Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Ką manote apie 7 serijos Celic'as?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: Domantuxxx
| zoom | 2008-09-29 07:31:34 (0) |
| Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246 | na stabilumas labai salyginis dalykas. Nesakau, kad ji nestabili... bet tikrai galetu buti stabilesne Zycha --> pas tave kiek pamenu zeminta truputi, keistos spyruokles? Stockas palyginus aukstas ir minkstas. Na bet dar karta pasikartosiu, kad nera ji nestabili, tiesiog noretusi, kad butu stabilesne. Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras... |
| hedo | 2008-09-29 07:40:15 (0) |
nzn, man kazkaip galas lengvai pabega pas celka, nors spyruokles tte, vis galvodavau kad cia del minkstesniu amortiku gale. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
|
NosTeaM
|
2008-09-29 11:08:54 (0) |
ir su stock spyruoklem galas biski waiksto,ypac ant slapios dangos,o ant sausos stabilus ganetinai,tik wa priekis gaziuko dawus slysta 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
| Julius | 2008-09-29 12:05:49 (0) |
zycha raše: zoom raše: Minusai: 1. Vaziuojant zemomis apsukomis iki "lifto" labai truksta traukos, kai isijungia liftas, toks jausmas, kad papildomas variklis issijungia. Jeigu nori, kad masina trauktu, visada ir reikia laikyti aukstas apsukas. 2. Stabilumo, ypac galo trukumas. 3. Kaip ir visi japonai kartais megsta patrasketi, pabarsketi. Prasta garso izoliacija. 4. Demesio vertas tik modelis su mechanine pavaru deze, nes automatas yra visiska tragedija. drysčiau užginčyti 2 ir 3 punktus Galas kaip tik stabilus, 7gen linkusi į understeeringą, kaip ir visi FWD. Norint kad galas slystų, reikia pasistengti dar. Niekas nebarška ir netraška, salonas kokybiškas, plastmases kokybiškos. Tarškėti gali nepritvirtintos detalės. Nedaužyta 7gen netarška ir nebarška.Taip, garso izoliacija gelėtų būti geresnė, bet napamirškite, čia automobilis darytas kaip galima lengvesnis, todėl garso izoliacijos specialiai daug nedėta. Girdisi galinių ratu šniokštimas, priekinės pakabos darbas. Na del barskejimo, tai tikrai pritariu zychai - niekas niekada nebarskejo, bet va del understeerinimo tai papriestarausiu, is visu mano vairuotu FWD celica tikrai maziausiai understeerina ir daug anksciau pameta gala, nei kitos FWD, bet uztat maziau understeerina. Nezinau cia kaip kam toks dalykas - vienam gali buti pliusas, kitam minusas. Man tai labai patiko jos valdymas su tokiu siknos pabegimo polinkiu ir to stabilumo man uzteko, o labiausiai patiko tas "lengvumo" jausmas, kai nestumdo masinos posukiuose jos didelis svoris. [OO==[][]==OO] |
|
milZinas
|
2008-09-29 12:22:14 (0) |
As tai manau, kad is profilio 7 serijos celica primena lygintuva Computer addicts never die... They just go offline... +37O698O82I4 |
|
zycha
|
2008-09-29 12:29:36 (0) |
milZinas raše: As tai manau, kad is profilio 7 serijos celica primena lygintuva arba ryklį |
| Lukis | 2008-09-29 13:01:06 (0) |
man kosmini laiveli, o ryklius vistiek labiausiai primena man astuntos kartos galantai Parduodu savo celicu dalis: https://www.facebook.com/parduodu.celica.1 Buvo: AT200 '97 Buvo: AT200 '98 Dabar: OBK-5 '17 2.5i |
| Zymorphic | 2008-09-29 13:32:47 (0) |
Man tai ryklio neprimena, nes neatrodo agresyviai ........... |
| Julius | 2008-09-29 13:46:18 (0) |
Patys tikriausi rykliai tai BMW'ai E28 ir mazieji rykliukai E21, o celica tai tikrai nepanasi i rykli, greiciau i delfina. [OO==[][]==OO] |
|
agyl
|
2008-09-29 17:36:23 (0) |
Kokia nuostabia tema uzvede 14-metis .....blogai kai nezinai ir dar pamiršti..... |
