Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
KYB Agx amortizatoriu reguliavimas
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: Jazzy
| Jazzy | 2008-04-03 13:59:22 (0) |
| Vilnius Žinučių forume: 14 | Anksciau turetuose Koni sport amortizatoriuose viskas buvo aisku, suki i viena puse iki galo-uzkietini maksimaliai, i kita puse iki galo-uzminkstini. Siam auto nusipirkau KYB Agx, 4 reguliavimo padetys. Tik nesuprantu kada pasiekiu maksimalu kietuma, nes pats reguliavimo mechanizmas kaip ir neturi sustojimo, t.y. gali sukti tiek i viena, tiek i kita puse kiek nori... Kaip is tikruju? Honda S2000 Ex. Celica T-Sport |
|
zycha
|
2008-04-03 14:55:54 (0) |
1- minksciausia, 4-kieciausia. Negi nejauti pats? |
| Jazzy | 2008-04-03 15:24:12 (0) |
| Vilnius Žinučių forume: 14 | Kad 1 yra minksciausia, o 4 kieciausia tai as suprantu Man neaiskus kitas dalykas, jeigu suki i viena puse, t.y 1-2-3-4, pasieki 4ta padeti ir tada pasuki dar karta i ta pacia puse, tipo gauni jau gauni 1a-minksciausia padeti? T.y. nereikia sukti i priesinga puse 4-3-2-1, kad suminkstini? Honda S2000 Ex. Celica T-Sport |
|
zycha
|
2008-04-03 16:31:42 (0) |
Jazzy raše: Kad 1 yra minksciausia, o 4 kieciausia tai as suprantu Man neaiskus kitas dalykas, jeigu suki i viena puse, t.y 1-2-3-4, pasieki 4ta padeti ir tada pasuki dar karta i ta pacia puse, tipo gauni jau gauni 1a-minksciausia padeti? T.y. nereikia sukti i priesinga puse 4-3-2-1, kad suminkstini? skirtumo nera, bet as sukineju pagal tvarka Man buvo viena karta vienas uzsikirtes kazkodel. |

Man buvo viena karta vienas uzsikirtes kazkodel.