Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Sheikho Carlos Sainz'as

    Kategorija: Foto galerija

    Autorius: Sheikhas

     

    Visos nuotraukos

    xups 2009-03-17 12:33:42 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    ABS turi savo ECU ir ji meti lauk kartu su bloku, o st. skyscio lygio lempute ir taip atskira kanala turi i skydeli. pastacius du trainykus vietoi ABS jokiu vamzdeliu nereikia keisti. liniju ilgiai nesikeicia ir jautrumas lieka taspats.
    o jei norisi jautrumo tai reikia det aviacinius vamzdelius ir geru plienu armuotas slangutes :D
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem
    Julius 2009-03-17 12:37:44 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Sheikhas parašė:
    bet tai hidraulinis skystis keliauja zymiai toliau, jautrumas nebetas + kokie 5kg svorio papildomo...


    Kadangi stabziu skystis ne spudus, o ir pailgejimas ten labai nedidelis, tai manau jautrumas jei ir pasikeis, tai tikrai ne ant tiek, kad tai butu pastebima. Mesti lauk verta nebent del svorio.
    [OO==[][]==OO]
    Sheikhas Klubo narys 2009-03-17 13:39:44 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    tada dar pasistojo klausimas. Kaip su balansu priekis/galas? Yra koks reguliatorius, skiraisi ABS/beABS?
    xups 2009-03-17 14:08:19 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    Kadangi stabziu skystis ne spudus, o ir pailgejimas ten labai nedidelis, tai manau jautrumas jei ir pasikeis, tai tikrai ne ant tiek, kad tai butu pastebima. Mesti lauk verta nebent del svorio.


    yra dar toks dalykas kaip tintis, ir kuo trompiau ir kuo tiesiau skystis keliauja tuo darbiniai cilindriukai greicau reaguoja i slegio pasikeitimus, o tai=stabdziu jautrumas.

    niekas ten nestovi. darbiniu cilindriuku skersmens skirtumas atlieka reguliatoriaus vaidmeni.
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem
    Grigarasas 2009-03-17 15:00:59 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    O tai pala, jei islupi ABS saugikli, tai tipo kaip ir nereikia nieko keisti, stabdo kaip su paprastais? Man tie 5 Kg tai pofik, bet tas ABS tai nereikalingas, nezinai kiek masina vaziuos stabdant.
    ezeras 2009-03-17 15:22:43 (0)  
    Celica Panevezys Žinučių forume: 174
    Taip, jei išlupi saugikli tai tas pats kas be ABS.

    Grigarasas parašė:
    O tai pala, jei islupi ABS saugikli, tai tipo kaip ir nereikia nieko keisti, stabdo kaip su paprastais? Man tie 5 Kg tai pofik, bet tas ABS tai nereikalingas, nezinai kiek masina vaziuos stabdant.
    Edvatronas Klubo narys 2009-03-17 15:43:09 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796

    niekas ten nestovi. darbiniu cilindriuku skersmens skirtumas atlieka reguliatoriaus vaidmeni.


    Man kazkaip atrodo, kad reguliatorius kazkoks yra...
    O Sheikhas donorines celicos neturi, butu ten galima paziuret, juk isardyta ir viskas labai gerai matos.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Sheikhas Klubo narys 2009-03-17 16:19:46 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    teisingai turiu, ir nieko tikrai nera, tai ir galvoju, gal pas beABSines kas kitaip, reik i schemas dar paziuret, bet kiek pamenu, kad skirtunas tik vamzdeliuose i ABS aktuatoriu.
    ezeras 2009-03-17 16:40:14 (0)  
    Celica Panevezys Žinučių forume: 174
    Nėra pas beABS'ines reguliuotojų :)

    Sheikhas parašė:
    teisingai turiu, ir nieko tikrai nera, tai ir galvoju, gal pas beABSines kas kitaip, reik i schemas dar paziuret, bet kiek pamenu, kad skirtunas tik vamzdeliuose i ABS aktuatoriu.
    xups 2009-03-18 09:33:17 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    Man kazkaip atrodo, kad reguliatorius kazkoks yra...
    O Sheikhas donorines celicos neturi, butu ten galima paziuret, juk isardyta ir viskas labai gerai matos.


    tai ABS ir atlieka ta regulaivima. kai kazkuris ratas blokuojasi gauni spyri per pedala kad prasukt rata ir tai kartojasi tol kol visi ratai nepradeda suktis vienodai arba nasustoji. o slegio (spaudimo jegos) paskirstymas vyksta darbiniu cilindriuku skersmens skirtume prieki didesnis suminis skersmuo=didesnis slegis i st. diska gale mazesnis=mazesne jega. as nekalbu apie naujausias sistemas kur be ABS stovi ESP ir dar visokiu briedu, tai ten jau ABS neislupsi neperdares visos sistemos, bet tai aktualu labiau naujoms auto
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem