vietoje ir jei žmogus supranta ir irgi elgiasi su tavo mašina ne kaip su šroto gabalu, o jei ne tai tada irgi tik pergyvensi kad ką nors nesugadintų ten tau paskui ir panašiai. Dėl įlipimo/išlipimo kad tipo nepatogu tai čia baikos fufaikos, nieko ten nepatogaus nėra, paprasčiausiai pripranti tam tikroj padėty išlipt įlipt ir nepatogumų bent jau aš niekada nejaučiu. Dėl to kad kai lyja viskas varva nuo durų - irgi mitas. Kai lyja viskas nubėga nuo durų tik vienoje vietoje nuo priekinio apatinio durų kampo. Tai tiek būtų dėl minusų ir pliusų.