Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Darechka ST185 CS

    Kategorija: Garažas

    Autorius: Darechka

    Domsy 2013-04-21 11:29:01 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    O kodel dazydamas variklio skyriu nudazei ir radiatoriaus virsu?
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    Darechka 2013-04-21 13:14:48 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Neuždengiau ir nusidaže :D Čia IC radiatorius, ta dalis nebus matoma.

    Domsy parašė:
    O kodel dazydamas variklio skyriu nudazei ir radiatoriaus virsu?
    Darechka 2013-04-21 13:21:55 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Fiške pritaikiau. nebuvo pajungtas T vsv, po įsiurbimo kolektoriumi. O su tuo econom vakuumu kažkas man nesueina. Ant senu CS'o nuotraukų matosi kad, kaip Edvatronas sake, stovėjo ant firewall'o, bet ant spidometro nėra econom lempučių. Ar gali būti, kad kažkokioj komplektacijoj nebuvo econom? Bet kam tada vakuumas?
    Edvatronas Klubo narys 2013-04-21 14:16:05 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    O is kur tu toki spidometra paemei? Be lempuciu...?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Darechka 2013-04-21 14:31:59 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Viršui nuo ST185 LHD, apačioj nou CS'o RHD.
    Darechka 2013-04-21 21:55:59 (1)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Šios dienos darbai :
    nudažytas stabilizatorius ir sudėta priekine pakaba.



    Sumontuotas duslintuvas.

    Darechka 2013-05-05 11:49:50 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Yra klausimas apie charcoal kanistrą. niekur negaliu rasti brėžinio, kur būtų parodyta kur eina vamzdeliai iš po jos. Pas mane dabar gaunasi kad iš jos išeina žarnele, kuri išsišakoja. Vienas galas su geltonu antgaliu iškart po kanistrą, kitas galas susijungia su vamzdeliu ir nueina po vairo kolonėle. Kas prie to vamzdelio kuris po kolonėle ir prie tos žarneles kuri su geltonu perėjimu jungiasi ?
    Darechka 2013-05-05 13:01:42 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Dar vienas klausimas CS'u savininkams. Kur yra papildomi tvirtinimai nuo pagalves į variklį/dėžę. Su tvirtinimų pagalve-variklis viskas aišku. O su tvirtinimų pagalve-dėže kažkas nesueina. Pagalve nuo CS'o (1) neturi tvirtinimo tai papildomai atramai (3) kaip pagalvėje nuo ST185 (2). Kaip ten turi būti?
    Edvatronas Klubo narys 2013-05-05 15:52:43 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    jeigu apie ta vamzdeli galvoju, kur rasai apie vairo kolonele, tai jis tiesiog isikisa i skylute i ta kaip sutvirtinimas pakabos, kur sukasi skersai masinos, kiekvienoj pusej po 3 varztus lyg. O kam tau tas charcoal kanistras?
    Jei gerai iziuriu, ta detale pas tave, cinkuota/galvanizuotas 1 puslapyje, 4 foto, lentynoje 2 nuo apacios, prie sienos guli. Dar toj vietoj kur kisasi i skyle, dar gumyte tokia uzmauta bent pas mane yra, tokia panasi i neisvyniota prezika.. :)

    kazkiek info cia: http://bgbonline.celicatech.com/90alltrac/EC/EC.htmAtidaryti naujame lange

    p.s. o kur cinkuotas/galvanizuota? Bet cia turbut ne tu darei.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Darechka 2013-05-05 16:56:46 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Dėkui Edva, apatini vamzdeli pritaisiau. Liko išaiškinti kaip ta pagalbini pagalves tvirtinimą prisukti ir kur pajungti ta charcoal vamzdelį su geltonu antgalių.O gal jis taip ir turi būti? Tipo per ta apatini kondensatą leidžia o per ta su geltonu antgaliu oro pasiima?