Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Krenta apsukos, retkarciais gesta variklis
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: martines
| martines | 2006-06-22 18:59:55 (1) |
Nuveziau i Acura. Visas slangutes pajunge i vieta. Dabar vaziuoja gerai Toyota Celica GTi 2.0 // 0-100km/h 8.1 s |
|
gytuks
|
2011-02-21 07:18:27 (0) |
Pasidalinkit išmintimi Užkuriu ryte mašiną, kuriasi normaliai, dirba normaliai (apsukos 1,6k.), nušluoju nuo mašinos sniegą, parūkau, sėdu važiuot(temperatūros rodyklė rodo pusę kelio iki normos), vos prisiliečiu prie akceleratoriaus, variklis suburbuliuoja, apsukos nukrenta ir variklis užgesta. Užkuriu duodamas gazo, variklis sunkiai renka apsukas (toks jausmas kad "trajilindamas" ) , jei atleidžiu akceleratorių, užgęsta. Vėl užkuriu, laikau apsukas 2k., pašyla iki darbinės temperatūros ir pradeda dirbt normaliai, nebegesta. Pradėjus važiuoti iš pradžių trumpai jaučiasi "laikymas už uodegos", bet truputį paspaudus "pramuša" ir tada jau lyg ir viskas normaliai. Žvakės, laidai, paskirstymo dangtelis nesenai keisti... neturiu minčių ![]() |
| Fanaz | 2011-02-21 07:51:52 (0) |
1. Akseleratoriaus padėties daviklio laidas nekontaktuoja, nebūtinai vizualiai matysis. Simptomai: spaudžiant akseleratorių gargaliuoja, apsukos nekyla, arba sunkiai kyla Priežastis: gauna daugiau oro, o kuro daugiau nepila, nes nežino kiek nuspausta 2. Jungtis (4 laidų) po paskirstytoju (dešiniau, užpakaly) užpilta, nekontaktuoja. Simptomai: laisva eiga apsukos nekyla aukščiau ~2000RPM, rodo RPM Sensor Signal klaidą Priežastis: neesant signalo apie apsukas pasiekus tam tikrą ribą nutraukiamas degimas arba tiesiog nusiskaityk ECU klaidas |
|
gytuks
|
2011-02-21 07:57:06 (0) |
Fanaz parašė: 1. Akseleratoriaus padėties daviklio laidas nekontaktuoja, nebūtinai vizualiai matysis 2. jungtis (4 laidų) po paskirstytoju (dešiniau, užpakaly) užpilta, nekontaktuoja Kiti variantai mažiau galimi.. hmm, o babina negalėtu būt? ![]() |
| Fanaz | 2011-02-21 07:58:45 (0) |
Gali, bet gan retai. Pradėti reiktų nuo ECU klaidų nuskaitymo Dar gali pasižiūrėti antifryzo temp. daviklio jungtį, gal atšoko. Irgi panašūs simptomai būna. Tokiu atveju turėtų mašina turėtų paskęst pilkuose nesudegusio kuro dūmuose. |
|
gytuks
|
2011-02-21 08:04:11 (0) |
Gali primint kuriuos kontaktus užtrumpint ?dar klausimas, akceleratoriaus padėties daviklis gali įtakot trajilinimą duodant gazo? ir kodėl viskas susitvarko užkaitus varikliui ?![]() |
| Fanaz | 2011-02-21 08:05:37 (0) |
Jeigu esi visiškai tikras kad problema susijusi su užkaitusiu varikliu, tada šitas variantas atrenta, bet tai galėjo būti ir sutapimas. Kartą turėjau atvejį, kai užkaitus varikliui imdavo gesti. Išsiaiškinau, kad įkaitus varikliui atitirpdavo ledas ir reguliariai užpildavo jungtį. |
|
gytuks
|
2011-02-21 08:06:47 (0) |
Fanaz parašė: Dar gali pasižiūrėti antifryzo temp. daviklio jungtį, gal atšoko. Irgi panašūs simptomai būna. Tokiu atveju turėtų mašina turėtų paskęst pilkuose nesudegusio kuro dūmuose. kur tas daviklis o dėl dūmų tai nelabai suprasi, kas ten iš kamino rūksta kai lauke -20 ![]() |
| Fanaz | 2011-02-21 08:07:46 (0) |
Dvejų laidų žalias daviklis ant antifryzo "alkūnės" po oro įsiurbimo sklende. Vidurinis. Dėl ECU, užtrumpint "E1" su "TE1". |
|
gytuks
|
2011-02-21 08:14:59 (0) |
Fanaz parašė: Jeigu esi visiškai tikras kad problema susijusi su užkaitusiu varikliu, tada šitas variantas atrenta, bet tai galėjo būti ir sutapimas. Kartą turėjau atvejį, kai užkaitus varikliui imdavo gesti. Išsiaiškinau, kad įkaitus varikliui atitirpdavo ledas ir reguliariai užpildavo jungtį. apsukų kritimas ir užgesinėjimas pasireiškė varikliui truputį pašilus, o neužkaitus. atsidaręs kapotą, daugmaž apžiūrėjau visą uždegimo sistemą, lyg ir sausa buvo(bet atitirpimo ir trumpinimo neatmetu). Apie šią paskirstytojo jungtį rašei? ![]() ![]() |


