Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Menesio tema: 4gen. vs 7gen.
Kategorija: Paplepekim
Autorius: andrius_GT
| BullDozeR | 2008-03-16 09:24:14 (0) |
hedo raše: BullDozeR raše: + teisingai vir2 sako, jei jau kažkas kažką bando įrodyt, tai tegul tai įrodo kokia nors praktika / patirtis ar dar koks tikslus faktas kuris akivaizdžiai prieštarautu tam tikrom nuomonėm cia kaip ir sheikho sukeltas surmulys, mes ( 7 gen owneriai) nors argumentu parasem.... o kur jusu?Tai kai kurie jau kaip ir buvo iš kai kurių forumiečių, taip kad dar kartą kartotis kaip ir nėra prasmės, pvz kad ir prieš mano priešpaskutiniam poste ![]() |
| ViR2 | 2008-03-16 09:26:35 (0) |
jusu argumentai buvo nevisai i ta tema hedo Jus ginat 7gen, kai uzhvesta tema apie 4gen ir ta linkme jokio argumento apart volvo nepateiket '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
|
Bixaz
|
2008-03-16 09:36:39 (0) |
OT: Manau tikslinga butu sia tema pervadint "4gen vs. 7gen saugumo aspektu" Degtinė - mūsų priešas, bet kas sakė, kad mes priešų bijom - sunaikinkim ją |
|
Sheikhas
|
2008-03-16 10:58:30 (0) |
Patinka ma tokios temos, visi individo bruozai ishlenda vieshumon Reziume 4gen ir 7gen abi yra vienos klases auto, su tuo matyt visi sutinka (aisku laikmetis diktuoja madas, bet vistiek). Viena turi privalumu tame, kad tvirtesne, suresta is patikimesiu ilgaamziskesniu mazgu, labiau klasikine GT, bet nesaugi kitiems eismo dalyviams, nes shluoja naujas muilines, pesciuosius ir net sbviesoforus kadangi sunki ir gelezhine , netausoja gamtos, ir siaip senas lauzhas Kita pagaminta naudojant siuolaikines 'popierines' perdirbamas medziagas, nju eidzhh dizainas, daugiau prifarshiruota eko ir 'galvojanciu uz vairuotoja' sistemu, maziau kenksmingesne planetai ir aplinkiniams, trumpam nadojimui, cia ir dabar (gyvenimo tempai greiteja, vartojimas greiteja etc, ar tai gerai cia jau kita tema).ishliekamoji verte toks subjektyvus dalykas, kad neverta matyt apie ja cia diskutuoti. Viskas, kas dar neaishku Apie 4gen GT-Four cia nekalbam nes tai kardinaliai skirtingu klasiu automobiliai. |
|
jarik
|
2008-03-16 11:19:09 (0) |
sheikhas is esmes +1 |
|
NightWalker
|
2008-03-16 11:44:25 (0) |
sheikhas +1 Drive me like you have stole me... Banzai Racing Team. -Vakar isgerem 4.8l degtines. -Tai cia kaip gera darbinia turia variklis. |
| ViR2 | 2008-03-16 13:09:13 (0) |
+3 '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
|
zhigan_limon
|
2008-03-16 15:06:42 (0) |
man tai nei ta nei ta nepatinka bet jei rinktis tektu imciau senute Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
| zoom | 2008-03-16 16:52:32 (0) |
| Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246 | Zodziu dabar taip, visi klausot ir busit saugus! MANO ASMENINE NUOMONE apie senesne auto VS tokia pacia naujesne (nebutinai kalbant apie celicas). I. FINANSINE PUSE: 1. Pirkti senesne masina finansiskai apsimoka tik is tos puses, kad ji pati kainuoja pigiau negu tos pacios klases, to pacio modelio naujesne auto, t.y. uz ja pirkimo momentu sumoki maziau. Ir tame nera nieko blogo, visi perka pagal galimybes ir poreikius. 2. Dar jeigu lyginant labai jau dideli metu skirtuma tarp auto, tai senesnei auto gali gauti papigiai detaliu srote, ko negali gauti naujai... Na bet cia tik momentinis toks "taupumas", nes ta sena byra ir byra. Ir daniausiai netinka retesnem, sportinem masinom, nes ju ir taip retai buna srotuose, o jei buna, tai vistiek detale kaina laiko. 3. Senesnes auto pigesnis casco draudimas. 4. Jeigu kaip cia buvo anksciau pamineta, kad uz lygiai ta pacia arba panasia kaina pirkti senesne tos pacios klases auto (pvz 4 gen), o ne naujesne (pvz 7 gen), tai finansiskai tai yra nenaudinga, t.y. nuostolinga, nes: a) Kaip taisykle senesnes auto technine bukle bus blogesne, ji bus daugiau prabegusi, visi mazgai labiau susideveje, ir siaip medziagu savybes laikui begant prasteja, ko pasekoje ji dazniau ges ir i ta reikes kisti daugiau pinigu, laiko, nervu. b) Naujesne auto bus ekonomiskesne, t.y. naudos maziau degalu. O jeigu issireiskus tikliau, tai naujesnes auto 1Ag naudos maziau degalu nei senesnes auto 1Ag, nes jeigu naujesne auto yra galingesne uz pirmtaka, kas dazniausiai ir buna, tai ji benzo gali ir daugiau imti kalbant apie absoliucius, o ne salyginius skaicius. c) Naujesne auto turi didesne isliekamaja verte, turint omeni, kad uz naujesne ir senesne sumokejom tiek pat, tai manau, kad po kiek laiko ta naujesne auto parduosi uz daugiau pinigu nei ta senesne, nes vistiek gerokai daugiau zmoniu perka metus, naujuma ir tt. Jeigu kasnors sugebesit parduoti savo 4gen brangiau nei as parduosiu savo 7gen, tai as atsiprasysiu uz si savo teigini. Net jeigu jusu sena masina ir nubegusi mazai km, geros bukles ir tt, gana sunku bus tai irodyti pirkejui. Visi auksciau pamineti teiginiai netinka, kalbant apie antikvarines, senovines masinas, masinas "legendas" ir tt. Tikriausiai sutiksit, kad tai paciau 4gen dar toli grazu iki antikvarines statuso, jau nekalbant apie kokia 6gen. Taip pat sie teiginiai netinka jei lyginam pvz sudrozta, uzpjauta, 999999km pravaziavusia 7gen, su buvusia beoreje kameroje uzkonsernuota 6gen II. PERFORMANCE'as: Dazniausiai (bet nebutinai visada) naujesne auto tures geresnes charakteristikas. Dazniausiai variklis (kad ir to pacio litrazo) tures daugiau arkliu, automobilis begesis greiciau, jo maksimalus greitis bus didesnis, stabdymo kelias mazesnis, valdomumas geresnis, aerodinamines savybes geresnes. Zinoma yra ivairiu pavyzdziu, kai konstruktoriai kazkurioj vietoj prasove ir padare koki nevykusi modeli. Taip pat siuo aspektu negalima lyginti tos pacios klases, bet skirtingu komplektaciju, "lygiu" automobiliu, taip pat visokiu senesniu limited edision, su ivairiais paketais auto (CLS, GT-4, STI...) su naujesne paprasta versija. III. TECHNOLOGIJA: Naujesne to pacio gamintojo, tos pacios markes auto bus technologiskai pranasesne arba kaikuriais aspektais bent jau nenusileis pirmtakui visose srityse (primenu kalbam apie TECHNOLOGIJA, neuzsipulkit su pavyzdziais kaip koks sudukas senesnej auto veikia geriau). Cia nera ko daugiau ir diskutuoti. IV. SAUGUMAS: Kaip taisykle, naujesne "ta pati" auto visada bus saugesne nei senesne! Ypac jei kalbam apie ne kokiu 2 metu, o tarkim 10 metu laiko skirtuma, tai cia net negali buti jokiu isimciu, VISADA 10 metu naujesne bus saugesne. Oro pagalves, deformacines zonos, pasyvaus saugumo sistemos, DTC, TDC, ABS (nepradedam kalbeti apie sporta, kur tos sistemos nereikalingos) ir daugybe kitu technologiniu saugumo sprendimu. Jau vien kaip sauguma itakoja nauji istatymai, direktyvos ir tt Ant kiek naujesne yra saugesne - tai cia jau kitas klausimas, ir kiekvienas pagal save matuojasi kiek jam saugumas yra svarbu. Ir nereikia maisyti, kad jeigu auto kaip tankas nesilanksto - tai ji saugesne. tam ir yra visos deformacines zonos, kad automobilio pvz priekis apskaiciuotai deformuotusi, kad variklis vaziuotu i apacia, varas issigabintu ir tt. del to po avarijos naujesne auto ir atrodo labiau suniokota, bet svarbiausias klausimas - kurios auto keleivis labiau suniokotas??? V. KOMFORTAS, IRANGA: Naujesne auto dazniausiai yra gerokai komfortiskesne, turi daugiau naudingos irangos, naudingu technologiniu sprendimu ir tt, t.y. turi daugiau pranasumu: klimato kontrole, audio sistema, prietaisu isdestymas, borto kompiuterio funkcijos, xenonai, parktronic..., kita iranga (cia ne vien apie celicas kalbu). Aisku negalima lyginti senesnes full loaded masinos su naujesne bazine. Nors kalbant pvz apie 4gen vs 7gen komfortiskuma, tai pati paprasciausia 7gen komplektacija greiciausiai tures daugiau komforto bei irangos nei pilnai prikrauta 4gen. VI. EKOLOGIJA: isties nelabai ji man rupi... bet kazkaip vistiek geriau, kad naujesne auto tersia maziau ta gamta...VII. DIZAINAS, ISVAIZDA: Na cia jau aisku 100% subjektyvus dalykas, visiskai priklausantis nuo zmogaus skonio, isitikinimu ir tt. Tik tiek, kad jeigu atliktume eiliniu lietuvos gyventoju apklausa - tai net neabejoju, kad gerokai didesniam procentui apklaustuju, naujesne auto bus grazesne (kalbam apie ta pati auto modeli), na bet cia tik mano asmeniniai pamastymai. O kas is to? Ant naujesniu auto mergaites labiau limpa (joke)___________________________________________________________________________ O dabar pakalbam visai is kitos puses. Jau kaip ir nusprendem, kad antikvariniai, senoviniai automobiliai yra geris, jie turi savo istorijas, dvasia ir tt, tai apie juos ir nebekalbam. Kartais toli grazu net ne antikvarinis automobilis yra perkamas negalvojant apie jo praktiskuma ar finansine puse ir tt. Kartais zmogui kazkoks butent auto modelis yra prie sirdies, jis jam jaucia kazkokius sentimentus, siaip patinka dizainas ar dar kas, todel jis ir perka ta automobili, kad ir uz didele kaina ir tt. Vienas moka 10000lt uz pasto zenkla, kitas perka 4gen celica uz 30000Lt, trecias perka kelione i Indija... ir tai yra gerai, puiku - kiekvienas zmogus leidzia savo pinigus taip kaip jam patinka ir tai matomai jam suteikia daug malonumo. Pazistu viena zmogu, kuris pinigu daxuja turi, vazineja su naujausiu individual 7-mioru, garaze dar 2 naujos masinos, bet kazkodel susiremontavo sugedusi 1998m 7-miora kuri anksciau turejo ir niekam jo neatiduoda, nes kazkodel jam jis patinka, gal kokiu prisiminimu sukelia ar dar kas... Visiskai tai palaikau! Bet rekti visa gerkle, kad senas auto yra zymiai geriau uz naujesni auto vien del to, kad ji turi ar jis tau patinka - tai cia jau kazkoks nepilnavertiskumo kompleksas, gal zmogus neturi galimybes nusipirkti pasamoneje trokstamo naujesnio ir tokiu budu jam ramiau, geriau, nes jis save itikina, kad tas naujesnis yra blogesnis ir jam nereikalingas, gal tokiu budu jis pasijunta laimingesnis... na nezinau, as ne psichologas... As asmeniskai bent jau visada pripazistu, kad mano turimas automobilis nera pats geriausias pasaulyje. Kiek turejau automobiliu, tai visada zinojau i koki kita automobili atsiradus galimybei nusipirkti keisciau savo auto arba nekeisciau. Ir kolkas keiciu sekmingai. Jau pirkdamas Honda Prelude labiau norejau celicos, bet tiek pinigu neturejau. Pirkdamas Celica zinojau, kad labiau noriu e46 bmw 330ci. dabar toki bmw nusipirkau ir dar net kol jis nera pargrizes iki lietuvos as jau ji net nemirktelejes iskeisciau i toki pat e46 M, E92 330ci, i koki mersa ar audi naujausia ir dar begale kitu automobiliu, nes yra daug geresniu auto nei as turiu ir tai as pripazistu... tai ir vercia judeti pirmyn, kazko siekti, o pasiekus nusistatyti nauja tiksla, naujus prioritetus... o ne sukisti galva i smeli ir rekti, kad mano masina geriausia pasaulyje, mano visi daiktai yra geriausi, as esu pats protingiausias, o visi kiti aplinkui durniai... Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras... |
| Gincius | 2008-03-16 17:06:58 (0) |
zoom>Pagarba +1 "Lenktynes-yra gyvenimas,visa kita tik laukimas" Kartingo lenktyniu serija www.kart-live.lt |

7 gen owneriai) nors argumentu parasem.... o kur jusu?
4gen ir 7gen abi yra vienos klases auto, su tuo matyt visi sutinka (aisku laikmetis diktuoja madas, bet vistiek).