Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Del turbodyzelinio variklio
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Firestart
Firestart | 2012-02-12 17:05:12 (0) |
AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124 | Sveiki, si tema ir klausimas nesusija su celicom, bet pamaniau gal atsiras vienas kitas zinantis kaip issprest mano problema. Dariau kapitalini remonta turbodyzeliniam varikliui (fiat ducato 3 litrai), darbai uztruko gan ilgai nes dirbu tik retkarciais prieidamas, mat turiu kitu darbu. Baigineju viska surinkt ir taip atsitiko kad niekaip negaliu prisimint i kur turi eiti viena slanga. Klausiu todel kad manau, jog cia viskas standartiska, kaip ir daugumoj turbodyzeliniu varikliu ir kas supranta principus galbut gales man pagelbeti: Oras paimamas stora slanga is lauko; Perkosiamas per oro filtra; Keliauja i turbina; Tada i intercooleri; Tada i sklende; Tada i isiurbimo kolektoriu. Tarp oro filtro ir turbinos esancioje slangoje yra isisakojimas is kurio iseina plonesne slanga. Niekaip neatgaminu kur ji turi jungtis. Esme kad kai variklis dirba jis turetu siurbti ora pro ta plonaja slanga kaip ir pro oro filtra, bet oras kuri siurbia ta plonoji slanga jau nefiltruojamas nes keliauja i turbina. Jei kas turit kokiu minciu butu labai smagu |
Fanaz | 2012-02-12 17:22:41 (0) |
Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432 | Imant pagal analogijas su benzinine sistema, spėčiau kad eis arba į slėgio daviklį, arba į vaakuminės sistemos maitinimą. Bet čia taip, aklas bakstelėjimas, nekreipk dėmesio |
Edvatronas | 2012-02-12 17:32:41 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | ne.. pas dyzelius stovi atskiras vakuminis siurblys.. o i slegio davikli turetu eiti po turbinos.. pries turbina gi bus atmosferos slegis.. cia alsuoklis gal turi pasijungt? Cia kelintu metu? Gal autodatos kas yra nupiesta? Neziurejai? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
Edvatronas | 2012-02-12 17:35:43 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | ir nera ducato 3 ltr, yra 1.9, 2.0, 2.3, 2.5 ir 2.8... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
Firestart | 2012-02-12 17:42:56 (0) |
AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124 | Yra cia naujausia karta nuo 2006 iki dabar. "3.0 Multijet Power diesel 157 PS (115 kW; 155 hp)" is http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Ducato O del autodatos tai neturiu as jos. Siaip mielai paziureciau Edvatronas parašė: ir nera ducato 3 ltr, yra 1.9, 2.0, 2.3, 2.5 ir 2.8... |
Ciunia | 2012-02-12 17:48:55 (2) |
AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 283 |
Edvatronas | 2012-02-12 18:51:47 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | aj pas mane autodata iki 2006 rodo... Firestart parašė: Yra cia naujausia karta nuo 2006 iki dabar. "3.0 Multijet Power diesel 157 PS (115 kW; 155 hp)" is http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Ducato O del autodatos tai neturiu as jos. Siaip mielai paziureciau Edvatronas parašė: ir nera ducato 3 ltr, yra 1.9, 2.0, 2.3, 2.5 ir 2.8... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
zycha | 2012-02-12 20:58:45 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | gal padės- tas pats variklis eina pas Peugeot Boxer, Iveco Daily. Švogeris turi Peugeot 2006m su tokiu pačiu varikliu. |
Firestart | 2012-02-12 21:21:43 (0) |
AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124 | Tarp kitko sistema beveik identiska i ta kur Ciunia foto imete. Viskas faktiskai taip ir isdestyta. Tik ta plonesne slanga prasideda mazdaug nuo "3a" arciausiai esancio zydro objekto ant raudono vamzdzio, keliauja vamzdziu per variklio virsu ir baigiasi mazdaug ties "1". Faktas kad ten kazkoks vakumas turi pasijungt, bet ten jokios slangos arti net nera ryt dar gerai pastudijuosiu, gal foto padarysiu. |
Firestart | 2012-02-13 16:53:51 (0) |
AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124 | Radau, galima trinti tema |