Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
    Tema yra uždaryta

    Draugiškas meetas tarp Audi vs BMW.Pagreicio varžybos Gaižiūnuos

    Kategorija: Sportas, lenktynės, renginiai

    Autorius: Džigitas

    zoom 2008-10-22 20:00:05 (0)  
    Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246
    Džigitas raše:
    Kiekvienas turi savu pliusu ir minusu. o kiekvienas vartotojas renkas kurie minusai/pliusai jam labiau patinka ar priimtini.


    Na tai taip ir yra, zmones renkasi pagal savo skoni/poreikius/galimybes ir tt. Vieniem patinka japonai, kitiem vokieciai, vieniem raudona spalva, kitiem juoda... bet kai zmones buna nusistate pries kazkoki gamintoja ar net visa sali - tai juokingai atrodo.

    O GTR'as tai tikrai supercaras, bet kad jo isleidziama labai jau limituotas skaicius, patarnavimo kastai kosminiai ir siaip manau jis niekada nebus toks "serijinis" auto kaip tos pacio M'kes, RS'ai ar AMG
    Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras...
    xups 2008-10-23 06:19:42 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    O GTR'as tai tikrai supercaras, bet kad jo isleidziama labai jau limituotas skaicius, patarnavimo kastai kosminiai ir siaip manau jis niekada nebus toks "serijinis" auto kaip tos pacio M'kes, RS'ai ar AMG

    OT
    Va butent tai ir traukia kad tie japonai nera tokie "serijiniai", o naujas GTR uzkrove visuose testuose RS8, GT3 parsa ir kaina jo 100k mazesne, o M ke ar RS tokie pat reti ir islaikymas toks pat brangus kaip betkurio "neserijinio" japono. ir nepamirstam kad nera reikalo ir prasmes lyginti koki RS su baziniu audi modeliu ar net kokia S-ke, juk tai visiskai skirtingi auto.
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem
    Sheikhas Klubo narys 2008-10-23 06:30:47 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    o jus nusileiskit an zemes ir kalbekit apie kazdienishkus automobilius, o ne apie naujus topinius modelius, kuriuos tik vienetai gali ipirkti tarp kapitalistu, nekalbant apie musu kaima, o gal as ne i ta foruma pataikiau nekaltas sorry jeigu cia GTR'u RS'u M'kiu ir Carerru forumas :(
    eddie_gt4 2008-10-23 06:33:58 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    Sheikhas raše:
    o jus nusileiskit an zemes ir kalbekit apie kazdienishkus automobilius, o ne apie naujus topinius modelius, kuriuos tik vienetai gali ipirkti tarp kapitalistu, nekalbant apie musu kaima, o gal as ne i ta foruma pataikiau nekaltas sorry jeigu cia GTR'u RS'u M'kiu ir Carerru forumas :(

    he he he, beveik ta pati pagalvojau taip :D

    kazkada pats vazinejau su vokieciais, dabar va kelinta japona turiu, tai galiu pasakyt tiek (nekalbant apie RS'us, M'kes, GTR'us ir kita kosmosa kainuojanti po XXXk lt.): kai is "eilinio" japono ilipi i pan. metu "eilini" vokieti, tai tas vokietis kaip kokia telega atrodo - ir as kalbu ne tiek apie medziagu kokybe ar garso izoliacija, bet apei pati vairavima: variklio, pakabos, vairo mechanizmo, stabdziu darba ir pan. knockout

    o siaip nera blogu masinu, yra tik tos, kurios mum nepatinka/netinka



    p.s. paklauskit kokio Alfisto, kurios masinos geriausios pasaulyje :D :D :D
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    Grigarasas 2008-10-26 08:20:44 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Tai ka pasigirsiu, buvau as tam renginyje. Visai nieko renginukas sakyciau. Jei nestoti i kova su tokiom audi quattro perechodais ir bulkom, pas kurias po kapotu daugiau nei 500 ag, tai ir su mano beveik stockine celica galima pagasdinti standartines audines ar bmw. Zodziu padejau i vieta audi 200 su MC2 motoru (sake apie 220 ag), o su Audi S4 AT universalu (230ag. stockas) tai kaip ir vienodai gavosi, viena kart as, kita karta jis laimejo :) Zodziu jei ten butu buves Sheikhas, su savo uzbombinta celica tai vos ne antra trecia vietos garantuotos :) Turiu keleta fotkiu, bet nelabai zinau kaip jas ikelt :(
    Grigarasas 2008-10-29 13:07:15 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Ai jo, dar su Dzigitu sudraginom karteli, tai pasivijo jis mane 3-a saiba ir jau toliau paliko :( Vistik mase masinos drage bene svarbiausias dalykas!
    jarik Klubo narysModeratorius 2008-10-29 13:19:19 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    Bet ziuriu i bemwu renginius net is panevezio i kauna nuvarot, o kai mes ka organizuojam, tai nieko neprisikviesi... ;)
    Grigarasas 2008-10-29 13:22:44 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    jarik raše:
    Bet ziuriu i bemwu renginius net is panevezio i kauna nuvarot, o kai mes ka organizuojam, tai nieko neprisikviesi... ;)

    Tai itakoja daug faktoriu, ar masina sutvarkyta ir vaziuojanti, ar pinigu benzui yra t.t.
    Beja as ne is Panevezio o is Vilniaus vaziavau :)
    Džigitas 2008-10-29 16:42:58 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538
    As visur atvaziuoju, kai kas rimtesnio ne vien plepalai vyksta :P
    O rengini uzskaitau.
    shop.automanas.lt

    nissan 200 sx S13 - darbui
    celica AT-160
    celica ST-162- perdirbama
    Julius 2008-10-30 09:57:58 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    eddie_gt4 raše:
    kai is "eilinio" japono ilipi i pan. metu "eilini" vokieti, tai tas vokietis kaip kokia telega atrodo - ir as kalbu ne tiek apie medziagu kokybe ar garso izoliacija, bet apei pati vairavima: variklio, pakabos, vairo mechanizmo, stabdziu darba ir pan. knockout

    Nu paimkim ir islipkim is eilinio japono Avensio i tokiu pat metu, kad ir mano eilini BMW 330 ir niekaip nesugalvoju per kuria vieta BMWas prasciau.
    Avensis net negali lygintis nei varikliu, nei stabdziais, nei pakabos ar vairo mechanizmo darbu, o apie pati vairavimo malonuma as jau net nekalbu, tai kur tas tada eilinio japonu pranasumas?
    Jau tas eilinis japonas Avensis toks be jokios "ugneles", kad ji greiciau butu galima lyginti su VW Caddy. Vienintelis jo pliusas - patvarumas ir ekplotacines islaidos. Vienintelis "eilinis" (lexuso prie eiliniu nepriskaitom) sedanas man patinkantis is japonu - legacy, visi kiti bedvasiai darbiniai arkliukai.
    [OO==[][]==OO]