< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Celicos eksploatacija ir remonta » senos bedos su variklio darbu

sonic // Celica // Vilnius // 2007-03-27 00:06:54 // Žinučių:1609
0 
nepykit,bet neberadau senosios savo temos.zodziu atsinaujino sena beda - vaziuojant pradejo trukciot variklis ir uzgeso.vedasi labai sunkiai - starteri laikau 3-5 sekundes,kol pradeda siek tiek griebt,akseleratorius nuspaustas iki dugno(kitaip nera prosvaisciu uzvest).siaip ne taip uzvedus del nuspausto gazo apsukos pakyla iki 3000 ir vel uzgesta variklis,arba pakyla iki 3000,tada nukrenta iki 100-150 rpm ir per vargus pakyla iki 800 rpm(cia kaip kada - tai pirmas variantas buna,tai antras).jei varikliui uzsikurus akseleratoriaus neatleidi,galima islaikyt apsukas ne zemiau 2000(jei laikau zemiau - gesta iskart),bet tarp 2000 rpm ir 3000 rpm variklio darbas kaip traktoriaus - vibracija eina per visa masina,duslintuvas jau ir zleget pradejo......tiesa,pastebejau kad pakelus apsukas eina juodas dumas ir jauciasi silpnas benzino kvapas.speju kad nesudega benzinas,tai gal problema butu su uzdegimu?ta prasme zvakes - laidai - skirstytuvas ?kaip galvojat?gal kas turi ideju?dekingas busiu uz bet kokius patarimus.
dvilitrine sirdis
Lunatikas // Celica // Vilnius // 2007-03-27 00:33:25 // Žinučių:121
-1 
gali but ir problemos su oro paemimu
Luna
NosTeaM // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vln // 2007-03-27 08:40:40 // Žinučių:3170
0 
siaip gali buti dirzas persokes,nes pan simptomaipasitikrink wisas metkes ar gerai stowi pagrindinis dirzas,tada pratestuok ECU ;) kai pirkau sawiske newaziuojancia po meistru kazkokiu darymo tai taip pat uzsikurdawo ir uzgesdawo,tai galutiniame tikrinime buwo sudegintas ecu,nureguliuotas ne taip dirzas,bei paskirstytojas supleskintas,bet manau pas tawe wiso sito tikrai nebusne
7gen GTS ir 4gen GT

el.pastas:nos999team@yahoo.com
skype:nosteam1626
www.public.fotki.com/NosTeaM
sonic // Celica // Vilnius // 2007-03-27 18:38:13 // Žinučių:1609
0 
nu kazin ar dirzas persoko - vakar vakare palikau masina ir po 4 valandu atejau.uzsivede normaliai,nuvaziavau iki aiksteles,siandien ryte isvaziavau i darba normaliai....reikia namo vaziuot - vel uzsitrukciojo:E jei butu persokes dirzas tai manau pastoviai nesamones darytusi.ECU irgi del tos pacios priezasties atmetu.o del skirstytuvo tai vat kyla itarimu.ir dar laidai nepatinka man.....tiesa,dar zvakes noretusi paziuret - kaip ten su jom gaunasi?girdejau kad negalima persukt ju.tai kiek tada reikia sukt jas?is kur zinot?o skirstytuva jei isardyciau patikrinimui ir pravalymui?nebus taip,kad nuleks kokios spyruokles ir nebesudesiu atgal?
dvilitrine sirdis
sonic // Celica // Vilnius // 2007-03-27 23:47:44 // Žinučių:1609
0 
vyrai,siek tiek pagalbos nepakenktu....:( aciu
dvilitrine sirdis
PylX // ST-185 (GT-FOUR 2.0t) // Kaunas // 2007-03-27 23:58:45 // Žinučių:2849
0 
tu pirma pasiziurek ar map sensoriaus slangele nenukrito :) , paskuj bandyciau su galingu lauztuvelio i fuel pressure daciak patrankyt :D zvakiu nesuk kai beprotis ir nepersuksi, ne taip ten ir paprasta jas persukt. paskuj bandyciau uzvedus nuiminet po 1na laida nuo zvakes ir ziuret ar keicias variklio darbas, gal koks cilindras nedirba.


beje dirzas persoka butent kuriant salta masina arba stabdant begiu , kitaip negu visi mano kad spaudziant dugna :D

apziurek ar neuzlinkus jokia slangele/kuro, kada kuro filtra keitei?

beje pries kanors darydamas nuresetink kompa, kad nebutu klaidu prisigaudes

jei toki griet padfaromi patarimai nepades kreipkis duosim gilesniu :D

nors man tai panasu i map durniavima
>PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
>NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
sonic // Celica // Vilnius // 2007-03-28 01:18:17 // Žinučių:1609
0 
kas yra "map sensorius"?nekaltas kur ji rast?kur yra kompas ir kaip jis nuresetinamas?vat man irgi panasu kad cilindras nedirba,is pradziu net kitos minties neturejau.pats kuro filtro nekeiciau dar.o kas kiek reikia keist?itarimu kelia vienas zvakes laidas - ne iki galo susikisa,lieka apie 1cm nesugrustas.bandziau 15 min ji kaisiot visokiais budais,bet nepavyko....

ai,jei neklystu,tai kompas nuresetinamas atjungus minusa,taip?
dvilitrine sirdis
jarik // ex. 5gen Celica Gti // Vilnius // 2007-03-28 09:07:12 // Žinučių:4876
0 
taip, paprasciausias budas nuresetint kompa atjungt akuma porai minuciu, nors gali aisku jo saugikli(ar ten rele?) istraukti, tyada nereikes is naujo laikrodzio nustatinet :D
sonic // Celica // Vilnius // 2007-03-28 10:27:50 // Žinučių:1609
0 
nu pasiskaitinejau siek tiek teorijos kas yra map sensorius,tik klausimas dabar kur jis yra.dar vienas tauzijo, kad kazka krapste variklyje ir netycia numove kazkokia slangute,tai tipo irgi pradejo trukciot.gal verta paziuret?tai kaip ten su skirstytuvu gaunasi - pavojinga ji ardyt ar ne?kazkaip galvoju,kad atsargiai ardant neturetu nieko atsitikt.....dekingas uz atsakymus.ai,dar vienas klausimelis - jei variklis taip sunkiai dirba su trim cilindrais,tai su dviem isvis nedirbs,ane?nes ruosiuos pagal pylx patarima istraukinet zvakiu laidus po viena.
dvilitrine sirdis
NosTeaM // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vln // 2007-03-28 10:52:01 // Žinučių:3170
0 
dirbs bet lb sunkiai kad ir su dwiais cilindrais ;) paskirstytojas isemus ir iswalius,laidus jo paziurejus nesugestu,tik wa poto tu jo neidetum be meistro pagalbos arba be menualo kur wisos zymos.pasiziurek kiekwieno zwaklaidzio ziezirba.o jei jau taip keistai dirba tai gal pas tawe tarpine pramuse?neziurejai tepalo ir ausinimo skyscio lygio?
7gen GTS ir 4gen GT

el.pastas:nos999team@yahoo.com
skype:nosteam1626
www.public.fotki.com/NosTeaM
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com