Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
3S-GE problema su vakumu ar dar kažkuo...
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: GreddyMR2
| GreddyMR2 | 2011-01-22 22:42:23 (0) |
Žodžiu, turiu tokią bėdelę. Pasikeičiau variklį ir yra taip: iš lėto akseleruojant atrodytų lyg dūsta variklis ar vienas cilindras pradeda nedirbti, nuspaudus daugiau gazo viskas OK, traukia lyg ir normaliai. Žvakės neblogos, laidai nepramušinėja, trampliorius irgi atrodo geras. Ant laisvų šiek tiek šokinėja apsūkos. Yra toks vakumo rezervuaras ar kažkas tokio (http://img4.imageshack.us/i/3sgevakumai2.jpg/ ), į kurį ateina viena vakuminė šlangutė iš viršaus. Jame, kiek nuo seniau pamenu, lyg ir turi likti vakumas užgesinus mašiną, dabar taip nėra, nuėmus šlangutę jokio garso. Ir užgesinus variklį išeina nemažai oro, galvoju, kad gal kažkur tame ir slypi bėda? Nuo ko patartumėt pradėt? Ačiū |
| Džigitas | 2011-01-23 09:43:17 (0) |
O kai pvisos kitos oro padavimo slangos? Vakumines slangutes ziurejai? tavrkingos? nera kiauru ar suskledejusiu? Sujungiai teisingai? shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
| GreddyMR2 | 2011-01-23 12:04:10 (0) |
Pas mane eina vamzdis oro padavimu, jokiu šlangų. Dėl vakuminių šlangučių nesu garantuotas, nebent prakiuro keičiant variklį, nes seniau viskas tvarkoj buvo. O sujungta panašu, kad teisingai. Vakar su schema žiūrėjau, gerai nepriėjau iš apačios, bet atrodo, kad viskas gerai. Ai dar ant dabartinio variklio degimas stipriai užankstintas. Gal dėl to gali būti? |
| kvakiz | 2011-01-23 12:39:32 (0) |
Gali buti ir del degimo, pareguliuok ji. Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
| Krabas | 2011-01-23 12:46:09 (0) |
Man tai atrodo, kad kaip ir sakiau cia bus vistik vakuminese slangutese beda... Gal kokia sena buvo ir keiciant timptelejai ir sutruko. Dar atsiminiau, kad su escort'u kazkada tas pats man buvo. Puse valandos knisausi kol atradau kuri slangute trukus, ja pakeitus dingo tas ''laginimas'' nedaug paspaudus gazo pedala. Tel. 869508718 Email: karpisss@gmail.com http://www.facebook.com/MR2Gang |
| GreddyMR2 | 2011-01-23 12:55:39 (0) |
Nu blin, reikės dar visas šlangutes gerai patikrint. Jei ne tame bėda, reguliuosiu degimą. Dėkui už atsakymus |
| InterGuru | 2011-01-23 14:26:37 (0) |
man tai buvo kai laisvos eigos voztuvas uzsineses buvo tai isploviau sklende, dingo sokinejimas ir atsigavo trauka bei kuro sanaudos |
| Fanaz | 2011-01-23 16:02:13 (0) |
GreddyMR2, tavo nurodytas bambalis yra benzino garų anglinis surinkėjas. Traukos neįtakoja. |
| GreddyMR2 | 2011-01-23 21:40:20 (0) |
InterGuru: laisvos eigos vožtuvas tam Throttle body toks varžtas, sukamas paprastu atsuktuvu iš viršaus? Jei taip, tai aš ten viską išvalęs. Fanaz: Aš užkūręs nuimu nuo jo šlangutę ir nieko nepasikeičia, taip ir turi būti? O dėl traukos normaliai paspaudus gazo tai nesiskundžiu Tiesiog mažai nuspaudus gazo mašina dūsauja. |
| Fanaz | 2011-01-23 21:53:20 (0) |
Jo, nes jis prapūtinėja tik važiuojant pastoviu greičiu ant neapkrauto pilnai įkaitusio variklio. Su trauka nieko bendro, tik su ekologija. Aš tą bambalį išvis išoperavęs. O dėl netraukos, tai priežasčių melejonas, pradedant variklio būkle, baigiant per liesu / per riebiu mišiniu. Važiuojant pastoviu greičiu važiuojama pagal lambda zondą, staigiai nuspaudus arba atleidus akseleratorių važiuojama pagal map'us. Jeigu meluoja kuris nors daviklis, ar kokia šlanga kur siurbia, ar dar kažkokios priežastys įtakoja neteisingus kuro kiekio skaičiavimus, prasideda panašaus pobūdžio problemos. Čia ilga ilga teorija ir santykiavimas su testeriu. Vienas iš begalės galimų variantų - pabandyk permesti oro temperatūros daviklį kurnors kur labai šalta, pvz. į rezonatoriaus skylę. |
