Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
5gen. turbo ismetimas
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: jarik
|
jarik
|
2006-04-17 13:48:51 (0) |
Noreciau pasiteiraut zinovu - ar 5gen. turbo versijos ismetimo sistema daug skiriasi nuo gti? ar imanoma ja kaiop nors prisabacinti? O gal isvis jos vienodos? |
| Talismanas | 2006-04-17 16:18:07 (0) |
jarik raše: Noreciau pasiteiraut zinovu - ar 5gen. turbo versijos ismetimo sistema daug skiriasi nuo gti? ar imanoma ja kaiop nors prisabacinti? O gal isvis jos vienodos? Pas mane turbininei celicai ismetima pasigerinau dar labiau, nei buvo standartinis turbininis ismetimas (nuo standartinio gti jis siek tiek skiriasi, nes pas turbinine yra 4wd-stovi galinis tiltas, tai ten truputi vamzdis kitaip islenktas) tai va, as isemiau katalizatoriu, dejau ilgiausia ir storiausia sportini rezonatoriu (jis sukelia sukurini ismetima, kas pagerina duju isejima), perdarytas buvo galinis bakelis. Tau jarik jei nori pagerinti ismetima geriausia butu deti visiskai tiesu, be jokiu alkuniu vamzdi ir diametru kuo storesni sportinis sukurinis rezonatorius (jo kaina apie 160Lt) su sportiniu galiniu bakeliu (kaina apie 200-300Lt) tikrai nepakenktu >>>>>>>Talismanas<<<<<<<< >>>>>ST-185 GT-Four<<<<<< |
| Saulius | 2006-04-18 06:45:21 (0) |
Talismanas raše: jarik raše: Noreciau pasiteiraut zinovu - ar 5gen. turbo versijos ismetimo sistema daug skiriasi nuo gti? ar imanoma ja kaiop nors prisabacinti? O gal isvis jos vienodos? Pas mane turbininei celicai ismetima pasigerinau dar labiau, nei buvo standartinis turbininis ismetimas (nuo standartinio gti jis siek tiek skiriasi, nes pas turbinine yra 4wd-stovi galinis tiltas, tai ten truputi vamzdis kitaip islenktas) tai va, as isemiau katalizatoriu, dejau ilgiausia ir storiausia sportini rezonatoriu (jis sukelia sukurini ismetima, kas pagerina duju isejima), perdarytas buvo galinis bakelis. Tau jarik jei nori pagerinti ismetima geriausia butu deti visiskai tiesu, be jokiu alkuniu vamzdi ir diametru kuo storesni sportinis sukurinis rezonatorius (jo kaina apie 160Lt) su sportiniu galiniu bakeliu (kaina apie 200-300Lt) tikrai nepakenktu nu kiek zianu kad per storas vamzdis ir nelabai gerai ir pas 5ge neiseina padaryti tiesu ismetima nes trugdo bakas ...$ Sauliust@walla.com Skype: SauliusGTI |
| Mar10 | 2006-04-18 07:52:39 (0) |
Yup, tiesa.. #1 st185 labai "kreivas", turintis daug alkuniu ir lenkimu, bei suplonejimu. #2 turbo ismetimas yra per storas atmosferianiam varikliui #3 "sukuriniai" rezonatoriai, ypac turbo varikliui yra visiskai nereikalingas dalykas.. + tai tikrai ne i sveikata sistemai, nes sukurio vietoje padideja temperaturos. Ziguliu laiku technologijos.. #4 kuo storesnis ismetimas - tuo geriau = neteisinga savoka, kartais buna "over-kill" (pabandykit issauti poperiaus rutuliuku is dulkiu siurblio vambzdzio ) |
|
jarik
|
2006-04-18 09:14:48 (0) |
aha... na mazdaug aisku tiesiog pamaniau, kad nuo turbavyko jis vistiek turetu buti 'tiesesnis' ir galbut einu tiesiog uzsidet viska nieko nedaranat ir turet gera daikta, bet matyt visvien reik daryt normaliai jeigu daryt |
|
PylX
|
2006-04-18 12:23:17 (0) |
neisietu ir nieko is to gero nebutu. o talismano poziuris kuo storesnis tuo geriau tinka TIK Turbo varianto atzvilgiu ir jokiu budu ne atmosferinio. uzdejus 76 diametro manau ant mazu apsuku butu labai akivaizduos galios nuostolis o iki jo efektyvumo tavo variklis ensisuka realiai ~9000rpm jau jautum sioki tuoki prieaugi. >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Saulius | 2006-04-18 13:52:15 (0) |
kaip parinkti ismetima jo stori ir kitas detalias i ka reik atsizvelkti? ...$ Sauliust@walla.com Skype: SauliusGTI |
|
PylX
|
2006-04-18 16:37:27 (0) |
i daug ka. i tai ka planuoji daryt ka padarej ir ko tau reik vamzdzio ilgis ir storis turi savu niuansu siauras bus naudingas prie zemu rpm platus prie aukstu ir t.t >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Mk5 | 2006-04-20 05:28:26 (0) |
kaip manot ar protinga butu daryt vamzdzius 55 diametro be rezonatoriu atmosferiniam?ar butinai reik rezonotoriaus? http://www.facebook.com/Fantastic4Garage |
| Talismanas | 2006-04-20 07:10:13 (0) |
Mar10 raše: Yup, tiesa.. #3 "sukuriniai" rezonatoriai, ypac turbo varikliui yra visiskai nereikalingas dalykas.. + tai tikrai ne i sveikata sistemai, nes sukurio vietoje padideja temperaturos. Ziguliu laiku technologijos.. ) Na kazkodel Marko Murako TOYOTA COROLLA WRC padarytas ismetimas - detas absoliuciai tiesus vamzdis su pradzioje sukuriniu rezonatoriumi va tau ir "ziguliuku" technologijos... Pas R.Lipeikio senesni evoliution VI lygiai taip pat darytas ismetimas - visiskai tiesus vamzdis, jokiu alkuniu + sukurinis rezonatorius nezinau kaip atmosferiniai varikliai priema tokia ismetimo sistema, bet zymus ralistai daro tokius sprendimus. Musu turbininei perdarius ismetima, pagreitejimas pasijaute laiko atzvilgiu o del to vamzdzio storumo, tai faktas kad reikia surasti ta storio riba >>>>>>>Talismanas<<<<<<<< >>>>>ST-185 GT-Four<<<<<< |

)