Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Krenta apsukos, retkarciais gesta variklis

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: martines

    martines 2006-06-22 18:59:55 (1)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 14
    Nuveziau i Acura. Visas slangutes pajunge i vieta. Dabar vaziuoja gerai
    Toyota Celica GTi 2.0 // 0-100km/h 8.1 s
    gytuks Klubo narys 2011-02-21 07:18:27 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Pasidalinkit išmintimi:)
    Užkuriu ryte mašiną, kuriasi normaliai, dirba normaliai (apsukos 1,6k.), nušluoju nuo mašinos sniegą, parūkau, sėdu važiuot(temperatūros rodyklė rodo pusę kelio iki normos), vos prisiliečiu prie akceleratoriaus, variklis suburbuliuoja, apsukos nukrenta ir variklis užgesta. Užkuriu duodamas gazo, variklis sunkiai renka apsukas (toks jausmas kad "trajilindamas" ) , jei atleidžiu akceleratorių, užgęsta. Vėl užkuriu, laikau apsukas 2k., pašyla iki darbinės temperatūros ir pradeda dirbt normaliai, nebegesta. Pradėjus važiuoti iš pradžių trumpai jaučiasi "laikymas už uodegos", bet truputį paspaudus "pramuša" ir tada jau lyg ir viskas normaliai.
    Žvakės, laidai, paskirstymo dangtelis nesenai keisti... neturiu minčių:(
    Fanaz 2011-02-21 07:51:52 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    1. Akseleratoriaus padėties daviklio laidas nekontaktuoja, nebūtinai vizualiai matysis.
    Simptomai: spaudžiant akseleratorių gargaliuoja, apsukos nekyla, arba sunkiai kyla
    Priežastis: gauna daugiau oro, o kuro daugiau nepila, nes nežino kiek nuspausta

    2. Jungtis (4 laidų) po paskirstytoju (dešiniau, užpakaly) užpilta, nekontaktuoja.
    Simptomai: laisva eiga apsukos nekyla aukščiau ~2000RPM, rodo RPM Sensor Signal klaidą
    Priežastis: neesant signalo apie apsukas pasiekus tam tikrą ribą nutraukiamas degimas

    arba tiesiog nusiskaityk ECU klaidas :)
    gytuks Klubo narys 2011-02-21 07:57:06 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Fanaz parašė:
    1. Akseleratoriaus padėties daviklio laidas nekontaktuoja, nebūtinai vizualiai matysis
    2. jungtis (4 laidų) po paskirstytoju (dešiniau, užpakaly) užpilta, nekontaktuoja

    Kiti variantai mažiau galimi..

    hmm, o babina negalėtu būt?
    Fanaz 2011-02-21 07:58:45 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Gali, bet gan retai. Pradėti reiktų nuo ECU klaidų nuskaitymo :)

    Dar gali pasižiūrėti antifryzo temp. daviklio jungtį, gal atšoko. Irgi panašūs simptomai būna. Tokiu atveju turėtų mašina turėtų paskęst pilkuose nesudegusio kuro dūmuose.
    gytuks Klubo narys 2011-02-21 08:04:11 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Gali primint kuriuos kontaktus užtrumpint:) ?
    dar klausimas, akceleratoriaus padėties daviklis gali įtakot trajilinimą duodant gazo?
    ir kodėl viskas susitvarko užkaitus varikliui:) ?
    Fanaz 2011-02-21 08:05:37 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Jeigu esi visiškai tikras kad problema susijusi su užkaitusiu varikliu, tada šitas variantas atrenta, bet tai galėjo būti ir sutapimas. Kartą turėjau atvejį, kai užkaitus varikliui imdavo gesti. Išsiaiškinau, kad įkaitus varikliui atitirpdavo ledas ir reguliariai užpildavo jungtį.
    gytuks Klubo narys 2011-02-21 08:06:47 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Fanaz parašė:
    Dar gali pasižiūrėti antifryzo temp. daviklio jungtį, gal atšoko. Irgi panašūs simptomai būna. Tokiu atveju turėtų mašina turėtų paskęst pilkuose nesudegusio kuro dūmuose.

    kur tas daviklis:)
    o dėl dūmų tai nelabai suprasi, kas ten iš kamino rūksta kai lauke -20 :)
    Fanaz 2011-02-21 08:07:46 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Dvejų laidų žalias daviklis ant antifryzo "alkūnės" po oro įsiurbimo sklende. Vidurinis.

    Dėl ECU, užtrumpint "E1" su "TE1".
    gytuks Klubo narys 2011-02-21 08:14:59 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Fanaz parašė:
    Jeigu esi visiškai tikras kad problema susijusi su užkaitusiu varikliu, tada šitas variantas atrenta, bet tai galėjo būti ir sutapimas. Kartą turėjau atvejį, kai užkaitus varikliui imdavo gesti. Išsiaiškinau, kad įkaitus varikliui atitirpdavo ledas ir reguliariai užpildavo jungtį.

    apsukų kritimas ir užgesinėjimas pasireiškė varikliui truputį pašilus, o neužkaitus.
    atsidaręs kapotą, daugmaž apžiūrėjau visą uždegimo sistemą, lyg ir sausa buvo(bet atitirpimo ir trumpinimo neatmetu).
    Apie šią paskirstytojo jungtį rašei?:)