Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Darechka ST185 CS
Kategorija: Garažas
Autorius: Darechka
Edvatronas | 2013-05-05 17:14:15 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | Tai, kad neziurejai nuorodos.. konkreciai cia kaip suprantu is paveiksliuko, is to vamzdelio is apacios jis pasiima sviezio oro.. lieka 2, vienas i bako alsuokli, kitas i BVSV davikli, ar kaip ji pavadint. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
Darechka | 2013-05-05 17:31:12 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695 | Žiūrėjau. Ten parodyta kaip viršui pajungti ir kad iš apačios orą paimą. Kaip viršui susijungia viskas aišku, bet neparodyta kaip apačioj. Iš kanistro apačios yra vienas išėjimas, kuris išsišakoja į du. Vienas susijungia su tuo vamzdeliu kuris eina į apatine balkę, o antras lieka beveik iškart po kanistru, su geltonu antgalių. Tai nežinau ar tas su geltonu kažkur dar jungiasi ar taip ir lieka. |
Edvatronas | 2013-05-05 17:42:19 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | tada nzn... o paziuret kaip ant masinos negaliu.. o kur cinkavai/galvanizavai? Nors man atrodo, kad galvanizavimas reiskia pats procesas, o kuom galvanizuoji ar cinku ar kitu metalu, pvz chromu.. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
Darechka | 2013-05-05 17:51:16 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695 | Radau. Rašo kad tai yra check valve ir ligtais nekur nesijungia. O dėl galvanizacijos neko negaliu pasakyti. Kai pirkau tai taip jau buvo. Šeimininkas sakė kad kažkokiam fabrike dare. Bet manau kad tai ne stebuklas, tik kainuoti gali. |
Sheikhas | 2013-05-06 13:04:33 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | Kažko man atrodo tao papildomo tvirtinimo pas CS'us nebėr. O charcholą mesk nafik, erdviau bus. Check valvas šiap niekur nesijungia, į lanžerono kažkokią skylę įsikiša ir viskas. |
Darechka | 2013-05-25 23:52:25 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695 | Per kur eina kapoto atidarymo trosas? Per firewall'a ar po sparnu su laidais? Nujaučiu, kad per firewall'a, bet vienintele tinkančia skylute užtveria stabdžių stiprintuvas. Kaip ten iš tikruju turi būti? |
Sheikhas | 2013-05-26 19:30:24 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | po sparnu |
Darechka | 2013-06-21 18:48:53 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695 | Kas kaip sprendėt bako ventiliavimą nuėmus charcoalą? Užglušint, nuimti visa vamzdi nuo bako, prijungti mažą alsuoklį ? Sheikhas parašė: Kažko man atrodo tao papildomo tvirtinimo pas CS'us nebėr. O charcholą mesk nafik, erdviau bus. Check valvas šiap niekur nesijungia, į lanžerono kažkokią skylę įsikiša ir viskas. |
Sheikhas | 2013-06-21 19:31:56 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | užmauni tą plasmasinį oem alsuoklį, kur į lanžeroną kišasi |
Darechka | 2013-07-15 12:13:21 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695 | Turiu problemą su turbiną. Pripučia daugiausiai 0,11 baro.Kelis kartus buvo "prasimušusi" ir užpute tinkamai. Bet dažniausiai tai būdavo po viena karta per važiavimą, po to rasdavau nusimovusias vakuumo vamzdelius. Kai jas tinkamai prispaudžiau nebeužpučiau daugiau nei o,11 baro. Nežinau ar tos nusimaunančios šlangutės turi ką bendro. Be to ar turi girdėtis švilpimas ar oro siurbimas iš įsiurbimo kolektoriaus? Ar gali būti kaltas bovas (HKS SSQV)? |