Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    -

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: bubu

    Gincius 2009-03-21 17:41:02 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Kaunas Žinučių forume: 949
    A nejauciate kolegos kad ne i tema jus cia su vartu "tiuningsais"?
    "Lenktynes-yra gyvenimas,visa kita tik laukimas"
    Kartingo lenktyniu serija www.kart-live.lt
    BullDozeR 2009-03-21 18:18:11 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    Tai palauk, tuoj bubu įkalbėsim pakeliamas duris sudėt ir bus tada viskas į temą :)
    trumpai viską išsiaiškinom ir tiek, nes tą patį jau tam skirtoj temoj kai klausiau tai iš to nieko nesigavo
    bubu 2009-03-21 22:04:41 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Jus jau nepykite bet bubu pakeliamu duru nedarys nes tai sveria daugiau nei paprastos :P
    O ir pas ji garaze neatsidarys :P
    Birbirbir 2009-03-21 22:08:29 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Kaunas-Vilnius Žinučių forume: 1028
    teisingas poziuris:D angelas
    periferija
    BullDozeR 2009-03-22 06:51:00 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    bubu parašė:
    Jus jau nepykite bet bubu pakeliamu duru nedarys nes tai sveria daugiau nei paprastos :P
    O ir pas ji garaze neatsidarys :P

    :D :D :D Jo, tuo labiau jei nori maksimaliai išlengvint auto o ne daryt show car, tada geriau nedaryk nes svorio šiek tiek dasidės :) Tie paprasti kur statosi į gamyklines vietas dar mažiau sveria, o su universalais kažkur dasidetų papildomai +- apie 20kg (nuo abiejų).
    O dėl išlengvinimo tai geriau lipdyk viską iš stiklo audinio, nes su karbonu jei nori prasidėt turėsi būt milijonierium. Nebent dar kokį kapotą padaryt bet ir to ar verta, kainuos kosmosa tokie dalykai. Padarai iš stiklo audinio, apklijuoji iš vidaus su tokia folija nuo karsčio
    bubu 2009-03-22 07:28:00 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Na kvadratinis metras Anglies pluosto (karbono) Topplaste kainuoja 110 Lt + PVM. Tai nera labai jau dideli milijonai. Nebent jo apdirbimas labai smarkiai skiresi nuo stiklo audinio, ko dar iki galo neissiaiskiau. Tik zinau, kad kur stiklo audinio reikia min dėti 4 sluoksnius, karbino uztenka 1-2. Ar netiesa?
    Gedis Klubo narys 2009-03-22 08:22:01 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) KAUNAS Žinučių forume: 1505
    darbas su karbunu, siek tiek skiresi ;)
    jei ruosiesi ta gamini dazyt, tada dirbi su juo panasiai kaip su paprastu audiniu
    o jei ruosiesi gamint detales kad matytusi kad karbonines tai jas tik lakuot reiks ir dazniausiai karbonines detales gaminamos formose ir labai kruopsciai apdirbamos kad nesigautu su burbuliukais ir neprarastu karbono rasto grozio taip
    ir kiek teko matyt klojamas vienas karbono sluoksnis, paskui antras panasaus i audini sluoksnis del tvirtumo ir elastingumo ir paskui dar vienas sluoksnis karboninio audinio
    toks sumustinis gaunasi :)
    skype gedasjaciunskas1
    tel nr.867651528
    Toyota celica ST160 1.6 GT
    Toyota celica ST162 2L GT Cabrio
    BullDozeR 2009-03-22 12:53:09 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    bubu parašė:
    Na kvadratinis metras Anglies pluosto (karbono) Topplaste kainuoja 110 Lt + PVM. Tai nera labai jau dideli milijonai. Nebent jo apdirbimas labai smarkiai skiresi nuo stiklo audinio, ko dar iki galo neissiaiskiau. Tik zinau, kad kur stiklo audinio reikia min dėti 4 sluoksnius, karbino uztenka 1-2. Ar netiesa?

    Nežinau kokia ten medžiaga, bet pvz vokiškas pluoštas gali kainuot net ir dvigubai daugiau už kv metrą. Kas liečia kainų, rusų forumuose skaičiau ten kas užsiema kad vien veidrodelius padaryt gali kainuot 400-450lt, o kur jau visas kapotas ar dar kas nors. O apdirbimas tai taip, skiriasi ir žymiai, todėl jau vien tik darbas su juo kainuotų tikrai nemažai. Pats kokybiškai tikrai nepadarysi, tuo labiau jeigu nori daryti dideles detales ir dar tuo labiau jei prieš tai neturėjei su tuo praktikos. Kad padaryt kokybiškai reikėtų ir vakuminių staklių, nes kitaip dervoj kai atsiras daug visokių duobučių tai jas lyginsi puse savo gyvenimo. Po to detalė lakuojasi ir poliruojasi. Ir jei nori bandyt pats daryt, nuo didelių detalių nemanau kad aplamai būtų verta pradėt nes gali sugadint tik medžiagas ir savo brangų laiką.
    bubu 2009-03-22 13:44:39 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Konkreciai, koki linka duok kur matytusi visas procesas darbo su karbinu. Kad ir is kokio rusisko forumo.
    BullDozeR 2009-03-22 15:28:20 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    Šitame forume lankaus ir skaitau http://celica-club.ru/board/Atidaryti naujame lange, tiksliai kokių nors naudingų temų dabar žinok neatsiminsiu bet rastum kai ką, paieškoj gali įvest "карбон". Iki visų smulkmenų darbo eigos procesų tai manau nelabai rasi nes kas norės viską su visom smulkmenom viską iki galo pasakot jei žmonės pvz iš to uždirba pinigus, bet aprašymų šiokių tokių tikrai yra.