Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
KET pasikeitimai 2012
Kategorija: Paplepekim
Autorius: jarik
|
jarik
|
2012-11-29 07:29:29 (0) |
Maršrutiniam transportui skirtomis juostomis nuo kitų metų galės važiuoti elektromobiliai bei lengvieji automobiliai, kuriuose važiuoja ne mažiau kaip 4 eismo dalyviai. Šie ir kiti pakeitimai numatyti atnaujintose Kelių eismo taisyklėse (KET), kurioms šiandien pritarė Vyriausybė. straipsnelis cia ![]() |
|
Sheikhas
|
2012-11-29 08:25:19 (0) |
? kiek Lietuvoje elektromobilių |
| bubu | 2012-11-29 09:07:22 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | 6 |
|
Sheikhas
|
2012-11-29 09:42:26 (0) |
na ir kaip vertinti KET pakeitimą skirtą 6'iems automobiliams, dokumentas dėl dokumento, praktiškai nekeičiantis padėties. Gal į tą sarašą įtraukti kokius nors pvz tubocharger'intus, jie greit pralėktų ir kamščių nedarytų |
|
NNZ
|
2012-11-29 11:10:00 (0) |
reiktų turbininius, auto su daug AG, kaip tik leisti važiuoti A juosta. Jie gi teršia gamtą, tai kuo grečiau pravažiuos tuo greičiau variklį užgesins. O tie ekologiški tai tegu ir stovi kamščiuose, jei gi mažai terčia Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas) |
| HEKTOR | 2012-11-29 11:11:55 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 750 | Gal cia butu paskatinimas pirkti elktromobilius, issaugoti musu gamta Sheikhas parašė: na ir kaip vertinti KET pakeitimą skirtą 6'iems automobiliams, dokumentas dėl dokumento, praktiškai nekeičiantis padėties. Gal į tą sarašą įtraukti kokius nors pvz tubocharger'intus, jie greit pralėktų ir kamščių nedarytų |
|
Sheikhas
|
2012-11-29 11:19:24 (1) |
Mes gi žinome, kad elektromobilis pats savaime yra žymiai mažiau ekologiškas nei kiti, taigi jo eksploatavimas nykstančiai mažai prisideda prie tos gamtos saugojimo. O jeigu dar pridėti elektros energijos gamybos elektrinių taršą... tai mano celica yra tiesiog žalumo įsikūnijimas |
|
Edvatronas
|
2012-11-29 12:24:09 (0) |
Na kazin ar taip jau zymiai maziau ekologiskas.. gi jam nereikia nei tepalu, nei ju keist, nereikia filtru.. nebent koks salono filtras stovi.. pagrindine problema, akumuliatoriu dydis, svoris ir kaina.. Be to sis pakeitimas, leidzia vaziuoti autobusu juosta, jei salone 4 ir daugiau keleiviu.. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Domsy | 2012-11-29 12:51:17 (0) |
Hah. Statuose sodinasi leles, kad bus lane`u lekt galetu LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
|
andriuska
|
2012-11-29 13:46:10 (1) |
Domsy parašė: Hah. Statuose sodinasi leles, kad bus lane`u lekt galetu Kaip sykis parduodu savo gumine Natasha, mazai naudota, o ir panaudojimo galimybes pasirodo pleciasi su naujuoju KET punktu, gal ka sudomins |

na ir kaip vertinti KET pakeitimą skirtą 6'iems automobiliams, dokumentas dėl dokumento, praktiškai nekeičiantis padėties. Gal į tą sarašą įtraukti kokius nors pvz tubocharger'intus, jie greit pralėktų ir kamščių nedarytų