Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
kodel pirkote "celica".?
Kategorija: Paplepekim
Autorius: egis01
|
jarik
|
2008-04-18 10:42:15 (0) |
gincius - ant kiek plikos oadangos turetu buti, kad galetum pastoviai (tarkim kiemuose) apsisukinet su rankiniu?! beje, tema apie celikos minusus irgi kazkur yra, o del netinkamo vaizdo ar nepasukamumo, manau, ne vienas nepirkote celikos (apie turetu buti kalbama sioje temoje! ) |
| andrius | 2008-04-18 10:52:23 (0) |
pirmyn - akys, atgal - veidrodeliai. visada viskas tvarkoj. del manevringumo aiksteleje is pradziu buvo sunkiau, nes buvo keista, kad reikia is antro karto viska bet kai papranti, tai va dabar tik ir pasigalvojau apie tai.. man tai liux. perleisiu savo sti zmonai, tai jau nupirkau, bet nespejau ideti, parkinga i gala. del sventos ramybes |
| Gincius | 2008-04-18 13:36:11 (0) |
jarik raše: gincius - ant kiek plikos oadangos turetu buti, kad galetum pastoviai (tarkim kiemuose) apsisukinet su rankiniu?! beje, tema apie celikos minusus irgi kazkur yra, o del netinkamo vaizdo ar nepasukamumo, manau, ne vienas nepirkote celikos (apie turetu buti kalbama sioje temoje! ) Siauroje aiksteleje,kiemuose rankinio pagalba negalioja,as cia labiau gatves turejau galvoje. Ir jei gryztant prie temos as rinkausi is BMW 3,Prelude ir Celica,pasirinkau pastaraja galbut todel kad labiausiai atitiko mano norus,isskirtine ir labai patinkanti keturake isvaizda,isgirtas patikimumas taip pat prisidejo,norejau japono,nes pries tai visi auto vokiski buvo.Turi sis modelis kazka tokio traukiancio.Nesigailiu taip pasielges. P.S.O jeigu dar galas varomas butu.... "Lenktynes-yra gyvenimas,visa kita tik laukimas" Kartingo lenktyniu serija www.kart-live.lt |
| BullDozeR | 2008-04-18 14:11:52 (0) |
Kodėl būtų geriau jei galas būtų varomas? Man čia net kaip tik pliusas kad priekis varomas, žiema geriau valdosi tam tikrais atvejais ![]() |
| AST | 2008-04-18 14:21:21 (0) |
+1 BullDozeR greitai lėksi- lėtai neš, tad vazinekim protingai. asttck@gmail.com Skype: Audrius Stankunas AST |
| Elitas | 2008-04-18 14:39:05 (0) |
Sheikhas raše: Cia ypratimo reikalas, del galinio vaizdo, o siaip celicoj priekin reikia ziuret, o ne i gala Va kur atsakymas man ir nesukelia problemu kazkaip. Veidrodziai i gala ziet skirti. O jei nera vietos prie namo kur palikt, tai Smarta pirkt, o ne celica reikia Julius, 22 m Skype: Elitas_wapeta E-mail: elitas@inbox.lt Mob.tel.: 865216838 |
| andrius | 2008-04-18 15:25:14 (0) |
nieko neizeidziant apie staza jei kalba eina.. mano teviskej kaimynas 40 metu staza turi, bet cia kazkada uzgere ir tevo prase, kad isvairuotu masina ryte, nes atbuliniu sunkiai vaziuoja taip kad.. vaziuoja kaip vaziuoja. o vazineti ji ne kiemuose skirta ar kurta. tikrai tais metais, tai buvo pati isbaigciausia masina uz atitinkama kaina. ir dabar zmones, nezinantys jos metu, sako, kaip tu ipirkai tokia? "kokia?" "nauja.." o juk tik nuplauti uztenka |
| Gincius | 2008-04-18 17:23:10 (0) |
BullDozeR raše: Kodėl būtų geriau jei galas būtų varomas? Man čia net kaip tik pliusas kad priekis varomas, žiema geriau valdosi tam tikrais atvejais Sioje vietoje neverta plestis i oftopika,bet cia kiekvienam savo. Ziemos atveju geriausiai valdosi 4 varomi.(tokiu atveju rinkciausi ne celica,o subaru impreza) Man asmeniskai galiniai arciau sirdies,masinos slydimo suvaldomumas(paimkite pvz kur reikia istempti masina gazuojant,kur suvaldyti gazo atleidimu ir vairo korekcijomis),"funas"slidzioje dangoje, ir apskritai visos teisingos sportiskos masinos(supra,nissan nx,zx ir taip toliau) turi gala varoma nebereikalo. Palyginimui,isivaizduojate kartinga varoma priekiniais ratais? O celica kasdienine kokybiska masina,kuriai pagailejo teisingesnes supros galiniu ratu varomos vaziuokles konstrukcijos "Lenktynes-yra gyvenimas,visa kita tik laukimas" Kartingo lenktyniu serija www.kart-live.lt |
|
jarik
|
2008-04-18 17:59:13 (0) |
BAIGIAM OT!!! |
| hedo | 2008-04-18 18:03:38 (0) |
bishki ne i tema, radau tokios idomios info: "During the 1960s, the Japanese government made plans with the major keiretsu to understand the world's manufacturing leaders. At that time, Nissan engineers studied Germany, while Toyota sent engineers to England and Italy." linkas. Gaunasi kad celikos tolimos ferariu, jaguaru,aston martinu ir pan. giminaites o jei i tema, tai palaikau Ginciu del RWD, jei masina ne tik transporto priemone ji turi buti rwd ar awd. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |

bet kai papranti, tai va dabar tik ir pasigalvojau apie tai..
