Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Protesto akcija prieš kuro kainų kilimą
Kategorija: Sportas, lenktynės, renginiai
Autorius: zycha
| bubu | 2011-01-04 07:38:09 (-1) |
| Žinučių forume: 1854 | Kita tai reiskia ne tik biudzeto eiluciu dydzius bet ir istatimine baze. Nera taip juk, kad pasiimsi balansa is Latvijos vyriausybes ir pritaikysi sau. Juk iplaukos eina is skirtingu saltiniu skirtingos. Pvz nesuvienodinsi iplauku is skirtingu valstybiu valdomo turto. Tuo atveju taip ir gaunasi, kad vienoje valstybeje daugiau pajamu gaunama is vienu mokesciu, kitoje is kitu. Taip islaikomas balansas valstybese. Kas liecia gerus ir blogus dalykus musu valstybeje tai dziaugiuosi, kad atejo krize, nes geras gyvenimas butu iki negalejimo ispletes valdininku aparata ir sumazes valdymo efektyvuma. Manau tai, kad jis nesipute buvusiais tempai jau yra pasiekimas. Pats susiduri su valstybinem istaigom, zinai kaip juos sunku pastumti. Manau ju net Lukosenka musu salyje per metus nesumazintu As cia kaip tik pareita diena masciau kur eina Lietuva ir geru dalyku isvelgiau daugiau nei blogu (kalbant valstybes lygmenyje). Yra pajudeje visa eile reformu (svietimo, medicinos, energetikos), gal tik vienas renovavimo pravalas, kuri vis linksniuoja apozicija. Po turuputi optimizuojasi valstybines istaigos. Pvz. Ukio ministerija perejo prie projektinio valdymos, ko pasekoje valdininkai tures prisijimti atsakomybe uz rezultataus. Yra daug geru dalyku, tik apie juos nekalba ziniasklaida ir mes nezinome. Džigitas parašė: Bubu ka reiskia mokestine sistema? skirtumas akcize, o ir pati Latvijos viriausybe nutare sumazinti kuro kainas. Toliau galima veltis i diskusija kad visiems sunku ir tt. Ok as sutinku taupyt, sutinku moket didesnius mokescius ir pan, bet taippat turi elgtis ir musu valdzia, jei visi tai visi. O kaip yra dabar? Atsakau atejes Kubilius zadejo mazinti valdzios aparata, rezultatas jis netik kad nesumazejo o dar ir padidejo. Taip as sutinku kad darbuotoju tiesiog neismesi, reikalinga protinga restrukturizacija, bet deja visi tokei bandymai pas mus kazur uzstringa. As jau nebekalbu apie verslo "skatinima" ir koks jis geras , tie kas dirba sau mane supras, o tie kas dirba pagal darbo sutartis tiems turbbut tai nera aktualu |
| Džigitas | 2011-01-04 08:12:08 (-1) |
Na ziani dar pasigilinkim i mok sistema ir kas sudaro kuro kaina. 1. Tai didmenine kuro kaina (kuri teoriskai turtu but vienoda staoilui LT ir staoilui LV. Jei statoilas veikia pagal francize tada gali ir skirtis (sito nzn)) 2. transportavimo islaidos, nu sakyk ka nori bet kura nuvezt stumdyt po lietuva yra pigiau nei grust i latvija. 3. Imones pelno norma. 4. Akcizas (teoriskai ir vel ES nauju nariu turetu but daugiau maziau vienodas) tik va LV vyriausybe dejo ant ES reikalavimu ir ji nustatineja atsizvelgdama i esama situacija. O musiskiai aklai vykdo reikalavimus ir dar daugiau nei reikalaujama. 5. gal dar pamirsau kokia sudedamaja dali. Esme ta kad naftos kaina daugiau maziau pastovi, valiutu kainos pokycio itaka nera tokia zymi. trecia krize Latvijoje teoriskai buvo daug gilesne nei LT bet ten buvo priimami siektiek kitokie sprendimai, ko pasekoje jie greiciauir issikapste. Dar vienas pvz kai LT sumazino Diz kuro akciza ir iplaukos i biudzeta padidejo (cia 2010 vasara ar pavasaris), musu gi genijai reke kad biudzetas praranda pinigus ir jei nebutu sumazine akcizo perkamas kiekis butu islikes toks kaip po akcizo sumazinimo, kas bliam aisku daugmaz visiems, kad atpigus saliarkai furistai kura pradejo pilt ne lenkuose o LT. taip as sutinku kad vezimu mastas padidejo, bet jis nedidejo tiek kad butu nusispjaut i kainas. Nepaisant padidejusio pervezimu masto kainos krito, paskolu palukanos zveriskos, tad visos transporto imones stengiasi taupyt, o kuro kaino sudaro zenklia ju sanaudu dali .Ir dar apie verslo salygas LT. PVZ jei zmogus dirba pagal patenta ar veiklos pazymejima, jis moka tokius pat mokesciu kaip ir dirbantis pagal darbo sutarti. Tik jis gauna mazesnes soc garantijas (kad ir kokios juokingos jos pas mus, bet nesipleciam ta tema), o juk toks zmogus netik kad nepraso soc ismoku bet ir pats sukuria sau darbo vieta ir ja sukuria dar ir kitiem. shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
| bubu | 2011-01-04 08:35:14 (-1) |
| Žinučių forume: 1854 | Sutinku del kuro, kad didesne kaina lemia didesni mokesciai, bet sutik kad sumazinus dizelino akciza apyvarta nepadidejo taip, kad zenkaliai padidintu iplaukas. Kas liecia verslo aplinka tai sutik kad patentininkai pries kokesciu pakeitimus turejo iskirtines mokestines salygas. Nes uz darbuotoja dar dali mokesciu sumoka darbdavys. Manau dabartiniai pakeitimai buvo su intencija juos perkelti i rormalius verslo santykius, nes valstybei UAB administruoti yra pigiau nei individuale veikla ar patentus. Jau nekalbant apie mazesne seselio galimybe. Nemanau, kad tie kurie ruosia istatymus yra visiski dunkutai, tiesiog ju interesai nevisada sutampa su tu kuriems istatymai ruosiami. |
| bambalys | 2011-01-04 09:31:51 (-3) |
Oho, gal temą reikia pervardinti- "ekonomikos valandėlė"? jei bijai- nedaryk, jei darai- nebijok! http://www.toyotaclub.lt |
| linasser | 2011-01-04 10:52:14 (-1) |
Gerai bubu sako, nėra ko ant jo pykti. Valstybė per akcizą bando surinkti mokesčius, nes jaučia, kad yra visiškoj š.knoj ir toliau skęsta. Antras dalykas, jei mes patys nepasirūpinsim savo kuro kainom, tai valstybė mums nepadės. Nepadės todėl, kad kaip ir sakiau ji pati yra š.knoj. Pasirūpinti mes galim rinkdamiesi altenatyvas-dyzelis, kurio automobiliai naudoja mažiau, dujos, kurios visą laiką kainavo pigiau, mažos kubatūros automobiliai, visuomeninis transportas, nes ne visi gyvena už miesto, dviračiai ir panašiai, kai leidžia oro sąlygos. Tie patys danai taupo kurui, pas juos jau 10metų, kaip benzas virš 4,5lt kainuoja ir jie į parduotuvę važiuoja dažniausiai 1 kartą per savaitę, tai taip pat taupymas. Pas juos parduotuvių nėra kaip pas mus ant kiekvieno kampo. Ten miesto centre kelios parduotuvės ir miesto pakraštyje dideli prekybos centrai. Gyvenu už miesto, kiekvieną savaitę susuku 5-800km, su visuomeniniu ne visur spėčiau, ne visur važiuoja, tuo labiau kartu vežioju nemenką darbo aparatūrą. Vaikas darželį lanko priešingam miesto gale, todėl jei turėčiau sunkumų su kuru, pirmiausiai perkelčiau vaiką į darželį arčiau namų. Į parduotuvę galima nueiti kelis kartu per savaitę, nors visi įpratę važiuoti. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| Džigitas | 2011-01-04 10:52:53 (-1) |
Deja sumazintas kuro akcizas dave zenklu iplauku padidejima i biudzeta skaiciu neatsimenu, bet opozicija garsiai juos sauke del seselio patentas taip, bet nereikia maisyt individualios veiklos pagal pazyma, ten praktiskai tas pats kas uab tik kad buhalterio nereikia. Na galima prilygint individualiai imonei, kur vel imones savininkas yra nuskriaustas, apkrautas mokesciais, o garantiju ner. Pvz as palaikau iniciatyva leisti kurti tarpini imones varinata (kazkas panasaus i UAB tikistatiminis 1000 lt ir apskaita supaprastinta, nereikalinga buhalterio pareigybe). Tik vel si iniciatyva labai nusirutuliojo i baubu gaud\gyma, ko pasekoje issigime ir prarado pradidni zavesi. Su ta baubu medziokle vyriausybe tik apsunkina normaliai dirbancius, o kas dare per sona tas ir daro shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
| bubu | 2011-01-04 11:38:17 (-1) |
| Žinučių forume: 1854 | Na keista, jei vyriausybe skerstu aukso versi ir didintu akcizus zinodama, kad surinks maziau. Ka kalba opozicija tik sukiai ir plakatai, reikia ziureti finansines valstybes balanso ataskaitas. Kas verslumo skatinimo, tai yra ta beda, kad pries 20 metu kai visi buvome jauni univere visi svajojome tureti savo verslus. O dabar kazkaip jaunimas svajoje daug uzdirbti. Nors nelaikau saves senu, bet pasauleziura pas amones keiciasi. Jau 3 men priimineju zmones i darba, tai esu vissikai sokiruotas visisku motyvacijos neturejimu. Jau du atvejai buvo kai susitari, kad darbuotojas ateis i darba pirmadieni ir jus tiesiog dingsta. Nei i telefa atsiliepia nei ziniu duoda. O kalbant apie imoniu statusus tai musu krastuose yra tokiu keistu dariniu kur Europa nesupranta. Pvz, Viesoji istaiga, kuri gali ir versla daryti ir socialine veikla vykdyti Gal todel valstybe ir nori visus sukisti i siauresnius remus. Nes visdelto klasikinis verslo modelis yra patikimiausias. Tiesa jau seniai zada mazinti UAb istatini, taciau vis nesiryzta. |
| Džigitas | 2011-01-04 11:43:24 (0) |
Na musu vyriausybe daug kur su protu susipykus. O akcizo didinimas ipareigotas ES, tiesa tikslios normos nzn. Antra jie mano, kaip minejau jau anksciau, jog nepaisant padidejusiu pajamu jie galejo surinkt daugiau jo nemazindami, todel tai vistiek praradimas (Finansu ministro pasvarstymai, ne mano). Zodziu toks jausmas kad liaudziai viskas limpa ka jie bepezetu. deja didzioji dalis tiki shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
| bubu | 2011-01-04 11:54:25 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Nu dzigitai jei tavo imone butu tokioje finansineje duobeje kaip valstybe, manau dar ne tiek kvailysciu pridarytum kad nors kiek uz ausu istraukti |
| Džigitas | 2011-01-04 12:25:21 (-1) |
Kvailyste yra kvailyste tada kai ji kartojasi, o iki tol bandymai Ir dar As nesitikiu kad vyriausybe isspres visas bedas, taip pat kaip nesitikiu kad vien tik vyriausybes pastangom bus visiems gyventi gera, bet blyn galetu ji bent nemaisyt dirbt tiem kurie dar kazka daro shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |

, tie kas dirba sau mane supras, o tie kas dirba pagal darbo sutartis tiems turbbut tai nera aktualu