Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Nusipirkau uzwakar celica 2002GT ka jus apie jas manot?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: sieras
| sieras | 2008-02-25 13:19:48 (0) |
ir kad paskui pardawus nesokt i minusa...o gal net ir i pliusa Parduodu 7gen dalimis. 860096740 |
|
andriuska
|
2008-02-25 13:28:38 (0) |
eddie_gt4 raše: ivertinus kai kuriu forumieciu patirti, susidaro labai priestaringas vaizdas... As apskritai apie masinas sakau, nieko konkretaus galvoje neturejau. |
| Birbirbir | 2008-02-25 13:29:14 (0) |
Issakysiu savo nuomone ir tuo paciu pritardamas eddie naujasne nereiskia geresne na bent jau man vien delto kad medziagu kokybe pas senesnes yra geresne o pas naujas viskas kitaicku plastiku padaryta (nesakau kad pas visas). Tiek kad dabartiniai auto gaminami su poziuriu kad po kokiu 3-5metu zmogus pirks naujesne na tada kam tokiu atveju gamint patvaru auto jei jis bus pakeistas. periferija |
| hedo | 2008-02-25 13:43:24 (0) |
OT: eddie_gt4 raše: p.s. vat man idomu, kaip atrodys (visu pirma is tech. puses) mk.7 Celkos, kai joms bus kokiu 15-18 metu labai truputi maziau graudzios nei mk. 5, kuriom jau bus 30 . na nebent bus vertinamas metalas (kaip zaliava). O jei rimtai tai ir rasiau, kad neverta prisirisinet prie daiktu, kasmet jie tobulesni (+/- bloga itaka padaro rinkos uzgaidos: ekologija, dizainas, pasikeite juzeriu poreikiai). eddie_gt4 raše: man labai idomu butu pamatyt, kokios butu mk.7 kainos, jei ne paklausa, kuria sukuria rusai... LT realijom ~30k lt. net ir uz GT-S'a (apie GT nekalbant) imho yra kosmosas - sis auto realiai tiek nevertas (uz pan. pinigus galima turet kur kas fainesnius ratus) 2003 pirkau EUDM GT uz ~32KLt, manau siais ar kitais metais uzstumsiu uz kokius 2X'000 Lt. Per 5 metus nedaug (procentaliai). eddie_gt4 raše: ivertinus kai kuriu forumieciu patirti, susidaro labai priestaringas vaizdas... na del GTS'ininku sutinku, cia matyt duokle aukstasukiam valinimui, as esu ikises kokius 1500 Lt per 5 metus (stabilizatorius + priekiniai amortikai cia buvo toks smurtinis gedimas , ilekiau i duobe. Stabdziu diskai (nors cia gal einamasis remontas), priekinis guolis 200 lt su darbu. ir visas remontas). O dabar pavartom mk. 5/ mk. 6 forumo skiltis su sauktukais ir uzrasais reik pagalbos . tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| zoom | 2008-02-25 13:50:22 (0) |
| Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246 | ai nu jus cia kaikurie nesamones snekat... butu atliekamu litu tai visi vairuojantys mk5, mk6 ir tt su malonumu pasikeistu i mk7 ir nereikia lialia, kad ne taip. Cia tas pats kas "jei tureciau pinigu, tai tikrai pirkciau 1984m Cadilaca, nes klasika patinka ir tt", pramusa pinigu ir nusiperka audi A4 1.9TDI Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras... |
| eddie_gt4 | 2008-02-25 13:52:44 (0) |
hedo raše: labai truputi maziau graudzios nei mk. 5, kuriom jau bus 30 . na nebent bus vertinamas metalas (kaip zaliava). O jei rimtai tai ir rasiau, kad neverta prisirisinet prie daiktu, kasmet jie tobulesni (+/- bloga itaka padaro rinkos uzgaidos: ekologija, dizainas, pasikeite juzeriu poreikiai).pagyvensim, paziuresim... idomu, ar mk.7 budamos pilnametes vis dar sugebes praeit TA savo eiga, m? hedo raše: 2003 pirkau EUDM GT uz ~32KLt, manau siais ar kitais metais uzstumsiu uz kokius 2X'000 Lt. Per 5 metus nedaug (procentaliai). ivertinus tai, kiek ji nuvertejo per pirmus 2-3 metus, tai jo, tolesnis nuvertejimas yra nebereiksmingas hedo raše: na del GTS'ininku sutinku, cia matyt duokle aukstasukiam valinimui, as esu ikises kokius 1500 Lt per 5 metus (stabilizatorius + priekiniai amortikai cia buvo toks smurtinis gedimas , ilekiau i duobe. Stabdziu diskai (nors cia gal einamasis remontas), priekinis guolis 200 lt su darbu. ir visas remontas). O dabar pavartom mk. 5/ mk. 6 forumo skiltis su sauktukais ir uzrasais reik pagalbos . siaip Celka Celkai nelygu... jei tipo pigiai nusiperki koki uzvazineta egz., tai tada jo, dazniausiai investicijom galo nematyti (cia visoms masinoms turbut galioja) pvz., as per 2 metus ir ~30k km (neskaitant pradinio EFI remonto - nutraukto purkstuko maitinimo laido sujungimo pavidalu) pakeiciau dvi granatu gumas, galinio stabilizatoriaus traukeles, persirinkau galinius stabdzius ir sankabos cilindriukus... ai, tiesa, dar turejau bedu del oksidavusiu kuro pompos rezistoriaus kontaktu - uzteko juos pravalyt ir visos bedos dingo... tai sakyk man, cia daug ar mazai, ypac turint omeniu artejancia mano bites pilnametyste? be to, gruodzio men. savo eiga perejau TA zoom raše: ai nu jus cia kaikurie nesamones snekat... butu atliekamu litu tai visi vairuojantys mk5, mk6 ir tt su malonumu pasikeistu i mk7 ir nereikia lialia, kad ne taip. Cia tas pats kas "jei tureciau pinigu, tai tikrai pirkciau 1984m Cadilaca, nes klasika patinka ir tt", pramusa pinigu ir nusiperka audi A4 1.9TDI nori tikek, nori ne, as savo ST185 pakeisciau nebent i... ST165 jei apie keitima i Celkas kalbam... i mk.7 puse net neziureciau - imho too overpriced stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2008-02-25 14:09:17 (0) |
eddie_gt4 raše: pagyvensim, paziuresim... idomu, ar mk.7 budamos pilnametes vis dar sugebes praeit TA savo eiga, m? tikiuosi sito nesuzinot . todel renkuosi vis pranasesnius (techniskai ir visaip kitaip) modelius.p.s. tiesa pasakius nemaniau kad galima taip didziuotis savo praejus TA .tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| eddie_gt4 | 2008-02-25 14:10:05 (0) |
hedo raše: eddie_gt4 raše: pagyvensim, paziuresim... idomu, ar mk.7 budamos pilnametes vis dar sugebes praeit TA savo eiga, m? tikiuosi sito nesuzinot . todel renkuosi vis pranasesnius (techniskai ir visaip kitaip) modelius.p.s. tiesa pasakius nemaniau kad galima taip didziuotis savo praejus TA .matai, pasirodo galima p.s. u bogatych svoji priciudy stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| hedo | 2008-02-25 14:12:23 (0) |
as ta prasme, kad tai imo iprastas dalykas rupestingam ir atsakingam vairuotojui (nepriklausomai nuo vezimaicio amziaus, nors mazas amzius tame turi daugiau privalumu ). tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| BullDozeR | 2008-02-25 16:48:19 (0) |
eddie_gt4 raše: geros mk.5 GT-i kaip kainavo apie 2k EUR pries pora metu, taip ir dabar tiek kainuoja... Nors čia jau biški ir offtopic gaunas bet dėl šito galima būtų taip pat sutikt. Kai dar anksčiau beieškant ratų domėjaus ir apie 5 celica, dar kažkur biteplius.lt forume buvau radęs išvis seną celicų temą kur kalbėjo apie kainas, tai norm būklės 5 celicos kainos stabilumas iki šiol laikosi. zoom raše: ai nu jus cia kaikurie nesamones snekat... butu atliekamu litu tai visi vairuojantys mk5, mk6 ir tt su malonumu pasikeistu i mk7 ir nereikia lialia, kad ne taip. Na aš pvz neapgaudinesiu savęs ir galiu prisipažint kad nuo septintos neatsisakyčiau, bet norėčiau GT-s O šiaip kiek žmonių tiek nuomonių, bet man penkta vistiek lieka patrauklesnė jau net nekalbant jei dar patiuninta ![]() |

. na nebent bus vertinamas metalas (kaip zaliava). O jei rimtai tai ir rasiau, kad neverta prisirisinet prie daiktu, kasmet jie tobulesni (+/- bloga itaka padaro rinkos uzgaidos: ekologija, dizainas, pasikeite juzeriu poreikiai).
