Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
beveik detektyvas: Celica ST-i vs Impreza WRX
Kategorija: Paplepekim
Autorius: eddie_gt4
| Toredo | 2009-05-30 19:20:14 (0) |
MarcaZ parašė: jarik parašė: Cha cha MarcaZ parašė: Mano per 8 paima, be zapaskes ir domkrato... Ir be bulviu maiso variklio skyriuj... Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg Kas cia juokingo, kai susitvarkysi masina, gal ir tavo vaziuos ne kaip dyzelis Cha cha Matuota tai su liniuote nu jo, per 8s+- 4 sekundes turetu but Today Tomorrow TOYOTA |
| MarcaZ | 2009-05-30 19:21:55 (0) |
Dogg parašė: Gal nori kas su GTi ar kokia nors kita I susistatyt su Standartine ST205??? Kad cia maziau pezalu butu??? Nes negaliu skaityt jau... Pradzioj reiktu su Milzino SSIII pasizaist - paskui pezet apie 0.3 skirtumus ir t.t. O kas liecia cia Pauliaus pasakojimus - man greiciau panasu cia i tokia istorija: Pamate STi uzrasha ant celicos - sugalvojo visa sita marazmine istorija - ir papasakojo... Kad ir kokia ta celica bebutu - butu ji "griuvus" nuo pauliaus WRX'o - NES: 245ag pas ji, TypeRA gear box'as su 4.44 perdavimu. Taip kad labai gaila - bet tai nebent turejo belenkaip pirmudinta celica but. tai cia su 5gen gt4 lygina, o ne su 6gen... 867455689 |
| MarcaZ | 2009-05-30 19:23:07 (0) |
Toredo parašė: MarcaZ parašė: jarik parašė: Cha cha MarcaZ parašė: Mano per 8 paima, be zapaskes ir domkrato... Ir be bulviu maiso variklio skyriuj... Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg Kas cia juokingo, kai susitvarkysi masina, gal ir tavo vaziuos ne kaip dyzelis Cha cha Matuota tai su liniuote nu jo, per 8s+- 4 sekundes turetu but Su traukinio spyruoklem ir kamazo difu, manau, dar greiciau imtu 867455689 |
| Dogg | 2009-05-30 19:37:55 (0) |
MarcaZ parašė: Dogg parašė: Gal nori kas su GTi ar kokia nors kita I susistatyt su Standartine ST205??? Kad cia maziau pezalu butu??? Nes negaliu skaityt jau... Pradzioj reiktu su Milzino SSIII pasizaist - paskui pezet apie 0.3 skirtumus ir t.t. O kas liecia cia Pauliaus pasakojimus - man greiciau panasu cia i tokia istorija: Pamate STi uzrasha ant celicos - sugalvojo visa sita marazmine istorija - ir papasakojo... Kad ir kokia ta celica bebutu - butu ji "griuvus" nuo pauliaus WRX'o - NES: 245ag pas ji, TypeRA gear box'as su 4.44 perdavimu. Taip kad labai gaila - bet tai nebent turejo belenkaip pirmudinta celica but. tai cia su 5gen gt4 lygina, o ne su 6gen... Tai gerai - tada statom su SSIII. Bus panasiau tau i ST185... nes PEZAT tai nx.. ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| NeToyota | 2009-05-30 19:42:10 (0) |
| Klaipeda Žinučių forume: 15 | Prie ko cia ta St205 ? As tik remiuosi interneto duomenimis , bei tuo ka maciau gyvai. Lyginu st182 vs st185... |
| UgiBugiVugi | 2009-05-30 20:16:04 (0) |
o kuom skirias SSIII ir GT ? atmetus oktana? yra dar kokios nors magijos po kapotu? ir keik pas milzina kumeliu ~ ? Dogg parašė: MarcaZ parašė: Dogg parašė: Gal nori kas su GTi ar kokia nors kita I susistatyt su Standartine ST205??? Kad cia maziau pezalu butu??? Nes negaliu skaityt jau... Pradzioj reiktu su Milzino SSIII pasizaist - paskui pezet apie 0.3 skirtumus ir t.t. O kas liecia cia Pauliaus pasakojimus - man greiciau panasu cia i tokia istorija: Pamate STi uzrasha ant celicos - sugalvojo visa sita marazmine istorija - ir papasakojo... Kad ir kokia ta celica bebutu - butu ji "griuvus" nuo pauliaus WRX'o - NES: 245ag pas ji, TypeRA gear box'as su 4.44 perdavimu. Taip kad labai gaila - bet tai nebent turejo belenkaip pirmudinta celica but. tai cia su 5gen gt4 lygina, o ne su 6gen... Tai gerai - tada statom su SSIII. Bus panasiau tau i ST185... nes PEZAT tai nx.. |
|
Romeo07
|
2009-05-30 20:16:04 (0) |
MarcaZ parašė: jarik parašė: Cha cha MarcaZ parašė: Mano per 8 paima, be zapaskes ir domkrato... Ir be bulviu maiso variklio skyriuj... Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg Kas cia juokingo, kai susitvarkysi masina, gal ir tavo vaziuos ne kaip dyzelis Cha cha Matuota tai su liniuote Em manau tas dyzelis tave taip nestu per sona kad net nesuprastum kas buvo Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
|
Romeo07
|
2009-05-30 20:22:38 (0) |
NeToyota parašė: Prie ko cia ta St205 ? As tik remiuosi interneto duomenimis , bei tuo ka maciau gyvai. Lyginu st182 vs st185...Nu niekaip netikiu. Noreciau pamatyti tuos internetinius duomenis. Kaip ir sakiau gaunasi kad nuo starto ST185 atsiplesia bet paskui GTI prisiveja? Matyt tie duomenys su GT4 buvo kuriai niekaip turba neuzpute Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| Fanaz | 2009-05-30 20:23:50 (0) |
Biškį O.T., šiandien žvyrkeliais miškuose apturėjau progą atsitiktinai pasivaržyt su motokrosiniu motociklu. Na ir ką, visai neblogai Celica pasirodė, neduobėtuose ruožuose ėjom praktiškai lygiai, o vidutinio greičio posūkiuose netgi pavykdavo nežymiai priartėti. Nenurašykit visai GT-i'škių, jos irgi šio to vertos |
|
Romeo07
|
2009-05-30 20:28:25 (0) |
Zmones kam mokat tokius pinigus uz GT4. Pirkit GT-I ir nieko neprarasit Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |

Joo, o gt4 sveria, jei neklystu, ~1500kg, kai tuo tarpu, gt-i 1210kg
