Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Tema yra uždaryta
2 be or not 2 be: LPG
Kategorija: Paplepekim
Autorius: GychiawaZ
GychiawaZ | 2006-01-07 09:27:49 (0) |
![]() |
na kalegos padiskutuokime apie duju pliusus minusus ir siaip blogybes ![]() ![]() uzh ar priesh jus esate?motyvuokite jej nesunku ![]() Life begins from 5000rpm/min |
NosTeaM
![]() |
2006-01-07 10:58:37 (0) |
![]() |
dujos grynas sudas del warioklio dusinimo(zalojimo) nes naudojant dujas wariklis automatiskai yra sodinamas,tad po keletos metu ji galesi mest lauk jei desi sudina ir pigia duju iranga,jei gera tai laikys ilgiau ;)esu kategoriskai pries dujas!!!wienas pliusas kad gal taupu wazinet nors tas taupumas poto iseis i minusa :( 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
masinyte | 2006-01-07 11:05:30 (0) |
jonava Žinučių forume: 49 | jau 5 metai vazineju su skirtingomis masinomis,bet visos buvo su dujomis,probe 2.2 turbo turejau,dar keleta,dabar turiu celica 1.6.laksatau taip pat su dujom.daznai per savaitgali pralekiu 500 km,o per savaite is vis daug.niekas negenda,niekas nesaudo,varikliui jokiu bedu,o uz sutaupytus pinigus po metu galesiu nusipirkti dar viena celica! ASSAS |
NosTeaM
![]() |
2006-01-07 11:17:24 (0) |
![]() |
tau sekas,siaip dazniausiai taip buna su dujom waziuoja gerai perjungi benza-dusta,wa tada gali mest jau warikli,nes isgaisintas:/ 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
jarik
![]() ![]() |
2006-01-07 11:25:40 (0) |
![]() |
man tai patiko nosteam'o argumentai :D gadina varikli :D parodyk man sugadinta varikli! ;) siaip tai aisku kad viskas del pinigu, man tai pvz gaila moket po 40lt uz 100km, kai galiu moket po 20-25?! ;) kitas reikalas kad daugumai dujos yra ne lygis, tai cia jau kita kalba :) PS. Na jei iranga pirmos kartos, ir ideta garaziuke, uz kokiu 600lt tai aisku ko ten noret, gali ir varikli uzmustir ka tik nori, bet normaliai ideta iranga, atitinkati varikli, jo tikrai nesugadins! |
NosTeaM
![]() |
2006-01-07 11:34:31 (0) |
![]() |
JARIK as apie tai ir snekejau,kad gera iranga uz 3000lt su tiesioginiais pukrstukais ir atitinkanti warikli jo negadins,o wa jei kaip sakai pirmos kartos tai per nepilnus 2metus uzmusa,jau pazystama kregzdei greit keis nes ne welnio su benzu neina ir wis dusta :( 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
Justacijus | 2006-01-07 12:05:10 (0) |
![]() |
rakinam tema:) ______________________________ Ex AT180 driver |
Levka | 2006-01-07 16:04:03 (0) |
![]() |
NosTeam manau tau reik dar pasiskaityt apie dujas! As dujose tik pliusus matau ir viena kita nereiksminga minusa:) Mano pirma auto su pirmos kartos duju iranga buvo penkis metus atlakscius:) kai nusipirkau pakeiciau membranas ir toliau du metus kankinau ir nieko :) o kad kregzde taip jau uzdrosta buvo tai cia niekas nekaltas ir kitas dalykas yra auto kurios gerai bendrauja su dujom o kitos nemegsta ju. Tarp nemegstanciu - BMW, MAZDA. O va Honda, Toyota bendrauja gerai. Ir niekad nereik patiket garaznikui sureguliuot dujas is akies:) tada liks tik save kaltint kai uzliesins misini, nes ant duju nedetonuos ir sito nepajusi:) EX: Celica ST182 SAAB 9-5 MY01 2.3 Turbo AERO Styling |
PylX
![]() ![]() |
2006-01-07 16:26:40 (0) |
![]() |
lewaka tu gal pasiskaityk nesiuntinejas kitu. (apie nosteam argumentus nekalbu). Dujos yra blogai, tik gal labiau jus kreipiat demesi i taupuma kuris bendru atzvilgiu pateisina didziaja daly minusu. nesvaikit kad dujos yra gerai... nes tai nera tiesa ir visi tai zinot tik bandot pateisint savo vazinejima. Argumentai paprasti. Variklis sukurtas vazinet ant benzino ne ant duju...taigi dujom varomas LABIAU dyla...nes apskritai nebera kaip kalbet apei kazkoki tepima. Variklis su dujom mazai atsparus dideliam apkrovimui. Duju balionas uzima vieta ir sudaro papildoma svori. Vazinet tai jus vazinesit nieka scia nesako kad paims ri subyres dujas idejus paprasciasiai ziedaj pradegs greiciau tarpines pareis...su dujom ismetimo sistema dazniau teks taisyt... daug vazinejant apsimoka isidet gera iranga. bet kam tad pirkt tokia masina? pasimk taupsene ir tiek... manau ieskot kompromiso kurio nepametet... kulkosvaidzio komentaras idomus pasirode;)) dar papasakok ka dtam senam probe dujos su tiesioginiu ipurskimu stovejo ??? ;))) biski nelogiska... arba apskritai durna investicija ;) cia yra mano nuomone susidaryta tiek is praktines tiek is teorines ziniu lavinos;) ir cia kalba apie detas pas Jona garaze neina isvis..nes ir salone vanelina ir susprokt gali:) p.s ir ar nejuokingai atrodo kai atvaziuoja i degaline nauajs bmw ir i paslepta anga dujas pumpuoja variklis 4l ...nu tada stovi ir zvengi... ubagas negalintis to pripazint...nedaugiau. pasiimtu dyzelini taupu varianat ir bedu nebutu...o ci amatai 4l 350ag ir dar dujos :))))))))))))))))) >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars ![]() >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
PylX
![]() ![]() |
2006-01-07 16:38:10 (0) |
![]() |
ir isvis po 2ju dienu istrinsiu sita tema nes cia kaip visada aks vazineja reks kaip jos gerai... o ka spasiryzes idiet cia apskaites nemanau kad persigalvos...kiekvieno cia reikalas... jei tu isitikines kad dujos gerai tu net nuo rimtu tikru argumentu atsiribosi ir buni laimingas... >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars ![]() >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |