Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    7A-FE tepalai

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: Insolitus

    Povilas 2012-03-06 10:18:17 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Kad tepalai yra skaidrus nuo duju nereiskia kad jie per laika nepraranda savo savybiu, tiesiog juose nera tiek suodziu kurie susikaupia varikliui dirbant benzinu. Bet savybes tepalas pradeda keist net ir stovedamas supiltas kanistre parduotuvej, ka jau sneket apie jo naudojima varikli po 18k km ir sakyma kad svarus jis ir dar galima vazinet :) o ir su 7gen celica nera ko lygintis, nes jos dazniausiai naudojamos agresyviau kas labai skatina isdilimus visokius ir pan. O dar toyotos bugas su tepalo matuokle tikrai sveikatos nepridejo tokiem varikliam :)
    saliutas 2014-01-30 00:29:59 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Klaipedas/airija Žinučių forume: 5
    gal pasakys kas? kokiais tepaliukais pagirdyt 2005 vvtli ?zinau kad 5w30 ,ka sneka castrol edge ar kokie ten?as UK irgi reikia pavazinet saltu varikliu trumpom distancijom ..
    zycha Klubo narysModeratorius 2014-01-30 20:21:45 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    saliutas parašė:
    gal pasakys kas? kokiais tepaliukais pagirdyt 2005 vvtli ?zinau kad 5w30 ,ka sneka castrol edge ar kokie ten?as UK irgi reikia pavazinet saltu varikliu trumpom distancijom ..


    5W30 kaip numato Toyota.
    saliutas 2014-02-07 01:01:13 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Klaipedas/airija Žinučių forume: 5
    pas manes 120k myliu prasukes ,dar buvau pas mechanika del idomumo ka pasiulys ,tai sako turiu "comma" 10w40 tipo visiem pilu vaziuoja ir nesiskundzia ,pigiai gaunasi ,bet ar rizikuoti?mechanikas geras tik nezinau kodel jis tokius tepalus pasirinko...Bet kita mintis galvoj.. pirkti mobil 1 5w30 ir pasikeist paciam ,niekur tepalo neleidzia kiek pastebejau ir siaip variklis graziai dirba nesigirdi,kad kazkas barsketu ..
    Edvatronas Klubo narys 2014-02-07 04:47:15 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Jei priklauso 5w30 tai ir pilk 5w30, gamintojas siaip nera labai svarbus, jei jis ne koks nors noname ar pan. pasaulyje yra gal 3 pagrindiniai tepalu gamintojai, kuriu tepalus perka kiti ir dadeda savo priedus, kas manau priedai nelabai kazka daug itakoja.. juolab, kad mes nenaudojam savo auto grynai sportinems varzyboms ir pan, isskyrus nebent kelis asmenis... kazkas buvo sakes, jog pastebejo, kad kazkuris tepalas ilgai stovedamas susiluoksniuoja, nors kitos firmos tepalas ne, bet nebepamenu gamintojo, tiek, kad stovejo jis gal 2 metus ar kazkas tokio..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2014-02-09 15:05:57 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Edva teisingai pastebėjo, kad tepalų gamintojų yra vos keletas. Visa, kas vyksta toliau, yra tepalo papildymas įvairiais priedų rinkiniais, kurie ir suteikia tepalui vienokių ar kitokių savybių. O tai - tikrai svarbu.

    Dėvintis didėja tarpai, neženkliai, bet keičiasi ir veikiančių jėgų kryptys, kas pereina į didėjantį triukšmą, dar labiau augantį dėvėjimąsi, galios bei paties tepalo nuostolius. Automobiliams prabėgusiems 200kkm ir daugiau mano manymu geriau tinka klampesnis tepalas. Tokiu atveju vietoje sintetinio 5W-30 reiktų rinktis sintetinį 5W-40 ir pan.

    Būtina atsižvelgti ir į tepalo API klasę. Ypač - jeigu variklis senesnis. Tai turbūt svarbiausias faktorius renkantis tepalus. Nauji tepalai, ypač vėlesnės nei SL specifikacijos, senesniems varikliams yra mirtis. Žinoma, ne iškart, bet likutį resursą drąsiai galima pasitrumpinti du ar tris kartus. Iš kitos pusės net ir senesnės specifikacijos tepalas negarantuoja tinkamų priedų kiekių, nes klasė nurodo tik max-ribas, o ne pačius kiekius, todėl tepalą reikia rinktis ypač atsargiai, peržvelgus visus jo parametrus ir įvertinus, ar jie atitinka variklio poreikius.

    * Čia iškart reikia įtraukti pastabą: API specifikacija nurodo tepalų sudėtį tik 0W-20, 0W-30, 5W-20, 5W-30 ir 10W-30 tepalams. Ant kito klampumo tepalų API specifikacijos žymėjimas turėtų būti skaitomas kaip absoliučiai nieko nereiškiantis raidžių kratinys.

    Paskutinis svarbus faktorius - tepalo neigiamos pusės. Pavyzdys - turime variklį, kurio modelio liga laikoma didelio nuosėdų kiekio susidarymas. Vadinasi iškart turime atmesti beveik 4/5 rinkoje esančių tepalų ir atidžiai peržvelgti, kurie nesuįra į sudedamąsias dalis ypač aukštoje temperatūroje. Čia - pavyzdys. Varikliai įvairūs, ligos įvairios.

    Tepalą rinktis reikia ypač atidžiai. Tiesą servisuose sako, kad ką nepiltum, vistiek važiuos. Tik "kalti" ir "dūminti" pradės ne po 400kkm, o po tarkim 250. O po to kaltinamas gamintojas, buvęs sąvininkas, sunki vairuotojo tapkė ar negailestingas likimas. Iš tiesų - kaltas lieka neapsiskaitęs vairuotojas, perkantis belenkokią blizgančią "kurą taupančio tepalo" pakuotę Pakruojo maGsimoje savo 20'mečiui automobiliui :)


    Patarimai žaliems, nenorintiems, ar nesugebantiems pasigilinti į tai ką perka:

    - Senam automobiliui universaliu laikytinas 5W-40, 5W-50 arba 10W-50 sintetinis tepalas. Nebent gamintojas reikalauja naudoti kažką "ekstremalaus", kaip 0W-20 ar pan.

    - Netikėkite pasakomis, kad pusiau sintetinis tepalas "mažiau varvės" ar "geriau tinka senam automobiliui". Pusiau sintetinis tepalas iš tiesų yra tirštesnis, bet tik kol šaltas. Stovinčiam automobiliui "varvės" mažiau, važiuojančiam - tiek pat. Tuo tarpu žiemą užsivesite žymiai sunkiau, kuro sąnaudos šylant padidės, dėvėjimąsis taipogi. Įkaitus iki darbinės temperatūros jis taps tokiu pat, kaip ir sintetinis tepalas, tik prastesnių savybių.

    - Visur naudojamos savokos "sintetinis" ir "pusiau sintetinis" tepalas neatitinka tikrųjų jų vardų. Skirtumas tarp šių rūšių yra ne "1.0 / 0.5" kaip sako pavadinimas, o greičiau "0.3 / 0.2".