Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Pastoviai sudega saugiklis ir mirsta celica.

    Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta

    Autorius: Firestart

    Pfeffer 2009-07-15 05:02:22 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) kaunas Žinučių forume: 70
    kas galetu man taip padaryt ? su laidu per kelias minutes? :)
    gti
    Edvatronas Klubo narys 2009-07-15 05:03:09 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    As, jei atminsi iki vilniaus... ;)

    Pfeffer parašė:
    kas galetu man taip padaryt ? su laidu per kelias minutes? :)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2009-07-15 05:58:51 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Pfeffer, pats gali. Pasiemi laido gabalą plikais galais, susirandi diagnostinę jungtį, kuri bus po kapotu link vairuotojo pusės durelių kampe toks pilkas (uždarytas) kalpokas. Atsidarai, pamatysi krūvą jungtelių. Ant dangtelio bus surašyti jų pavadinimai. Užtrumpini "E1" ir "TE1", nueini, pasuki raktelį iki kurimo būsenos, bet nekuri mašinos. Jeigu viską gerai padarei, prietaisų skydelyje ims tam tikru dažniu mirksėti lempa, indikuojanti klaidų kodus. Plačiau skaityti čiaAtidaryti naujame lange, žiūrėk "3S-GTE" aprašymą kaip kas.
    Firestart 2009-07-15 19:31:07 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    o dekui labai tau Fanaz, pirmas demesio vertas komentaras :) bandysiu ECU nuskaityt rytoj, radau jau manuala saviskei kaip daryt, viskas man ten aisku, skaiciuosiu mirkciojimus :)
    Edvatronas: ka tu ten priuostysi kad vaziuoji ir masina uzgesta, niekas niekur nesvyla, uzgesta o saugiklis sveikas lieka beveik visada.. visi laidai izoliuoti kruvom ir nieko nematyt :)

    Dabar jau isvis beveik nevaziuoja, palikau garaze, nes gesta variklis staigiai. Pastebejau kad tik susyla masina ir dingsta kibirkstis... Palikus uzgesinta kazkiek laiko vel uzsiveda, ir uzgesta jau greiciau nes ikaitus, kuo ilgiau stovi tuo ilgiau vaziuoja. Itariu kazkas cia su kazkokiais davikliais gali but..
    Edvatronas Klubo narys 2009-07-16 06:55:55 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    As supratau, kad saugiklis visalaik perdega.

    Firestart parašė:
    o dekui labai tau Fanaz, pirmas demesio vertas komentaras :) bandysiu ECU nuskaityt rytoj, radau jau manuala saviskei kaip daryt, viskas man ten aisku, skaiciuosiu mirkciojimus :)
    Edvatronas: ka tu ten priuostysi kad vaziuoji ir masina uzgesta, niekas niekur nesvyla, uzgesta o saugiklis sveikas lieka beveik visada.. visi laidai izoliuoti kruvom ir nieko nematyt :)

    Dabar jau isvis beveik nevaziuoja, palikau garaze, nes gesta variklis staigiai. Pastebejau kad tik susyla masina ir dingsta kibirkstis... Palikus uzgesinta kazkiek laiko vel uzsiveda, ir uzgesta jau greiciau nes ikaitus, kuo ilgiau stovi tuo ilgiau vaziuoja. Itariu kazkas cia su kazkokiais davikliais gali but..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Firestart 2009-07-16 18:30:20 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Bandziau diagnostika pats atlikinet, baigesi taip kad jokiu klaidu neranda, susildzius masina iki norm temperaturos, isjungus ir ijungus degima, sujungus E1 ir TE1 diagnostinej fyskej kaip nurodyta manuale mirksi check engine lempute vienodu intervalu, kaitinus masina kol issijungs vyksta tas pats, tad klaidos tokiu budu rasti nepavyko...

    Edvatronas: tai va kad dazniausiai neperdega, tik kartais. Bet dar pastebejau kad masina issijungia arba saugiklis perdega tik masinai uzkaitus, ant salto variklio dirba normaliai. Ir atvesus vel uzsikuria ir vaziuoja bet tada jau trumpai nes vandeniui atvest neuztenka 15 min.

    Ir dar, pastebejau kad radijatoriaus propkes tarpine del kazkokiu priezasciu suplyso ir pro ja sunkiasi vanduo, ypac davus daugiau rpm (daviau 6000 tai aptaske radijatorius). Ar gali buti kad del per mazai antifrizo sistemoj uzkaitus masina issijungia, nors temp dacikas rodo norma ir ventiliatorius veikia?
    Edvatronas Klubo narys 2009-07-17 05:35:23 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    cia siaip tokia durna mintis, gal uzkaitus varikliui isijungia ventiliatorius, o jo laidai prasitryne ir kazka patrumpina... tik ventiliatorius ant kito saugiklio kabinasi...
    Sakiau, gi, kad diagnostika nieko neparodys.... bandyk tikrinti laidus, ieskoti pazeistu vietu ypac, kur kazkur lieciasi, eina per peregorodke, gali net tas gofruotas apsauga ant laidu nuimti, prasivalyti, pasiziureti ar nera pazeistos laidu izoliacijos, isardyk saugikliu bloka kur yra tas efi saugiklis paziurek is apatines puses ar viskas gerai... be to kompas stovi salone per viduri po magu, gal ten laidai trinasi kur ir trumpinasi....
    arba statai 25A saugikli ir kaip mes su sheiku patarem ziuri kur svyla.
    p.s. pries tai pasitikrink ar turi gesintuva ir ar nepasibaiges jo galiojimo laikas... ;)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Firestart 2009-07-17 20:34:12 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Nu dabar saugikli apvyniojau laido gysla tai analogiskai tas pats trumpinimas bet nieko niekur nesvyla... :) tad cia nieko tokiu budu nenustatysi bent jau siuo atvieju.. bandysiu dabar plaut ausinimo sistema nes kai turejau sena radiatoriu buvau pripyles to brudo kur sandarina kad ji kur biesas, daugiau gyvenime nepylsiu.. gal del to ir kaista ir glusina varikli kompas, jei nepades o kas ir bus greiciausiai, vaziuosiu i senukus, pirksiu voltmetra, omometra ir ampermetra all in 1, atsispausdinsiu schema kuri eina nuo sio saugiklio ir su dievo padejimu gal ka nors rasiu :)