Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    -

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: bubu

    zycha Klubo narysModeratorius 2009-03-17 08:01:51 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    O kokius laiko terminus sau esi išsikėlęs? Taip eksperimentuoti gali ir iki pensijos :) , o važinės po to šiuo frankenšteinu tik tavo vaikai jau... ? :D
    jarik Klubo narysModeratorius 2009-03-17 08:15:51 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    Labai idomu, kas cia gausis... :)
    O norint gerinti laikus lektynese, visu pirma manyciau reikia dirbti prie pagrindines tarpines meistriskumo! :)
    hedo 2009-03-17 08:16:31 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    OT
    aisq ne mano reikalas, jei nepatiks issitrinsiu, bet as visa procesa skaidyciau i keleta etapu kurie ivestu aiskumo kur eiti toliau:
    1. stabdziai ir pakaba, padangos;
    2. saves tobulinimas (slalomai, track day'jai ir tt), su tvarkinga masina ir trupuciu vairavimo igudziu bus lengviau nuspresti kur nori toliau eiti, tada galima lengvinti, zaisti su vaziuokles setupu, didinti galia ir tt.
    visi tie "karbonai", radiatoriai ir swapai gali buti bereikalingas babkiu ismetimas. eksperimento eiga gali parodyti pvz. kad nesuvaldai mid engino, ar racionaliau galima didinti vadomuma ir performanca kitame auto ir tt.

    na bet anyway maladiec kad kazka darai.
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    Sheikhas Klubo narys 2009-03-17 08:19:51 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    OK, sėkmės, stebėsime progresą ;)
    O negi yra problema su stabdžių kaitimu?
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-03-17 08:22:18 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    šiaip prisiminiau.

    Nesenai perskaičiau labai neblogą mintį/taisyklę:
    Variklio galios didinimas padeda tik akseleracijai, tuo tarpu masės mažinimas- viskam: akseleracijai, posūkio įveikimo greičiui ir stabdymui.
    oldcars 2009-03-17 08:23:01 (0)  
    kaunas Žinučių forume: 9
    dar siulyciau deti islengvinta smagrati bei skyvus jie berods is aliuminio ir kitu metalu misinio tad dukart lengveni ir masinai maziasnes apkrovostaip
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-03-17 08:55:50 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    bubu parašė:
    Kačergoje stabdžiai labai didelė problema, po keliu ratų jie gali tapti kaip košė. Žinoma žmonės sprendžia tą bėdą kuo mažiau laiko juos laikydami užspaudę, bet kai buvau ProDrive kursuose tikri gonščikai aiškio, kad rezas gerėja tolygiai juos naudojant, o ne spaudžiant kaip tapkę.
    Turėjau nemalonios patirties su savo dar sena TT kaip vos sienos nepasigavau dėl stabdžių efektyvumo kritimo.

    kas be ko, bet Toyotos sock stabdžiai labai geri. Stabdžių perkaitimas Kačergoje taip pat labai susijęs su stabdymo technika. Daugelis nepatyrusių, vedami savisaugos (tai normalu), nežinodami stabdžių galimybių, stabdo per ilgai ir lėtai. O reikia stabdyti labai staigiai ir impulsyviai.
    Visa tai ateina tik su praktika.
    Edgaras 2009-03-17 08:56:00 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 368
    graziai parasytas postas, grazus planas! :)
    tiesiog turek omeny - Biggest mods are done to the driver ;)
    It gets a little bit worse before it gets a little less better.
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-03-17 10:03:31 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    bubu parašė:
    Tame ir idomumas Zycha kad hebra iš Girdausko ralio mokyklos toje pačioje Kačerginėje mane aprėkė kai taip pradėjau stabdyti. Pagal juos stabdymas turi būti tolygus vis didinant kojos jėgą pedalui, ir jokiu būdu nenueiti iki ABS įsijungimo.

    gal dėl to kad jie ralistai? Kokie jų argumentai?
    BullDozeR 2009-03-21 07:08:50 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    bubu parašė:
    Dugno dengimas ištisais stiklo pluošto (karbono) gabalais taip padarant plokščią dugną ir galinio apatinio prispaudimo spoilerio dėjimas taip padidinant prispaudimą greituose posūkiuose.

    Automobilio svorio mažinimas. Visų trijų automobilio kapotų perdarymas į stiklo pluošto (karbono) atitikmenis su aerodinaminiais patobulinimais. Visų sparnų keitimas į stiklo pluošto (karbono) tuo pačiu juos platinant. Viso „šūdo“ išmetimas mažinant auto svorį

    Šiaip karbonas ir stiklo pluoštas biški skirtingi dalykai ;) Karbono tikslesnis pavadinimas - anglies pluoštas, jį nėra ir taip paprasta padaryt. Būtų įdomu karboninį dugną pamatyt :) O iš tikro kaip jau aparaturscikas vienoj temoj rašė, geriausiai kai kažkas kažką padaro, o paskui apie tai kalba o ne atvirkščiai :)