Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Toyota Carina E
Kategorija: Kitos Toyotos
Autorius: Waring
| Smėlis | 2008-04-24 09:53:10 (0) |
o prie ko Carina ir Volga?.. čia man smalsu patapo The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| Smėlis | 2008-04-24 10:30:56 (0) |
man labiau domina greičių dėžės remontas. kažkas ten su ja nederai. stringa 3 pavara, o atbulinė kartais tik chirurginį tikslumą panaudojus įsimeta. gal kas tvarkėt ir įspūdžių turit? The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| linasser | 2008-04-24 11:12:29 (0) |
Smėlis raše: man labiau domina greičių dėžės remontas. kažkas ten su ja nederai. stringa 3 pavara, o atbulinė kartais tik chirurginį tikslumą panaudojus įsimeta. gal kas tvarkėt ir įspūdžių turit? Kažkodėl pas taviškę daug keisti reikia. Jau aš maniau, kad daug keičiau, nors per paskutinius metus tik kaladėles keičiau, dabar tik dažau ir ruošiuosi pirmą kartą dirželį keisti. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| Vilago | 2008-04-24 12:13:48 (0) |
| Corolla Vilnius Žinučių forume: 1 | Smėlis raše: man labiau domina greičių dėžės remontas. kažkas ten su ja nederai. stringa 3 pavara, o atbulinė kartais tik chirurginį tikslumą panaudojus įsimeta. gal kas tvarkėt ir įspūdžių turit? Idomu, del tos 3-ios pavaros. Pas mane '93 metu Corolloj stringa 1 pavara (isijungia gerai, o kai reikia pereiti i 2-ra pavara tai "ryciagas" uzstringa 1-os pavaros vietoje, reikia is naujo perminti sankaba primazinus greiti). Taip atsitinka nepastoviai, mazdaug 1 is 20 jungimu. Sankaba ir pagrind. cilindriukas jau pakeisti, tai itariu, kad bus grc. dezeje bedos. Corolla EE101 |
| oni | 2008-04-25 08:17:04 (0) |
| Jonava Žinučių forume: 2 | Dėl ABS daviklio - tai rusai atrado ir pritaikė sinchronizacijos daviklį nuo volgos, pas juos ten jis nedaug kainuoja, bet Lietuvoje tokio neradau. Šiaip neblogas puslapis, kuriame nemažai info: http://toyota-club.net/files/02_st-expl.htm |
| niekam_nerodyti | 2008-04-27 17:56:02 (0) |
esant siltam varikliui apsukos patampa labai labai zemos... beveik prie uzgesimo ribos... ar taip ir pas jus? ar cia gali buti lemdazondo pasekme? TOYOTA |
| Smėlis | 2008-04-27 18:27:02 (0) |
linasser raše: Smėlis raše: man labiau domina greičių dėžės remontas. kažkas ten su ja nederai. stringa 3 pavara, o atbulinė kartais tik chirurginį tikslumą panaudojus įsimeta. gal kas tvarkėt ir įspūdžių turit? Kažkodėl pas taviškę daug keisti reikia. Jau aš maniau, kad daug keičiau, nors per paskutinius metus tik kaladėles keičiau, dabar tik dažau ir ruošiuosi pirmą kartą dirželį keisti. joa, kažkodėl savo carinos itin patikimu traktorium nepavadinčiau. ji barška, tarška, smulkmės byra (pvz, šįryt nukrito moldingas), vakar lango varikliuko trosas susipynė, išnarpliojau, bet manau, kad ilgai jis nebelaikys. žodžiu, mašinos privalumas tik vienas: ji dyyydelė. antra vertus, man vis dar reikia keisti daug ką, bet tik todėl, kad per pusmetį kol ją turiu, nelabai ką ir pakeičiau . šiaip gal aš prie greičių dėžės perdaug kabinėjuos. šiandien 323F pavairuot teko. tas pats velnias su ja. tiesiog 3 bėgį aš dažnai labai staigiai metu (miesto rėžime) ir matyt nevisad pataikau tiesiai. po šiandieninio pasivažinėjimo su 323F nusprendžiau, kad atbulinis pas mane dar visai pusėtinai jungiasi.beje, dėl to troso. skaičiau kažkas čia sakė, kad panaudojo dviratinį ar kokį ten. man tik ydomu, kaip užpresavot antgalius ir kur maždaug per vidurį yra toks fiksatorius. nesugalvoju kaip ten padaryti. o sugalvojimui turiu jaučiu max 2 savaites, kol tas trosas nutrūks. niekam_nerodyti raše: esant siltam varikliui apsukos patampa labai labai zemos... beveik prie uzgesimo ribos... ar taip ir pas jus? ar cia gali buti lemdazondo pasekme? kažkaip labai abejoju ar tai yra normalu. mano zyzelio žemiausios pastebėtos apsukos maždaug 800-900rpm The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity. |
| bambalys | 2008-04-27 18:35:12 (0) |
niekam_nerodyti raše: esant siltam varikliui apsukos patampa labai labai zemos... beveik prie uzgesimo ribos... ar taip ir pas jus? ar cia gali buti lemdazondo pasekme? Pas mane paskutiniu metu irgi ta pati bėda: apsukos ~600.Šeštadienį įpyliau kuro sistemos ploviklio, kažkoks pagyvėjimas atsirado į apsukas dėmesio nekreipiau, bet rodos lyg ir sukilę. jei bijai- nedaryk, jei darai- nebijok! http://www.toyotaclub.lt |
| linasser | 2008-04-28 11:01:13 (0) |
Pas mane apsukos 720-740, mačiau, kai kompą servise buvo pajungę. Šiaip benzinui turi būti 750+-50-knygutėje tiek rašo, o reguliuojasi automatiškai, nebent koks gedimas gali būti. Pasiėmiau iš vieno dažytojo mašiną, reikia sutvarkyti lango trosą, moldingus ir varyti technikinę, nes poryt baigiasi. Nudažė prastai, kai kurias dalis vešiu perdažyt, dar dvi duris turiu keisti su draudimo servisu, tai manau ten viską ir sutvarkys. Su dažytoju už tokį darbą atitinkamai ir atsiskaitėm. Išvadino mane labai priekabiu, kad maži trūkumai "tokiai mašina" nieko tokio. Aš sakau, kad trūkumai trūkumais, o dirbti reikia mokėti 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| niekam_nerodyti | 2008-04-28 11:03:30 (0) |
aisku... as ir galvoju kad kazkas cia ne gud... buvau pas degnostikus. pamatavo ten viska pazejo sako viskas tipo idealu bet va pasiekus, kazkur 70 laipsniu temp, atsijunge lemda zondas ;D tai va reikes keisti... zodziu. o jy gauti yra nesamone... susiradau universalu tipo, bet ten visai ne taip prisukamas... o del tokio dalyko gali buti kad sumazejo automobilio trauka? TOYOTA |

. šiaip gal aš prie greičių dėžės perdaug kabinėjuos. šiandien 323F pavairuot teko. tas pats velnias su ja. tiesiog 3 bėgį aš dažnai labai staigiai metu (miesto rėžime) ir matyt nevisad pataikau tiesiai. po šiandieninio pasivažinėjimo su 323F nusprendžiau, kad atbulinis pas mane dar visai pusėtinai jungiasi.