Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Darechka ST185 CS

    Kategorija: Garažas

    Autorius: Darechka

    Edvatronas Klubo narys 2013-05-05 17:14:15 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Tai, kad neziurejai nuorodos.. konkreciai ciaAtidaryti naujame lange kaip suprantu is paveiksliuko, is to vamzdelio is apacios jis pasiima sviezio oro.. lieka 2, vienas i bako alsuokli, kitas i BVSV davikli, ar kaip ji pavadint.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Darechka 2013-05-05 17:31:12 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Žiūrėjau. Ten parodyta kaip viršui pajungti ir kad iš apačios orą paimą. Kaip viršui susijungia viskas aišku, bet neparodyta kaip apačioj. Iš kanistro apačios yra vienas išėjimas, kuris išsišakoja į du. Vienas susijungia su tuo vamzdeliu kuris eina į apatine balkę, o antras lieka beveik iškart po kanistru, su geltonu antgalių. Tai nežinau ar tas su geltonu kažkur dar jungiasi ar taip ir lieka.
    Edvatronas Klubo narys 2013-05-05 17:42:19 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    tada nzn... o paziuret kaip ant masinos negaliu.. :( o kur cinkavai/galvanizavai? Nors man atrodo, kad galvanizavimas reiskia pats procesas, o kuom galvanizuoji ar cinku ar kitu metalu, pvz chromu..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Darechka 2013-05-05 17:51:16 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Radau. Rašo kad tai yra check valve ir ligtais nekur nesijungia.


    O dėl galvanizacijos neko negaliu pasakyti. Kai pirkau tai taip jau buvo. Šeimininkas sakė kad kažkokiam fabrike dare. Bet manau kad tai ne stebuklas, tik kainuoti gali.
    Sheikhas Klubo narys 2013-05-06 13:04:33 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685
    Kažko man atrodo tao papildomo tvirtinimo pas CS'us nebėr.
    O charcholą mesk nafik, erdviau bus. Check valvas šiap niekur nesijungia, į lanžerono kažkokią skylę įsikiša ir viskas.
    Darechka 2013-05-25 23:52:25 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Per kur eina kapoto atidarymo trosas? Per firewall'a ar po sparnu su laidais? Nujaučiu, kad per firewall'a, bet vienintele tinkančia skylute užtveria stabdžių stiprintuvas. Kaip ten iš tikruju turi būti?
    Sheikhas Klubo narys 2013-05-26 19:30:24 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685
    po sparnu
    Darechka 2013-06-21 18:48:53 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Kas kaip sprendėt bako ventiliavimą nuėmus charcoalą? Užglušint, nuimti visa vamzdi nuo bako, prijungti mažą alsuoklį ?

    Sheikhas parašė:
    Kažko man atrodo tao papildomo tvirtinimo pas CS'us nebėr.
    O charcholą mesk nafik, erdviau bus. Check valvas šiap niekur nesijungia, į lanžerono kažkokią skylę įsikiša ir viskas.
    Sheikhas Klubo narys 2013-06-21 19:31:56 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685
    užmauni tą plasmasinį oem alsuoklį, kur į lanžeroną kišasi
    Darechka 2013-07-15 12:13:21 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
    Turiu problemą su turbiną. Pripučia daugiausiai 0,11 baro.Kelis kartus buvo "prasimušusi" ir užpute tinkamai. Bet dažniausiai tai būdavo po viena karta per važiavimą, po to rasdavau nusimovusias vakuumo vamzdelius. Kai jas tinkamai prispaudžiau nebeužpučiau daugiau nei o,11 baro. Nežinau ar tos nusimaunančios šlangutės turi ką bendro. Be to ar turi girdėtis švilpimas ar oro siurbimas iš įsiurbimo kolektoriaus? Ar gali būti kaltas bovas (HKS SSQV)?