Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Toyota Carina E
Kategorija: Kitos Toyotos
Autorius: Waring
| linasser | 2008-02-14 09:48:26 (0) |
zycha raše: turiu Liro VIP nuolaidu korta. Kiek VIP nuolaida, jei nepaslaptis? 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
|
zycha
|
2008-02-14 10:39:16 (0) |
linasser raše: Kiek VIP nuolaida, jei nepaslaptis? nezinau, priklauso nuo prekes. Dar nei karto nepasinaudojau |
| Smėlis | 2008-02-14 18:49:22 (0) |
kestasas raše: pas mane yra gyva toyota carina D-TURBO, taigi rusai neklysta. na, jei D-turbo reiškia DT, tai tada tas pats velnias pas mane. bent jau ant galo užpaišyta. bet aš ją tiesiog TD vadinu tai db yra 2 versijos: 1. mano dokuose kažkas suvelta ir ištikro čia ta galingesnė versija. bet tokiu atveju man žiauriai pasisekė, nes draudimas tai nuo to kas parašyta pase skaičiuojasi 2. čia kažkokia xuinią su žymėjimais ir taip toliau, kurią nežinau kaip išsiaiškinti. gal kas turit minčių? The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| Smėlis | 2008-02-14 19:11:55 (0) |
autodata rašo: Toyota Carina E 2,0D Turbo 60 kW (80Hp) prie 4000rpm bet Carina E 2,0 D-turbo - 63 kWautopliuse kiek pažiūrėjau, tai dauguma 61kW, nors ir D-turbo. taip kad ir 61kW ir 66kW yra D-turbo. žodžiu, kam labiau pasisekė, tas ir turi ar kaip čia suprast.užtat gal mano ekonomiškesnė beje, kažin ar abu varikliai yra tie patys 2C-T? ar galingesnės versijos kitas žymėjimas?.. smalsu darosi. The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| filtras | 2008-02-14 21:48:33 (0) |
| carina e kaunas Žinučių forume: 21 | hm, dabar galvoju ar prie darbo aikstelej man carina vaidenasi 2.0 TD , be jokiu d-turbo ir pan reiks prie progos nueiti arciau |
| linasser | 2008-02-15 06:56:51 (0) |
Smėlis-variklis turi būti tas pats-niekas gi nedarys kito variklio porai arklių daugiau-paprasčiausiai kitaip pareguliuoja sistemos darbą. Kaip ir bmw 525td-115ag, o 525tds-140ag-skirtumas-tubimos slėgis pas vieną 0,4bar, pas kitą-0,7bar ir tds'o kompas skiriasi+intercooleris yra Užčipink variklį, tai padarys kiek nori arklių ir sukimą. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| Smėlis | 2008-02-15 10:32:01 (0) |
jau įsivaizduoju - užčipintas zyzelinis katafalkas žodžiu, dzin. užtenka to kiek turiu ir galingesnio variklio neketinu pavydėti. tik kartais paburbu, kai kokį troleibusą aplenkt tenka, bet tai viskas The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| kestasas | 2008-02-15 11:26:38 (0) |
| siauliai Žinučių forume: 121 | as biski nesuprantu ar jums tikrai taip slabnai traukia jusu DT carinos? nu as su savo jokiu problemu lenkiant neturiu. aplamai gamintojo deklaruojamas isibegejimas iki 100km/h per 12s tai vejas. pasiimi daug reiciau ta greiti, tik zinoma reik nepagailet padrozt varikli. carina, carina, carina - geriausia pasauly masina |
| utenishkis | 2008-02-16 14:00:12 (0) |
| Utena Žinučių forume: 3 | Sveiki, isigijau 1.8l carinaE universala ir kazkodel saltai apsukos buna 1600-1700 ir iki normos nenukrenta kol pilnai neisila masina. Gal kas zinote, kas tas apsukas saltai tokias aukstas palaiko ir ar galima kaip nors padaryt kokius 1200-1300 apsuku saltai bei kad greiciau tas patsosas issijungtu.Aciu uz nuomones 1996m. Carina E 1.8L LB |
|
jarik
|
2008-02-17 09:29:48 (0) |
Taip ir turi buti, pas celicas lygiai tas pats. Nemanau, kad esi protingesnis uz japonus inzinierius, kad atjunginetum tokius dalykus |
