Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
    Tema yra uždaryta

    Kuro sistemos valymas: ką manote?

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: Jaunius

    Jaunius 2008-02-14 10:53:55 (0)  
    ex CELICA GTS Vilnius Žinučių forume: 254


    EDITED:
    santrauka:
    "KURO SISTEMOS VALYMAS
    Mes žinome, kad šiuolaikinis automobilio variklis yra pakankamai patikimas ir ilgai tarnaujantis įrenginys. Tačiau amžinųjų variklių nėra, kaip nėra ir idealaus benzino, tepalų ir eksploatavimo sąlygų. Jeigu apie pablogėjusį variklio darbą reikėtų rimčiau susimąstyti jau pravažiavus 100 tūkstančių kilometrų, tai su kuro sistemos užterštumu susijusios problemos iškyla žymiai anksčiau, kažkur po 50-70 tūkstančių kilometrų kelio. Ypač tai pasakytina apie inžektorines sistemas. Nusipirkus ne naują automobilį, visuomet stengiamės pakeist variklio dirželius, tepalus, filtrus, atliekame kitus smulkius darbus, nes norime, kad automobilis mums tarnautų ilgai ir kokybiškai, tačiau po neilgo laiko tarpo automobilis vis tiek ima tarsi byrėt: prastai traukia, trūkčioja, gęsta ir t.t. Viena iš tokių gedimų priežasčių yra kuro sistemos užsikimšimas nuosėdom.
    KUO ŽALINGOS NUOSĖDOS
    Dervingos kuro nuosėdos purkštuvuose susikaupia iš esmės per pirmąsias 10 – 20 minučių po karšto variklio sustojimo, mat tuomet jį dar veikia likutinio kuro slėgis. Veikiant aukštai temperatūrai, purkštuvuose esančio kuro lengvosios frakcijos išgaruoja, o sunkiosios kaupiasi, suformuodamos kietas anglies darinių nuosėdas, per kurias benzinas vis sunkiau skverbiasi link variklio, jis pradeda blogiau veikt ir vėliau įvyksta įvairiausio pobūdžio kuro sistemos ar net variklio gedimai.
    Dar yra kita problema – kokso sankaupos ant įleidimo vožtuvų lėkštelių, kurios yra kur kas sudėtingesnis dalykas. Jos susidaro skverbiantis motoriniam tepalui pro susidėvėjusius gaubtelius. Beje, labiausiai koksas kaupiasi esant tuščiai automobilio eigai, t. y. įstrigus kamščiuose.
    Dar vienas kuro sistemos priešas – suodžiai , kurie nusėda praktiškai visame jos trakte. Jų susidarymo priežastis – pernelyg kokybiško kuro – oro mišinio degimas automobilio tuščiosios eigos, kaitinimo bei spartinimo režimų metu.
    Sunkumai užvedant mašiną, neritminga automobilio eiga, kuro mišinio užsidegimo nepralaidumas, spartinimo režimo trūkumai, padidėjusios kuro išlaidos, ir tai anaiptol ne pilnutinis negatyvios nuosėdų įtakos sąrašas. Tačiau nemaloniausia yra tai, kad nuosėdos daugybę kartų pagreitina bendrąjį variklio susidėvėjimą.
    AR VERTA VALYTI?
    Oficialūs naujų užsienio šalių markių automobilių pardavėjai įtraukia į būtinų techninės apžiūros darbų sąrašą reguliarų kuro sistemų valymą, kadangi tai yra būtina sąlyga norint išsaugoti gerą automobilio stovį ir apsaugoti aplinką nuo išmetamų į aplinką teršalų leistinų ribų viršijimo.
    Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą pastebimai keičiasi požiūris į automobilio eksploatavimo saugą, jo veiksnių į aplinką riziką bei galimas pasekmes, todėl palaipsniui kyla reikalavimai jo savininkui: nustatomos išmetamų į aplinką teršalų ribos, griežtėja techninės apžiūros specialistų reikalavimai, įvairėja kitokios automobilių patikros priemonės ( pvz. a/m techninio stovio patikrinimai keliuose) ir tai sąlygoja mūsų pačių didesnį atidumą savo automobiliui. Taigi valyti ar nevalyti, tai ne klausimas – tai būtinybė.
    MŪSŲ TEIKIAMA PASLAUGA
    Su profesionalia įranga, medžiagomis, klientui patogiu metu, greitai ir kokybiškai, neardant automobilio kuro sistemų atliekame su kuro sistemos užsikimšimu susijusias paslaugas, t.y. pravalome benzininių variklių inžektorių purkštuvus, karbiuratorių, dyzelinių variklių purkštuvus, įleidimo vožtuvų lėkšteles, stūmoklinius žiedus................... Efektas pastebimas iš karto!
    KURO SISTEMOS VALYMO REZULTATAI :
    Inžektorių purkštuvai Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų atkūrimas
    Įleidimo vožtuvų lėkštelės Cilindrų pripildymo kuro mišiniu padidinimas
    Stūmokliniai žiedai Žiedų išvalymas nuo kokso
    Karbiuratorių purkštukai ir emulsinia Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų ir kuro
    vamzdeliai mišinio atkūrimas
    Įleidimo kolektorius Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų ir kuro mišinio atkūrimas
    Dyzelinių variklių purkštuvai Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų atkūrimas
    Aukšto slėgio dyzelinis siurblys Kuro tiekimo nominalinių charakteristikų atkūrimas
    Tai yra:
    1.Sumažėja kuro sąnaudos
    2.Padidėja variklio galingumas
    3.Užtikrinamas stabilus variklio darbas
    4.Kuro sistemos bei variklio gedimų profilaktika
    5.Išmetamų į aplinką teršalų kiekis nebeviršija leistinos ribos dydžio".
    gyventi, galima sakyti, man nelabai sekėsi, todėl, galima sakyti, aš numiriau..
    jarik Klubo narysModeratorius 2008-02-14 10:56:00 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    Galima butu ir papastinti, nes as tai tarkim tingiu ten landziot po nepazistamus puslapius... nekaltas
    hedo 2008-02-14 10:59:14 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    as tai stengiuosi pora kart i metus supilt (i benza) degalinese parduodamu valikliu.
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    2cool4school 2008-02-14 11:03:15 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Trakai Žinučių forume: 343
    katik kalbejau sake klubui celicai padaris nuolaidas 150 lt si procedura.... :) o seip pasake 200 lt :)
    Jaunius 2008-02-14 11:09:02 (0)  
    ex CELICA GTS Vilnius Žinučių forume: 254
    2cool4school raše:
    katik kalbejau sake klubui celicai padaris nuolaidas 150 lt si procedura.... :) o seip pasake 200 lt :)


    nebloga nuolaida, nors priesh pora dienu kolegai ish darbo padare uz viena stasitaip

    jauciu imsiu ash ir pabandysiu shi reikala:D
    gyventi, galima sakyti, man nelabai sekėsi, todėl, galima sakyti, aš numiriau..
    2cool4school 2008-02-14 11:11:58 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Trakai Žinučių forume: 343
    tipo priklauso nuo variklio bet sake celikos klubui tai padaris nuolaidike visems uz 150..... :D
    AST 2008-02-14 17:58:18 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Londonas- Kupiskis Žinučių forume: 877
    O jei perkant degalinese kuris geriausias?nekaltas
    greitai lėksi- lėtai neš, tad vazinekim protingai.

    asttck@gmail.com

    Skype: Audrius Stankunas AST
    zycha Klubo narysModeratorius 2008-02-14 20:16:43 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    AST raše:
    O jei perkant degalinese kuris geriausias?nekaltas

    ne Lietuvoje.
    zhigan_limon Klubo narys 2008-02-14 20:21:22 (0)  
    MR2 TURBO rev5 Vilnius Žinučių forume: 1946
    man sitas reikalas idomu ;)
    Top of the range ;)

    JDM Toyota MR2 Turbo 96
    JDM Toyota Soarer 92
    Mercedes S320 CDI 2004
    AST 2008-02-14 20:39:52 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Londonas- Kupiskis Žinučių forume: 877
    Tada is kur gaut ir kokia kaina? dar vienas dalykas ant si dlyko as zalias dar, tad ar gali but blogiau nuo tokiu praplovikliu naudojimo?
    greitai lėksi- lėtai neš, tad vazinekim protingai.

    asttck@gmail.com

    Skype: Audrius Stankunas AST