Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Toyota Carina E
Kategorija: Kitos Toyotos
Autorius: Waring
| linasser | 2010-12-13 20:38:01 (0) |
robertass parašė: Exodus parašė: metosi pas mane Nipparts J5382006 laidu komplektas. Jei tinka galiu atiduot, jei blogi bus galesi ismest robertass parašė: tai vat pakeisiu laidus pranesiu kaip kas gavosi tai tu is kauno juk pameginciau jei butum kur arciau. o pagal sarasa tai nera 2.0l varilklio tai teoriskai netiktu, bet originaliu nepirksiu kainuoja apie 450lt, paimsiu rytoj uz 85 lt tik neaisku kiek vaziuosiu su jais1.8 varikliui buvau pirkęs 350Lt, dabar gal kiek pigiau gaučiau. Pradinė kaina buvo 500lt ir Kaune nė viena įmonė neturėjo jokių laidų pasiūlyti, išskyrus Lirostą, kur davė pramuštus Nipparts laidus-iš karto teko gražinti. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| robertass | 2010-12-13 21:14:07 (0) |
paziuresiu kokius ryt paimsiu |
| robertass | 2010-12-15 19:56:27 (0) |
nu ka pasikeiciau siandien laidus, dingo trukciojimas, noreciau primint kad kam yra panasi problema tai is pat pradziu vos vos trukciojo ir kuo toliau tuo labiau. tai vat uzsipylaiu siandien 10l ziuresiu kiek pravaziuosiu ar sanaudos sumazes, nes paskutiniu metu 20 valge. |
| motown | 2010-12-16 01:17:48 (0) |
Pas mane tai laidai tvarkingi. Bandysiu valyt purkstukus, nera super sudetingas darbas, garaziuke pas save matyt bandysiu. Radau cia uzsienio kokiam tai forume nemazai info naudingos. Pasirodo cia gan zinoma beda tas trukciojimas situ carinu, dazniausiai pasireiskianti 1.8 varikliams ir pravaziavus 100k km. Tikiuosi uzteks pravalymo, nes nepigiai kastuoja anie ir dar surast reik... va linkas to forumo (angliskai): http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=53768&st=0 |
| motown | 2010-12-16 01:19:22 (0) |
Aj, dar turiu angliska manuala repair`o, kur yra skyrius kaip keist/tvarkyt purkstukus. Su fotkem siokiom tokiom |
| robertass | 2010-12-16 21:17:02 (0) |
dar pastebejimas kai keiciau laidus zvakinius buvo toks laidas apvynuotas aplink kiekviena laida zvakini, kuri atejo nuo blokelio kazkokio, as ji nuvyniojau ir kai naujsu pajungiau tiesiog salia palikau, ziuriu nepersijungia ant duju, paskui ta laida apvyniojau aplink tuos keturis zvakinius bet taip tik bendrai ant visu uzmeciau ta laida, dabar persijungia normaliai, keista pirma karta toki dalyka matau, ten gal kokia temperatura laidu siuncia jis nzn net. dar reiks pas dujininkus pasireguliuot misini del sanaudu. |
| motown | 2010-12-16 22:33:13 (0) |
O kokios dujos stovi? Idomiai siaip, o is kur tas laidelis ateina? Neteko kazkaip matyt, kad kas apie zvaklaidzius vyniotu kazka |
| linasser | 2010-12-17 09:13:31 (0) |
Laidelis ant žvaklaidžių apvyniotas eina į dujų vožtuvą-jis neleidžia vožtuvui atsidaryti, kol negauna informacijos iš aukštos įtampos laidų, pvz. užgęsus varikliui išjungia dujas, arba leidžia įjungti, kai veikia variklis. Kad nebūtų netyčinių persijungimų neveikiant varikliui. Dujų įranga bus 1-2 kartos, tiesa? Užtenka 1 laidą 3 kartus apsukti. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| robertass | 2010-12-17 11:51:25 (0) |
linasser parašė: Laidelis ant žvaklaidžių apvyniotas eina į dujų vožtuvą-jis neleidžia vožtuvui atsidaryti, kol negauna informacijos iš aukštos įtampos laidų, pvz. užgęsus varikliui išjungia dujas, arba leidžia įjungti, kai veikia variklis. Kad nebūtų netyčinių persijungimų neveikiant varikliui. Dujų įranga bus 1-2 kartos, tiesa? Užtenka 1 laidą 3 kartus apsukti. jo ten paprastos dujos, tai as kai ju i sona padejau visiskai neisijunge dujos, tada bendrai ant visu uzdejau net labai nevyniojau ir viskas ok, ateina jis nuo blokelio kazkokio, tai aisku dabar. tik va ta laida reiktu pakeist nes sutrukinejes visas nuo senumo. siandien susireguliavau dujas. bus matyt kiek valgys |
| motown | 2010-12-17 21:24:26 (0) |
Pas mane taskines su purkstukais, ryja iki 13L duju siuo metu. 1.8 variklis (7A-FE). Taipogi radau problema, kodel tokios drastiskos benzo sanaudos (~20L), ir trukciojimas tas benzu vaziuojant. Kaip tikrinau: Uzvedziau varikli, atjungiau dujas ir po viena atjunginedavau purkstukus, pats 1-asis atjungus visiskai nepakeite variklio darbo - vadinasi blogai dirba/sugedes. Ir akurat, issitraukiau as juos visus, pratestavau ipurskes valiklio su akumu ir laidais tai tik tie 3 kuriuos atjungus dirbant varikliui keisdavosi darbas normaliai prapurskia visa valymo skysti, o tas pirmasis (blogas) tik karts nuo karto ispurksdavo. Tai dabar palikau nakciai ipurskes to valiklio, naiviai tikedamasis, kad galbut chemija padarys savo dar ir ryt pratestuosiu ta purkstuka. Jei ir toliau xujovai praleidines, teks ieskoti is zmoniu arba srote... Vat ir visa beda. Jei butu zvaklaidziai blogai dirbtu ir ant duju, o su jom viskas chiki piki. |
