Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
reikia 2 patarimu....
Kategorija: Celicos eksploatacija ir remonta
Autorius: faufauje
| faufauje | 2006-05-02 21:59:41 (0) |
1. vat.... reikalas toks: ijungi begi, atleidineji sankaba, masina pradeda vaziuot, bet toks vaizdas kazkaip nenoriai... panasiai lyg is vietos judetum 2 begiu. kai jau ikalu 2 begi, viskas lygtais ok, bet dreba begiu rankena... kuo labew spaudi tuo daugew dreba, bet prie aukstu drebato dingsta.... kame saknys? trosas? sankabos diskas? beje, jokiu pasaliniu garsu nesigirdi... tik kartais jungiant atbulini girdisi kazkoks "smugis"...zodziu isgirsti kaip ikalei begi... 2. apsukos prie isilusio variklio sokineja ant laisvu: kartais ok, kartais nukrenta iki kokiu 500... lengvai kaustelejus per gaza, toks vaizdas kad paveluotai reaguoja... bet kaukstelejus, po sekundes pakyla, pvz iki 1300 ir laikosi, o tik po kurio laiko po biski krenta... esmej sunku graziai pajudet. prie sankryzos vos ne turi biski kaukstelt per gaza, kad sukelt apsukas, o tada jau vaziuot... any ideas? aciu uz nuomones Mr2 Mk1 1989... |
| faufauje | 2006-05-02 22:06:25 (0) |
dar sorry kad siukslinu, bet pamirsau viena daluka prie 1. bedos... vaziuojant 1, 2, 3 begiu atleidus gaza, kai masina leteja, ji visa diorginasi.... tipo kaip biski trukcioja... Mr2 Mk1 1989... |
| Nerius | 2006-05-03 04:05:21 (0) |
tampytis gali del variklio pagalviu, o del apsuku tai man celikai tas pats kita sav. vaziuosiu pas ipurskejus ziuresiu ka sakys. |
|
NosTeaM
|
2006-05-03 11:30:08 (0) |
nu butu ziema tai suprasciau del apsuku sokynejimo,o daba tai pas mane ir ten pan tik pas mane kol salta uzkyla ant 2000 apsuku ir weliau krenta.gal kasnors sureguliuota pas tawe blogai faufauje Beja cia kai pirkai ja taip buwo ar daba prasidejo?? 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
| ViR2 | 2006-05-03 12:04:24 (0) |
pagalves arba greichiu dezhe sudilus manuoju atveju xadus suvarius i supros dezhe gan ryshkiai sumazhejo vibracija (kai keichiau tepala tai buvo visishkai juodas ir pilnas bronzos drozhliu, tad teko dar ir sinchrus pasikeist) '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Julius | 2006-05-03 12:45:13 (0) |
O nemanai, kad vibracija sumazejo todel, kad remontavai deze, o ne del Xado. Kazkodel esu ziauriai nusistates pries visokius neaiskius priedus [OO==[][]==OO] |
|
PylX
|
2006-05-03 13:39:40 (0) |
nu seip tai as ce taip giliai neziureciau...pradziai gal smagrati pasiziuret ) nes kaj perpjaus kebula silpnaj nepasirodys gal atsileido tubuti gal dar kas... >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| faufauje | 2006-05-03 15:44:25 (0) |
pirmiausiai Nosteam: uzvedus salta masina apsukos soka iki 1500-2000, po to sulilus krenta. Greiciu dezes tepalas pas mane pakeistas. Beje, vakar ipyliau pirma porcija XADO is triju, pravaziavau 50-60km. Nezinau ar del to, bet is ryto labai graziai uzsivedziau (tai galetu tapti grazia tradicija) , nes kartais mano bolidas uzsivedes kelias sekundes lyg "dusta". Toliau pastebejau viena dalyka del apsuku: anksciau apsukos visada makaluodavosi nuo 600-1200, siandien ilgai stovejau kamstyje ir apsukos ijungus laisva, pamazu krito iki 900, po to iki 600 ir ten stabilizuodavosi,... pajudejus istorija kartojasi: 900 po to 600. Nebesimakaluoja, stabilios, bet per mazai... Ziuresim toliau... Beje, tos PAGALVES, dalykas brangus? mazadaug kiek jei kas keitetes... Mr2 Mk1 1989... |
| ViR2 | 2006-05-03 18:09:22 (0) |
Julius raše: O nemanai, kad vibracija sumazejo todel, kad remontavai deze, o ne del Xado. Kazkodel esu ziauriai nusistates pries visokius neaiskius priedus po remonto jos vibracija tebebuvo, supylus xado ji pasidare minkshtesne ir netokia pastebima ash jau isitikines n kartu man daugiau nebereik celicoj antra begi atgaivino, o chia visa ta vibracija bei uzhima sumazhino '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
|
NosTeaM
|
2006-05-03 19:45:51 (0) |
nu ViR2 tas xado kaip ankstesnese temose yra wienalaikis daiktas,wiswien kazkokiu niuansu atsiras laikui begant kad graziai dirba tokiu metu masina supylus "MEDAUS" akiwaizdu,bet nesweika,nes kas gerai weikia tai tas kad isrieda nuo konwejerio pagalwes nzn kiek kainuoja,bet pasieiskok swalkese ar kur tai rasi nuo corollos arba ieskok nauju 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |

beje, jokiu pasaliniu garsu nesigirdi... tik kartais jungiant atbulini girdisi kazkoks "smugis"...zodziu isgirsti kaip ikalei begi...
dar sorry kad siukslinu, bet pamirsau viena daluka prie 1. bedos... vaziuojant 1, 2, 3 begiu atleidus gaza, kai masina leteja, ji visa diorginasi.... tipo kaip biski trukcioja...
Beja cia kai pirkai ja taip buwo ar daba prasidejo??
) nes kaj perpjaus kebula silpnaj nepasirodys
, nes kartais mano bolidas uzsivedes kelias sekundes lyg "dusta". Toliau pastebejau viena dalyka del apsuku: anksciau apsukos visada makaluodavosi nuo 600-1200, siandien ilgai stovejau kamstyje ir apsukos ijungus laisva, pamazu krito iki 900, po to iki 600 ir ten stabilizuodavosi,... pajudejus istorija kartojasi: 900 po to 600. Nebesimakaluoja, stabilios, bet per mazai... Ziuresim toliau...