Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
3S-GE kapitalinis
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Fanaz
Fanaz | 2010-09-21 16:01:21 (0) |
Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432 | Ruošiuos daryti 3S-GE gen.3 kapitalinį. Šiuo metu domina tik bloko darbai. Paporinkit ką manot. 1. Alkūninio veleno šlifavimas 1a. Alk. vel. indėklai 2. Bloko (viršaus) šlifavimas 2a. Metalinė galvos tarpinė 3. Cilindrų šlifavimas 3a. Gilziavimas ir/arba didesni rem. stūmokliai 3b. Stūmoklių žiedai 3c. Stūmoklių pirštai 4. Riebokšliai, tarpinės 5. Smėliavimas Ką praleidau? Kas iš sunumeruotų būtina, kas rekomenduotina, ką darytumėt kitaip? |
b145t3r | 2010-09-21 17:00:22 (0) |
Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454 | as tik ka atsikeliau po natines ir galva vapshe neveikia, bet kam tau 2a. metaline galvos tarpine? www.powerlab.cz |
Fanaz | 2010-09-21 17:03:09 (0) |
Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432 | 1. Kad būtų neužmušama 2. Tokia dabar stovi Tu man geriau apie 3'ią punktą paburk. Ten mano žinios mažiausios |
Birbirbir | 2010-09-21 19:22:12 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Kaunas-Vilnius Žinučių forume: 1028 | as tavo vietoj pasijashkociau jabejui 3s gte matoro tada daug daugiau ishloshtum ir ne ka didesne karve kainuotu manau, nors antra vertus pasiprieshtarausiu nezinai ka nupirksi gal tampaciam kapitalinio reikes periferija |
Sheikhas | 2010-09-21 19:56:13 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | Siaip aishku nesinori gesinti iniciatyvos, bet koks tikslas darti toki rimta remonta paprastam niekuo neypatingam varikliui? Butu beams'as, ar 3sgte , butu kita kalba (ir tai ne visi suprastu.... Su tokiais darbais sulysi i kelis kLt, ir ka geriau turesi? Ar ne paprasciau tada uz tuos pinigus nupirkti kokia RHD celka is UK ir daliu bus bilekiek ir cielas variklis. Toliau, metaline tarpine tokiam varikliui tikrai bereikalingos islaidos. Alkuninis velenas shlifuojamas TIK jeigu to reikia, t.y. kakliukai isdile virs normos. Bloka shlifuoti - nebent tik del metalines tarpines, kitu atveju neverta. Cilindru honingavimas gerai, jeigu jie nutrinti i ovala, ir argi 3sge gilziuojasi... bet jeigu iklimsi i cilindru shlifavimus, stumokliu keitimus, vel biudzetas labai zenkliai auga... Riebokshliai tarpines savime aishku, jeigu tik pradedi kazka klibinti... Patikek senu bezdalium , st182 tikrai netas automobilis, i kuri verta tiek investuoti. |
Birbirbir | 2010-09-21 20:02:01 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Kaunas-Vilnius Žinučių forume: 1028 | kitaip sakant fenix'so pedom geriau sek o dar geriau kvadratuka kaip sheikhas sake ish uk atsigabenk ir vaira persimesk D periferija |
NosTeaM | 2010-09-21 21:11:56 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vln Žinučių forume: 3170 | na smeliawimas manau tik isrinkus bloka daromas,o ne 5wietoj o siaip nieko nepraleidai,tik ta tarpine man ir nesuprantamas dalykas,juk ne turbininis wariklis kad apkrowos butu belekokios ir draguotai 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
Shadow | 2010-09-21 21:51:24 (0) |
Corolla TS Vilnius/Klaipėda Žinučių forume: 321 | Prie to paties paklausiu kokios mintys apie 7A-FE remontą? Kompresija maža, kapitalinį daryti tokiai mašinai irgi nelabai apsimoka. Yra mintis pasidaryti leak-down ir jeigu bėda galvoj, tada tvarkyti, jeigu leidžia ir per žiedus, važinėt kol važiuos Tepalo supilu apie 2 litrus / 10 000 km kartais paspaudžiant. EX: 6gen ST |
Fanaz | 2010-09-21 23:34:59 (0) |
Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432 | Sheikhas, pabandysiu paaiškinti kur ežiai žiemoja Mano tikslas nėra kažkoks įpatingas sport-car'as, srebiantis dvidešimt litrų, su begale blizgučių, bei kosminį laivą primenančiu davikliais apkarstytu salonu. Mano tikslas pirmoje vietoje - pažintinis, pačiam gyvai pačiupinėti variklį iš vidaus, atlikti visus darbus kiek tai yra įmanoma garažo sąlygomis. Pagal kainos/kokybės bei taupumo bei suderinamumo santykį optimaliausias variantas buvo 3S-GE nuo 6gen. GT, kurį ir įsigijau. Kad darbas nebūtų bergždžias, po variklio kapitalinio įsigysiu maksimaliai geros būklės 5gen. kėbulą, į kurį taipogi įmerksiu nemažai pinigo, bei rezultate planuoju turėti maksimaliai techniškai tvarkingą automobilį, su kiek galingesniu ir konservatyviai forsuotu atmosferiko varikliu. Visa ši idėja vyksta lygiagrečiai su mano vykdomu projektu, kurio tikslas sukurti realaus laiko diagnostikos ir variklio valdymo įrenginį, aka tobulesnį ECU, netik nenusileidžiantį aftermarket'iniams konkurentams, bet ir juos pranokstantį. Taigi pasikartosiu, jog pagrindinis tikslas - sportinis pažintinis interesas, antrinis - noras turėti visiškai techniškai tvarkingą automobilį. Pasirinktas variklis tam yra optimalus variantas. O šios temos tikslas - gauti maksimumą informacijos kaip tą tikslą optimaliai pasiekti |
NosTeaM | 2010-09-22 00:21:47 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vln Žinučių forume: 3170 | to Shadow-na wariklis nzn ar geras tokiem dalykam,buwo pas mane atw pries pra metu sportininkai,paeme 4a-GE galwa,dejo ant 7a-FE bloko,skundesi kad galwos silpnos,nelaiko nors tu ka,nzn kaip jiem ten gawos pagrindini dirza ir kitka derint,bet esme pasake patyas,jei nesigaus su sita galwa,tai wariklis lauk ir dedam patikimesni su gerai laikanciais agregarais na Fanui tik sekmes iz domejimasi ir pastangas tik wa dar pastebejima,gilzuoti nzn ar gilzuosis,naujos kartos wariklis,gilzawimas cia ne zigulio ar gaziko,praktiskai niekas jau neuzsiema situ dalyku,naujas blokas ir ramu,geriau tada slisuoti ir honinguoti per naujo,geresnis efektas gaunas jei kap remontas cilindram daromas 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |