Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
beveik detektyvas: Celica ST-i vs Impreza WRX
Kategorija: Paplepekim
Autorius: eddie_gt4
| UgiBugiVugi | 2009-05-30 10:22:28 (0) |
taigi svoris pastebimai skirias |
| MarcaZ | 2009-05-30 11:31:18 (0) |
Mano per 8 paima, be zapaskes ir domkrato... Ir be bulviu maiso variklio skyriuj... Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg 867455689 |
|
Sheikhas
|
2009-05-30 12:43:22 (0) |
kuo matuota? |
|
jarik
|
2009-05-30 17:29:34 (0) |
Cha cha MarcaZ parašė: Mano per 8 paima, be zapaskes ir domkrato... Ir be bulviu maiso variklio skyriuj... Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg |
|
Romeo07
|
2009-05-30 17:59:25 (0) |
ndl parašė: Ne tame esme per kiek. O kad 0.5sec tarp GTi ir GT4 tai nelabai samoningai atrodo. Viskas ten tvarkoje. GT-4 stock nera dragine masina kad is vietos rautu. Paskaiciuok svorio ir galios santyki tarp GT-i ir tarp GT-4 ir tas 0,5s labai normaliai atrodo. Kaip sakant GT4 lupa nuo 3 begio. Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| NeToyota | 2009-05-30 18:24:47 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 15 | Kur ji lupa nuo 3 jei 1/4 mylios laikas su gti skirias vos 0.3 s (jeigu gerai pamenu). |
|
Romeo07
|
2009-05-30 19:04:23 (0) |
NeToyota parašė: Kur ji lupa nuo 3 jei 1/4 mylios laikas su gti skirias vos 0.3 s (jeigu gerai pamenu). Sito negirdejes. Teko girdeti kai kuriu GT4 juzeriu kad turbo celicos valina nuo trecio begio. Siaip butu tada labai nelogiska. Nes is vietos reiskias GT4 atsiplesia o paskui GT-i pradeda vytis? Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| Dogg | 2009-05-30 19:15:03 (0) |
Gal nori kas su GTi ar kokia nors kita I susistatyt su Standartine ST205??? Kad cia maziau pezalu butu??? Nes negaliu skaityt jau... Pradzioj reiktu su Milzino SSIII pasizaist - paskui pezet apie 0.3 skirtumus ir t.t. O kas liecia cia Pauliaus pasakojimus - man greiciau panasu cia i tokia istorija: Pamate STi uzrasha ant celicos - sugalvojo visa sita marazmine istorija - ir papasakojo... Kad ir kokia ta celica bebutu - butu ji "griuvus" nuo pauliaus WRX'o - NES: 245ag pas ji, TypeRA gear box'as su 4.44 perdavimu. Taip kad labai gaila - bet tai nebent turejo belenkaip pirmudinta celica but. ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
|
egis01
|
2009-05-30 19:17:05 (0) |
nu čia įdomiai gaunas iš pradžiu sti celica deda subaru wrx, o db paaiškėjo kad gti celica vos nededa gt4 Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |
| MarcaZ | 2009-05-30 19:17:42 (0) |
jarik parašė: Cha cha MarcaZ parašė: Mano per 8 paima, be zapaskes ir domkrato... Ir be bulviu maiso variklio skyriuj... Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg Kas cia juokingo, kai susitvarkysi masina, gal ir tavo vaziuos ne kaip dyzelis Cha cha Matuota tai su liniuote 867455689 |

Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg
