Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Menesio tema: 4gen. vs 7gen.

    Kategorija: Paplepekim

    Autorius: andrius_GT

    eddie_gt4 2008-03-15 20:39:16 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    zoom raše:
    ot koki arsu musi uzviriau su savo visai nekalta zinute :D is tikro tai as net ne tai pasakyti norejau... norejau pasakyti, kad butu nesamone uz tokia pacia kaina pirkti gerokai senesne masina, jeigu gali nupirkti naujesne, t.y. ir su visom is to isplaukianciom pasekmem: mazene rida, maziau nusidevejusia, na ir technologiskai naujesne. O diskusija issirutuliojo i tai, kad abi skirtingos kartos auto imam nuliovas, nuo konvejerio... taip nebuna juk, neskaitant tos anksciau aptartos supros, kuri 17 metu garaze buvo laikyta :)

    jei ta senesne turi kazkokia istorija, dvasia, charizma ar kaip tai bepavadintume, tai bent jau as vienareiksmiskai dabar, kol esu gan jaunas, rinksiuosi sena masina su siela, o ne nauja beveidi aparata... knockout

    bet turbut kazkada ateis ta diena, kai labiausiai rupes naujumas ir saugumas

    jau rasiau: kievienam savo, tad siulau raukt si fleima nekaltas
    nors... ziurim i mano parasa :D
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    jarik Klubo narysModeratorius 2008-03-15 21:04:47 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    Gedis raše:
    jarik ,nieko asmenisko, bet bunant klubo nariu nezinoti kuriais metais koks modelis buvo pagamintas tyliu
    ar 4 gen buvo gaminama 1983 m ??????????
    nera kuo cia didziuotis tyliu


    Na, kiek matau, pirmoji 4gen celica pasirode 1985 metais, tai klausimas tada, kelintais metais ja prjektavo, kure, testavo? (Priminsiu kad tada dar nebuvo naudojami kompiuteriniai modeliai ir naujo modelio kurimas truko daug ilgiau negu dabar ;) )

    Beje, atsakymo del crash testu kazkaip nepastebejau?

    O siaip tai mane labiausiai juokina toks vaikiskas uzsispyrimas - toyta yra geriausias automobiliu gamintojas, toyota celica Xgen (priklausomai nuo turimo modelio :D ) yra geriausia masina... tyliu
    As pats vazineju 89 metu automobiliu, visiskai to nesigediju, nes atrodo jis neprasciau negu kaikurie 93-95metu automobiliai, vaziuoja geriau negu daugelis dar naujesniu automobiliu, na bet tikrai nedraskysiu cia niekam akiu, kad mano automobilis yra saugesnis uz, kad ir smart'a koki ne
    ViR2 2008-03-15 23:47:27 (0)  
    911 Kaunas Žinučių forume: 2880
    su smartu atsargiai, sau kailiu isitikinau, kad isodinus smarta i fura ant 70-75km/h labiau nukentejo fura :D
    '10 Alfa Romeo MiTo 155
    '65 Porsche 911
    Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
    www.TUKA.lt
    andrius_GT 2008-03-16 07:12:28 (0)  
    Opel Zafira OPC Vilnius Žinučių forume: 870
    as turiu palyginti tik su savo mx3, kai i stovincia masina dejau 80km/h greiciu, bandziau isvengti avarijos
    keletas nuotrauku:
    Atidaryti naujame lange
    o cia kaltininkas:
    Atidaryti naujame lange
    kadangi buvau prisiseges dirzu, o masina senesnio modelio, jokiu pagalviu nieko nebuvo.nukentejo tiktai kaklas, kampu kirpus suskaupo raumeni, bet dienos begyje praejo.
    tad ner ko lyginti sportiniu masinu su seimyninem volvo.

    ir si tema ne apie masinu sauguma naujuma, o tik skelbimai turejo but ir mazi komentarai :)
    taip
    Julius 2008-03-16 07:46:15 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    andrius_mx3 raše:
    as turiu palyginti tik su savo mx3, kai i stovincia masina dejau 80km/h greiciu, bandziau isvengti avarijos
    keletas nuotrauku:
    Atidaryti naujame lange
    o cia kaltininkas:
    Atidaryti naujame lange
    kadangi buvau prisiseges dirzu, o masina senesnio modelio, jokiu pagalviu nieko nebuvo.nukentejo tiktai kaklas, kampu kirpus suskaupo raumeni, bet dienos begyje praejo.
    tad ner ko lyginti sportiniu masinu su seimyninem volvo.

    ir si tema ne apie masinu sauguma naujuma, o tik skelbimai turejo but ir mazi komentarai :)
    taip


    ViR2 raše:
    su smartu atsargiai, sau kailiu isitikinau, kad isodinus smarta i fura ant 70-75km/h labiau nukentejo fura


    Oi kaip vaikiskas optimizmas liejasi per krastus, nu jus dar galima pateisint, bet eddie ar sheickas jau kaip ir turi metu, tai kazkaip jau nepadoru taip beviltiskai bandyt irodyt savo visiskai neteisingus isitikinimus.

    Andrius_mx3 tikrai negalima lyginti seimyniu su sportinem, gamintojas visada daug labiau stengiasi pagamint seimynine masine saugiausia, o ko nepasakysi apie sportiska, kuri isleidziama kelis simtus kartu mazesniu tirazu, o kodel taip yra manau turetum suprast ;) Ir jei butum atsitrenkes ant 80kmh tai masina toooooooooooooooli grazu ne taip butu atrodziusi.

    ViR2 - o traukinio nebandei taranuot ir nuverst nuo begiu ant 100kmh? Zinau kad smartas pakankamai saugus, bet sakyt, kad jis tvirtesnis uz dura tai jau daugiau nei kvaila ir juokinga.


    Eddie_GT4 raše:
    kai baigsit svaigt apie "ziauru senesniu Celku nesauguma", as baigsiu lazdavot Jusu ziauriai saugias ir techniskai pazangias Celkas


    Kalba eina ne buten apie celicas, bet absoliuciai apie visas masinas, paimk bet kokia 1985 masina ir 2000 metu, ar tai bus MB ar BMW ar REANULT saugume milziniskas skirtumas.

    ViR2 raše:
    Esu mates ne viena foto kur supra, cresida ar mr2 susiduria su SUV ar kita stambia transporto priemone ir nukenchia mazhiausiai

    Tai prasyciau parodyti tas nuotraukas, manau cia visiems idomu.

    O siaip cia kas normaliai atsitinka kai SUVas ivaziuoja i maza lengvaji automobili ir manau celica stebuklu nebutu SUV vs HONDAAtidaryti naujame lange todel labai noreciau pamatyt, kur yra lbiau nukentejes SUVas, tiesiog labai noreciau.
    [OO==[][]==OO]
    Sheikhas Klubo narys 2008-03-16 08:16:04 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Saiaip tai nieko as nenoriu yrodyti, tiesiog pateikiu savo nuomone, kuri nebutinai turi sutapti su pilkosios mases :D
    Aishku geriausiai butu pamatyti crash testus, bet ir testu metodika pasikeite per tiek laiko, tai matyt nieko nesigaus, gal kas nori paaukor savo 4gen ir 7gen :P
    Nesakau, kad technologijos stovi vietoje, to nepaneigsi,bet dazniausiai tos technologijos lieka tik laboratorijose, o paprasta pvartotoja pasiekia supaprastintam ir nupigintame pavidale (paprastas pvz skirtumas tarp koncepcinio ir gatvinio automobilio). Juos gi dabar popierinius gamina (ir netik automobilius, visui vartojimo produktus). Jus paziurekit i visas detales, ju kokybe ir patvaruma. Ar koks 1995-2005 metu automobilis ishgyvens kiek 1985-1995, abejoju, jie gi visi dabar recycled pavartojai ir ismetei. Dizainas apgailetinas, pilni keliai muiliniu, nesiskirianciu viena nuo kitos ir t.t. niekam neidomu patvarumas, ilgaamziskumas... kuo greisiau suvartosi tuo greiciau bus galima uzdirbti pardavus nauja vienkartini produkta.
    Todel cia bergzdzias reikalas gincytis, as jau kaip ir senosios kartos atstovas, pas mane vienoki kriterijai ir pasauleziura, pas mano sunu kitokia ir taip buvo/bus visada.
    Be to pas visus skirtiga perkamoji galia, todel jeigu as galeciau sau leisti imti is salonao >100kLt kainuojant automobili, aisku nevazineciau 5gen, bet... matyt tureciau ja tarp ~50 kitu :D
    Julius 2008-03-16 08:21:01 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Sheikhas raše:
    Jus paziurekit i visas detales, ju kokybe ir patvaruma. Ar koks 1995-2005 metu automobilis ishgyvens kiek 1985-1995, abejoju, jie gi visi dabar recycled pavartojai ir ismetei. Dizainas apgailetinas, pilni keliai muiliniu, nesiskirianciu viena nuo kitos ir t.t. niekam neidomu patvarumas, ilgaamziskumas...


    Cia pilnai sutinku, nes dabar toks laikas, kai didziausios investicijos skiriamos ne ilgaamziskumui ar patvarumui, o saugumui :) , nes kuo toliau tuo labiau tai darosi kertinis kriterijus renkantis masina.
    [OO==[][]==OO]
    hedo 2008-03-16 08:33:45 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    eddie_gt4 raše:
    hedo raše:
    (...) tame poste pats sau priestarauji, jei jau pripazysti technini progresa tai pripazink ji visose srityse ;) (...)

    kurioj vietoj matai kazkoki priestaravima? pavargęs inzinieriaus issalivinimas, o akivaizdzios problemos su pateikto teksto skaitymu ir jo suvokimu na lico, tsakant... progresas yra, bet prarajos nera ne


    paskaityk savo posta idemiau, rasei, kad visur matai pazanga, o saugume ne. plius posta pabaigei graziu vaikisku najezdu.

    eddie_gt4 raše:
    na bet jei tai glosto Jusu savimeile, tai let it be - visos kitos Celkos ziauriai nesaugios, o vat Jusu septyniukes tai jau ziauriai saugios, tiesiog XXI a. technikos ir saugumo stebuklas su galiniais bugniniais stabdziais tam tikrose versijose :D :D :D


    cia aisku vel grazus vaikiskas najezdas, bet siulyciau pasiziuret i 7 gen sustojimo atstuma ir pagalvot kodel taip yra.

    BullDozeR raše:
    + teisingai vir2 sako, jei jau kažkas kažką bando įrodyt, tai tegul tai įrodo kokia nors praktika / patirtis ar dar koks tikslus faktas kuris akivaizdžiai prieštarautu tam tikrom nuomonėm


    cia kaip ir sheikho sukeltas surmulys, mes (;) 7 gen owneriai) nors argumentu parasem.... o kur jusu?

    eddie_gt4 raše:
    kazkur dejau fotke, kaip atrode mk.5 po susidurimo su sviesaforu :D


    na fizika tokia, jei nelinksta metalas linksta vairuotojo kaukole. deformacijos zonos diegiamos i visas auto. dzipams uzdrausta det lankus, del pesciuju saugumo tuoj bus montuojami "popieriniai" kapotai ir tt. kada atsikratysit kaimietisko mastymo tipo nukaliau golfa man nieko, o jis puses masinos neturi.

    eddie_gt4 raše:
    kai baigsit svaigt apie "ziauru senesniu Celku nesauguma", as baigsiu lazdavot Jusu ziauriai saugias ir techniskai pazangias Celkas :D :D :D


    vel eilinis najezdas, kada pradesi diskutuot? ar pateikt argumentus? ar cia taip ir nebebus? siame forume "tiesa" bus issakoma najezdais?

    ViR2 raše:
    su smartu atsargiai, sau kailiu isitikinau, kad isodinus smarta i fura ant 70-75km/h labiau nukentejo fura :D


    ta pati dare ir lyg fifth gear'as - isvada vairuotojo vidaus organai butu sproge nuo apkrovos, nes nera deformacijos zonu, visas smugis per standu kebula perduodamas vairuotojui.

    p.s. jei kazkam skauda pilva perskaicius "7 gen", lyginkit kad ir su penkiu metu senumo ford fokusu, visi punktai liktu tokie patys.
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    NightWalker Klubo narys 2008-03-16 09:10:40 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Šiauliai, vilno Žinučių forume: 1421
    smartas reziasi y betono blokusAtidaryti naujame lange

    Taciau pritarciau sheikhui del daliu patvarumo ir ilgaamziskumo, nes senesniu masinu dalis oi kaip reik pasistengti, kad subiretu, kad ir tapati varikli sudrosi daug sunkiau negu nuojuju masinu...
    Drive me like you have stole me...
    Banzai Racing Team.

    -Vakar isgerem 4.8l degtines.
    -Tai cia kaip gera darbinia turia variklis.
    eddie_gt4 2008-03-16 09:24:05 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    hedo raše:
    paskaityk savo posta idemiau, rasei, kad visur matai pazanga, o saugume ne. plius posta pabaigei graziu vaikisku najezdu.

    ne nu tu jei Bohu turi problemu su skaitomo teksto suvokimu... tyliu
    as nekalbejau apie seni auto vs nauji auto apskritai, as rasiau konkreciai apie mk.4 vs mk.7

    mk.7 atveju pazanga matau ir saugumo srityje (kad ir tas pats SRS), bet kazkokios prarajos tarp 7 ir 4 kartos Celku tikrai nematau... nu bet gi neturiu inzinieriaus diplomo, tai matyt man reiktu sleptis po pernyksciais lapais, o lai pasisako eGZpertai :D :D :D

    btw, jei fakto konstatavima (as cia apie bugninius stabdzius 2000+ metu a la sportiskam automobilyje :D ) vertini kaip najezda, tai it's up tu you :P

    hedo raše:
    cia aisku vel grazus vaikiskas najezdas, bet siulyciau pasiziuret i 7 gen sustojimo atstuma ir pagalvot kodel taip yra.

    pagalvojau... turbut butent todel, kad tas sustojimo kelias yra super puikus, ir planavai apgreidint savo Celkos stabdzius... knockout :D


    hedo raše:
    cia kaip ir sheikho sukeltas surmulys, mes (;) 7 gen owneriai) nors argumentu parasem.... o kur jusu?

    kazkaip nei vieno rimto argumento (diskutuojant konkreciai apie mk.4 vs mk.7), apart prezumpcijos, kad naujesnis auto = visais atvejais saugesnis auto, taip ir nepamaciau...

    hedo raše:
    na fizika tokia, jei nelinksta metalas linksta vairuotojo kaukole. deformacijos zonos diegiamos i visas auto. dzipams uzdrausta det lankus, del pesciuju saugumo tuoj bus montuojami "popieriniai" kapotai ir tt. kada atsikratysit kaimietisko mastymo tipo nukaliau golfa man nieko, o jis puses masinos neturi.

    vel eilinis najezdas, kada pradesi diskutuot? ar pateikt argumentus? ar cia taip ir nebebus? siame forume "tiesa" bus issakoma najezdais?

    fizika tu fizika, kaimieti tu kaimieti... pavargęs
    a kada pats imsi normaliai diskutuot?


    p.s. btw, nebus baisu lekt Kaciargoj su visiskai nesaugia MR-2? :D :D :D
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo