Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Galvos zeminimas

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: Romeo07

    NosTeaM Klubo narys 2007-11-09 05:50:08 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vln Žinučių forume: 3170
    teko sedet paskaitoje kur destytojas ir keli indzinieriai is toyotos mokymo programos deste jog wisokie tokie zeminimai nieko gero neduoda,beto tikrai ne ant 1.8 ar pan warikliu,tai lb mazai islosiama.kas liecia toyota tai eina net speciailiai slifawimam skirtos tarpines,kurios kompensuoja ta nuslifuota pawirsiu kad nekistu suspaudimo laipsnis.nzn kaip jus galwojat,man tas slifawimas nieko nesako ir tuo lb ne nuo galwos suspaudimo reik pradet tuningus.pasakiau tik tokia informacija kuria pats girdejau is inzinieriu,o su jais nesigincysi.agyl o apie nitro mes cia nesnekam ir kazin ar snekesim,nes tokiu dalyku retas kas deda.
    7gen GTS ir 4gen GT

    el.pastas:nos999team@yahoo.com
    skype:nosteam1626
    www.public.fotki.com/NosTeaM
    Julius 2007-11-09 06:12:45 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Ne nu tai aisku, kad varikliui tai nera sveika, aisku, kad yra ir efektyvesniu budu kelti ag, bet tai tikrai nereiskia, kad prieaugis butu puse arklio. O kad toyota pardavineja remontines storesnes tarpines, tai taip ir turi but, pvz 2zz jau tikrai nebera kur spaust.
    [OO==[][]==OO]
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-11-09 06:34:11 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Julius raše:
    Ne nu tai aisku, kad varikliui tai nera sveika, aisku, kad yra ir efektyvesniu budu kelti ag, bet tai tikrai nereiskia, kad prieaugis butu puse arklio. O kad toyota pardavineja remontines storesnes tarpines, tai taip ir turi but, pvz 2zz jau tikrai nebera kur spaust.

    todel 2ZZ ir neturi remontiniu.
    Džigitas 2007-11-09 06:57:05 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538
    efektyvesniu yra visada, bet paskaiciuojam statistiskai lietuvis pravaziuoja per metus 20-30k km. masinos resusras, na tarkime likes kokie 100-150k km. ivertinam tai kad dazniausiai vazinejama kokius 3-4 metus, tai manau giliai dzin tas sutrumpejes resursas. pas mane visom mano turetom toyotom galvos slifuotos buvo. tarkim 1,3 corollai(karburatorius) buvau nugremzes 1,2 mm, laike standart tarpine, o spidometras lenkdavosi, celicai(4 gen)nudroziau apie 0,7mm jokiu problemu nepastebejau o vazinejau ilgai.
    taip kad tai nera taip blogai kaip kad kalbama, o nauda tikrai pajutau masiniukas pasidare daug jautresnis. aisku 98 jau buvo pageidaujamas :) . tik yra toks dalykas jog tai padeda automobiliam kuriuose nera protingu kompu, kitu atveju tai naudos daug maziau, o gal ji minimali
    shop.automanas.lt

    nissan 200 sx S13 - darbui
    celica AT-160
    celica ST-162- perdirbama
    Romeo07 Klubo narys 2007-11-09 10:14:14 (0)  
    ex celica 5gen GT-I Kaunas Žinučių forume: 1168
    kito budo pakelti galiai kurios suma butu panasi as nezinau. Ir nitro visokiu nesinori man deti. Nevaziuosiu y jokius ten rimtus dragus kur masinos snypscia ir t.t.
    O kaip 5gen kompas skaitosi jau protingas?
    Email: almantas.suk@gmail.com
    Skype: almantas835
    agyl Klubo narys 2007-11-09 21:51:20 (0)  
    Peugeot partner Klaipeda Žinučių forume: 255
    NosTeaM raše:
    teko sedet paskaitoje kur destytojas ir keli indzinieriai is toyotos mokymo programos deste jog wisokie tokie zeminimai nieko gero neduoda,beto tikrai ne ant 1.8 ar pan warikliu,tai lb mazai islosiama.kas liecia toyota tai eina net speciailiai slifawimam skirtos tarpines,kurios kompensuoja ta nuslifuota pawirsiu kad nekistu suspaudimo laipsnis.nzn kaip jus galwojat,man tas slifawimas nieko nesako ir tuo lb ne nuo galwos suspaudimo reik pradet tuningus.pasakiau tik tokia informacija kuria pats girdejau is inzinieriu,o su jais nesigincysi.agyl o apie nitro mes cia nesnekam ir kazin ar snekesim,nes tokiu dalyku retas kas deda.

    isiskaityk;) cia tas nitro tik del bendro vaizdo!tipo rasi daug atsakymutaip
    .....blogai kai nezinai ir dar pamiršti.....
    Renas 2007-11-09 21:59:55 (0)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 61
    su tuo slifavimu atsargiai, ziurek kad meistrai zinotu ka daro... nes as jau nusvilau su tokiais. nuslifavo per daug tai dabar ne tik kad 98 butinas, ir jo dar per mazai... isvis kiek teiravausi celicu galvos labai jau minimaliai slifuojasi.
    Ukmerges 300d - 57, Vilnius
    mob. +37068074447
    Robas 2007-11-09 23:55:18 (0)  
    ST-162 (Gti 2.0) Vilnius Žinučių forume: 136
    buvo mano 1,6 sti pakaitinta, slifavo galva, nezinau tiesa kiek, bet dabar vis dar gerai laksto su 95 :)
    NosTeaM Klubo narys 2007-11-10 05:42:30 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vln Žinučių forume: 3170
    slifawimas yra wiena,o tarpine kita,jei ne kap remonto tarpine tai ir wa tau pasekmes.o tuningas uz nedidelia kaina prasideda nuo izmetimo sistemos ir filtro,o ne nuo galwu nuemimo ir slifawimo be reikalo.apie nitro prisiskaites taip pat nemazai.bent jau as wariklio tobilinima pradeciau nuo weleneliu,smagracio ir pan dalyku lengwinimo,tepalu,kas tikrai neitakotu wariklio resursu,o palengwintu wariklio darba.zodziu si tema lb jau issipletoja ir apie ja galima romanus rasyti,kiekwienam sawo,kaip jums geriau taip jus kelkit agB)
    7gen GTS ir 4gen GT

    el.pastas:nos999team@yahoo.com
    skype:nosteam1626
    www.public.fotki.com/NosTeaM
    Džigitas 2007-11-10 06:07:47 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538
    Sakai ismetimo sistemos :D zinai kiek ismetimo sitemakainuoja atmosferkei? galiu pasakyt vien koliko padarymas 800-1000 lt toliau vamzdynas dar kokie 300lt rezonatorius, galine pusle dar kokie 500lt. ir viso gaunas 1600lt. Oro filtras naudos mazoka, nebent prie to papildomi modai (teisingas salto oro paemimas, pacio filtro teisingas imontavimas ir tt.) toliau padaryt gfaloima o kas paskaiciuos? tokiu as nzn. man reikejo tai kruva info is intero draugelis istrauke ir bandysim patys zaist.
    variklio lengvinimas geras dalykas, bet svarbu nenulengvint :) , siaip manyciau geras balansas 0,5g tikslumu ir teisingi tepalai duos pakankamai gera nauda, bent jau masiniuko jautrume (arkliai dar ne viskas), celicai veleneliai nuo 1500Lt (domejaus sau, velenu faziu pareguliavimas gan geras dalykas keicias kreive ir tuo paciu masiniuko savybes (bet vel ko kam reikia). taigi slifuoji 5 genui kokius 0,7 mm issiversi manau dar su 95 benzu (aisku jei esi tikras kad prie galvos nebuvo lysta).
    shop.automanas.lt

    nissan 200 sx S13 - darbui
    celica AT-160
    celica ST-162- perdirbama