Na nemanau, kad tiesiai tu ji istiesinsi... as emiau kita kevala... tiesa paruosiamuju ir dazymo darbu tada nebuvo.. nebuvo taip gaila... tiesa masina diena prastovejo ant keltuvo kol radau kita kevala...
Tai kevala rast man nebutu problema, tiesiog kaip pats sakai gaila viso paruosimo ir dazymo... Na reikia turbut dar pabandyt tiesint, jeigu nieko nesigaus tada teks viska is naujo su tuo vienu kevalu atlikt
"To fit the Koni's to the back, the old Rev2 suspension housings/mounts had to be upgraded to the Rev3 replaceables, so the slight improvements between Rev2 to Rev3 suspension are passed on to this car too."
Blasteri, kaip ir sakiau nesulenda iki galo tik vienas.
Ten tikrai nera baisiai, juolab, kad visas sulenda ir lieka tie velnio nesti 4cm... Presu gal kiek baisu, kad pacios kapsules nesugadint, ar jei nesulystu iki galo, kad paskui jos neis istraukt
Tik va keista, kad tas amortiko kevalas butent is sveikosios mr'o puses