Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Tema yra uždaryta
Galios didinimo tikslas
Kategorija: Paplepekim
Autorius: BullDozeR
zycha | 2009-11-02 15:03:16 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | neveltui patarlė... Lietuvis labiausiai džiaugiasi kad padvesia kaimyno karvė ar dega tvartas. Nes tada, jis bus "krutesnis" už kaimyną. |
bubu | 2009-11-02 15:06:36 (0) |
Žinučių forume: 1854 | cia katik sugalvojai nepriimu... Manau JAV kur kas didesnis kultas tokiu dalyku, jau nekalbu apie Japonija ir Kinija. Lt labiau skandinaviško tipo visuomenės modelis, su slaviškai aspektais. |
Enjoyer | 2009-11-02 16:52:40 (0) |
Klaipėda Žinučių forume: 315 | Taigi, taip... Jei jau diskusija pletojasi, tai pasisakysiu ir as. Nekalbant apie pradzia, kai tik gavau teises ir mokiausi vairuoti, dabar renkuosi tik galingesnes auto. Niekada nelaikiau ir nelaikysiu saves ipatingu vairuotoju. Tiesiog iprastas eismo dalyvis ir tiek, bet... Galingesnis auto teisingai ji naudojant padeda isvengt avariniu situaciju, o ne eismo salygomis(aikstele, uzdara trasa) gali suteikti daug teigiamu pojuciu. Siaip, kasdieniniam "judejimui" as isnaudoju gal tik koki penktadali auto galios ir galimybiu, bet tam tikromis situacijomis dziaugiuosi,kad turiu pakankamai galios. Kaip kazkas paminejo lenkimo situacijas. Tikrai saugiau greitai aplenkti, nei begetis du kilometrus,kad aplenkti. Visu pirma tai vargina ir pati vairuotoja, ir kelia didesni pavoju kitiems eismo dalyviams del galimybes,kad nespesi uzbaigti manevro. Tas pats greitesnis pajudejimas sankryzoje ar nuo sviesoforo irgi naudingas,kai matai,kad staigiai reikia keisti savo situacija, nes kitu atveju pakliusi i avarine situacija. Ta pati galia jau teikia ir malonuma nuvaziavus nuo kelio. Tiesiog zaidziant savo malonumui. Jei kalbant apie auto tobulinima, performance kelima, tai kiekvienam savaip cia. Kiti ta nauda po to ir naudoja tam skirtuose sporto renginiuose, o kiti tai daro tik del saves. Pvz, man malonu krapstytis prie savo auto, bet apie galios didinima nemastau, nes neturiu tam poreikio. Daznai manes klausia kodel perku galingus auto, o vazineju gana ramiai. Paprastas atsakymas: galinga auto neipareigoja vaziuoti greitai ar agresyviai. Toyota MR2 Spyder ex. Ford Capri 1978 ex. mk3 Toyota Supra ex. Mazda Mx-5 NB 1,8 |
Child | 2009-11-02 17:22:02 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Vilnius/Zarasai Žinučių forume: 483 | Man ir celicos galios ganetinai pakanka, ant lenkimo uzmiesti labai gerai traukia, visada drasu lenkti, zinoma noretusi daugiau, bet nepagirdisi tada jos. O kalbant del krutu ir galingu tackiu tai manau jog cia kiekvieno asmeeninis reikalas Skype: homerlovemarge Email: mariusrazma@gmail.com Tel: +37062300902 Automobilis: Toyota Celica Telefonas: Nokia 6230i Panele: ispudinga |
BullDozeR | 2009-11-02 21:47:39 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605 | zycha parašė: pamiršti pagrindinę lietuvių savybę... pasipuikuoti prieš kitus, pasirodyti kosk esi krutx.. kad turi krūtą, galingą tačkę... nors tokie moka tik nuo šviesoforo pajudėti ir daugiau nieko. Jo, būna ir tokių ir gaila kad yra, nes jei būtų kuo mažiau visiems būtų tik naudingiau Su tais startavimais nuo sankryžos kaip tik prisiminiau prikolą kai vieną kartą vieni taip ir prisistartavo Sustojo kažkokie pacanai šalia galvoja o tipo kruta tiuninta tačke, reikia padragint, dar žmona buvo už vairo man paskui pasakojo. Pagazavo tipo draginam, atsakė irgi Tie ten paskui beveik per raudoną nuskrido, o pati normaliai nuvažiavo nes jau prieš sustojant matė mentus o tie matyt nepastebėjo. Nu ir "ateik čia" jiems paskui buvo Enjoyer parašė: Tas pats greitesnis pajudejimas sankryzoje ar nuo sviesoforo irgi naudingas,kai matai,kad staigiai reikia keisti savo situacija, nes kitu atveju pakliusi i avarine situacija. Ta pati galia jau teikia ir malonuma nuvaziavus nuo kelio. O dėl greitesnio pajudėjimo naudos asmeniškai pats daug privalumų nematyčiau. Nes dažnai greičiau už kitus (tik kai reikia) gerai sekasi ir su 1.3 man pajudėt kai sveria nedaug, kol ten kiti išsimiega pvz kai būna dažnai pirma juosta laisva o kitose eilės, tada lendi į pirmą o po to už sankryžos pirmoj juostoj stovi mašinos, tada ir reikia daugiau paspaust kad spėt į antrą nusukt, bet ir to čia nebent tais atvejais kai jau ten labai tau vidurius paleidžia ir skubi. Ir aplamai kas įdomiausiai mieste mano 1,3 visur važiuoja net žymiai greičiau nei celica nes celica visur saugai žiūri visur tik į duobes kad neįvažiuot kad ratlankių nesugadint ir sužeminimų ir daugiau žiūri kad tau neužkištų kas nors ir pan., tai net daugiau įtampos kai taip važiuoji, va užmiesty tai jau tada visai kitas reikalas |
Enjoyer | 2009-11-02 22:28:37 (0) |
Klaipėda Žinučių forume: 315 | Na, gal ne visai tiksliai issireiskiau . Sakykim, vaziuoji per sankryza ir matai,kad is sono parlekia kita auto. As daugiau apie tokias situacijas kalbu. Toyota MR2 Spyder ex. Ford Capri 1978 ex. mk3 Toyota Supra ex. Mazda Mx-5 NB 1,8 |
PylX | 2009-11-03 08:12:49 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | nepradekit cia jau tokiu kosmosu burt is sono atlekia pamatai paspaudi ir praleki... is serijos: vaziuoju ziuriu lektuvas leidziasi ant kelio, paspaudziau aplenkiau, papypsinau, parodziau kad cia ne aerodromas ir saugiai nuvaziavau... kaip gera tureti galinga auto.... >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
jarik | 2009-11-03 09:14:37 (0) |
ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876 | Kaip durnai tai neskambetu, man buvo tokia situacija! Zveryne kazkokie pypliai vare tiesiai man i sona... Masina tada mano nebuvo labai galinga, bet automatas spejo permesti begi ir "pabegau" as nuo ju per kokius 10cm... |
jarik | 2009-11-03 09:27:28 (0) |
ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876 | PS. Tiesa, idomumo delei tureciau prideti, kad atveju kai negavau i sona, nes startavau is sankryzos letai ir neskubant buvo dukart daugiau Abu vienoje sankryzoje |
egis01 | 2009-11-03 10:04:01 (0) |
AT-200 ST ir honda accord 7 tourer Pasvalys-Kaunas Žinučių forume: 1261 | Galios didinimo tikslas -> didesnė automobilio galia vieniems patinka bulkutes kepti, kities spoilerius lipdyti, o va dar kitiems žaisti visus tuo mechaninius žaidimus ir tai manau visai gan neblogas saviraiškos būdas, o va kur tą galią naudoja tai jau kitas klausimas, nes mieste pakanka ir tų 50 ag už miesto ir 100 ag važinėjant pagal KET Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |