Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    KET pasikeitimai 2012

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: jarik

    Firestart 2012-11-29 16:50:32 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Elektromobilių kaina viską pasako apie jų neekologiškumą. Kaina = energija reikalinga kažkam pagaminti. Juk ištekliai nieko nekainuoja kol guli po žeme, arba po jūra. Kai juos išgauni sudegini daug energijos. Kai juos perlydai į ka nors irgi sudegini daug energijos. Kai tas padarytas detales renki irgi sudegini energijos. Tai manau logiška būtų teigti kad kuo brangesnis, tuo mažiau ekologiškas ;)

    Edvatronas parašė:
    Na kazin ar taip jau zymiai maziau ekologiskas.. gi jam nereikia nei tepalu, nei ju keist, nereikia filtru.. nebent koks salono filtras stovi.. pagrindine problema, akumuliatoriu dydis, svoris ir kaina..

    Be to sis pakeitimas, leidzia vaziuoti autobusu juosta, jei salone 4 ir daugiau keleiviu..
    Edvatronas Klubo narys 2012-11-29 18:38:13 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Kaina dar priklauso ir nuo technologiju.. Kazkur straipsni buvau skaites, kad hibridinis prius berods per 7 metus neatsiperka, idomu butu kaip su naujuoju prius plug-in (manau didele konstruktoriu klaida, kad nepadare to ankstesniuose modeliuose) kur teoriskai apskritai galima nenaudoti degalu, vazinejant mazais atstumais, o reikiant vaziuoti benzinu.. Pavyzdziui mano celica pralekusi kazkur 370 000 km, vadinasi tepalu per gyvenima prikeista 185 Ltr.. ir benzo isdeginta kazkur 55.5 tonos... pavargęs matyt ne be reikalo naftos kompanijos yra pries... amerikoj elektromobilis ev-1 staigiai buvo pasalintas is rinkos... nors daug vartotoju buvo uz..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    bubu 2012-11-30 07:03:02 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Firestart nusikalbejai ir labai smarkiai. :) Su kuo tave ir sveikinu.

    Kalbant apie elektromobilius, tai yra neišvengiama ateitis. Juk ir dabar dauguma elementų automobilyje naudoja elektrą. + jau dabar sąlyginai jaunoje stadijoje (lyginant kiek pažengę vidaus degimo varikliai) elektros varikliu energijos efektyvumas kelis kartus didesnis. Todėl nebereikalo pati Toyota savo prezentacijose teigia, kad 10 metų laikotarpiu hibridai išnyks, o juos pakeis elektra.

    Didžiąją dalį kainos šiai dienai sudaro elementai, kurie yra ir brangūs ir turi per mažą energijos atidavimą. Kai vienu užkrovimu elektromobilis nuvažiuos bent 500 / 1000 km niekam nekils minčių dėl jo naudos. Kils jų pirkimas, pigs komponentai. Jau dabar galima nusipirkti itrio pagrindų padarytų elementų, kuris išgaunamas iš sūraus jūros vandens. Todėl sakyti, kad brangus tai neekologiškas yra mažų mažiausiai - 50 metų mąstysena. Kaina lemia kiekiai, sukurti vidaus degimo variklį kainuoja 10 kartų daugiau nei elektros, tačiau kai jų parduodama 100 kartų daugiau, tada jis sąlyginai pigus. Taip kad norite jūs arba ne, ateitis elektrai... Pagaliau ir aš galėsiu autobusų juostomis riedėti :P
    Firestart 2012-11-30 14:34:32 (1)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    OT: Tai kad nelabai supratau kur aš čia nusikalbėjau.

    Tu teigi kad elektromobiliai tai neišvengiama ateitis, aš nesakiau kad ne. Aš tik pasakiau kad ŠIANDIEN jie neekologiški, dėl to kad kaip tu ir sakei - mažą kiekį gamint brangu. Kadangi brangu, tai reiškias neekologiška, nes kainuoja DAUG ENERGIJOS, tai yra ištekliai, darbo jėga ir tt.

    Elektromobiliai ir kitos alternatyvos ateis tada, kai benzino, dyzelino, dujų išgavimo, išgryninimo ir pardavimo kaina taps tokia, kad apsimokės pirkti tuos brangius elektromobilius, kad vėliau sutaupyti. Tada vat atsiras kiekiai, bet jie greičiausiai nepigs nes bus masiškai perkami dėl to kad važiuot reikės, o kuro kaina bus nesveika. Paklausa padės palaikyti kainą. Vėliau aišku pigs.

    bubu parašė:
    Firestart nusikalbejai ir labai smarkiai. :) Su kuo tave ir sveikinu.

    Kalbant apie elektromobilius, tai yra neišvengiama ateitis. Juk ir dabar dauguma elementų automobilyje naudoja elektrą. + jau dabar sąlyginai jaunoje stadijoje (lyginant kiek pažengę vidaus degimo varikliai) elektros varikliu energijos efektyvumas kelis kartus didesnis. Todėl nebereikalo pati Toyota savo prezentacijose teigia, kad 10 metų laikotarpiu hibridai išnyks, o juos pakeis elektra.

    Didžiąją dalį kainos šiai dienai sudaro elementai, kurie yra ir brangūs ir turi per mažą energijos atidavimą. Kai vienu užkrovimu elektromobilis nuvažiuos bent 500 / 1000 km niekam nekils minčių dėl jo naudos. Kils jų pirkimas, pigs komponentai. Jau dabar galima nusipirkti itrio pagrindų padarytų elementų, kuris išgaunamas iš sūraus jūros vandens. Todėl sakyti, kad brangus tai neekologiškas yra mažų mažiausiai - 50 metų mąstysena. Kaina lemia kiekiai, sukurti vidaus degimo variklį kainuoja 10 kartų daugiau nei elektros, tačiau kai jų parduodama 100 kartų daugiau, tada jis sąlyginai pigus. Taip kad norite jūs arba ne, ateitis elektrai... Pagaliau ir aš galėsiu autobusų juostomis riedėti :P
    bubu 2012-12-01 07:24:17 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Nu vistiek nesurisu tavo mastymo vyngio brangus todel neekologiski. Kas cia per briedas? O prie ko daug energijos pagaminti reikia? Pagaminti automobilio vidaus degimo varikli reikia ir daugiau iskasenu ir daugiau irenginiu ir daugiau darbo valandu.
    Domsy 2012-12-01 08:08:43 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    1. Nenoriu veltis i ginca jusu. Bet noreciau pamatyti kiek darbo valandu uztrunka pagaminti vidaus degimo varikli. Na kad plepalai nebutu turgaus lygio.

    2. Sutinku su bubu kad siuo metu nera elektroautomobilio varomuju mazgu gamybos infrastrukturos kuri prilygtu vidaus degimo variklio ir kitu varomuju mazgu gamybai.

    3. Siaip pamastymui. Gal kas zino elektros variklio automobilyje resursa? Tarkim isreiksta rida.


    Heads up!
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    Edvatronas Klubo narys 2012-12-01 09:56:33 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Na lyg "10-15 metu ir 200-300t. km" SaltinisAtidaryti naujame lange nepatikimas.. blevyzgu lygis.. :)

    Domsy parašė:
    1. Nenoriu veltis i ginca jusu. Bet noreciau pamatyti kiek darbo valandu uztrunka pagaminti vidaus degimo varikli. Na kad plepalai nebutu turgaus lygio.

    2. Sutinku su bubu kad siuo metu nera elektroautomobilio varomuju mazgu gamybos infrastrukturos kuri prilygtu vidaus degimo variklio ir kitu varomuju mazgu gamybai.

    3. Siaip pamastymui. Gal kas zino elektros variklio automobilyje resursa? Tarkim isreiksta rida.


    Heads up!
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Firestart 2012-12-01 14:35:02 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Manau gana offtopico šiai temai, kada nors prie alaus paaiškinsiu.

    bubu parašė:
    Nu vistiek nesurisu tavo mastymo vyngio brangus todel neekologiski. Kas cia per briedas? O prie ko daug energijos pagaminti reikia? Pagaminti automobilio vidaus degimo varikli reikia ir daugiau iskasenu ir daugiau irenginiu ir daugiau darbo valandu.
    bubu 2012-12-03 05:25:47 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Nepades net alus suprasti tokio vingio :P
    tautvydask 2013-03-12 08:43:01 (0)  
    Žinučių forume: 1
    Bet duju tarifai didėja, benzino kaina kyla, tad vienintelė išeitis bus elektromobiliai :)