Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Kompiuterinis variklio "tiuningas" - kW padidinimas

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: Alberto

    Firestart 2014-08-25 15:46:02 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1123
    Jeigu apskritai paemus ir siekiant tikslo (galios padidinimo), tai pasakysiu taip: Yra ir pigesniu budu galiai padidinti. Reiktu pradeti nuo pigiausio, tai yra oro filtro, po to kogero ismetimas. Sie du elementai nebrangiai gali prideti keleta arkliu priklausomai nuo to, kiek pries tai buvo. Dar yra pigus budas traukai pagerinti, tai svorio mazinimas. Pirminis mazinimas, isemant visokius nereikalingus barachlo, sedynes, atsarginius ratus ir tt yra beveik nemokamas. Po to ratai. Ratai kainuoja brangiai, bet kiekvienas kilogramas nuo rato yra mazdaug 5 kg nuo svorio. Dar zmones nuo variklio panaikina/pakeicia parazitinius agregatus (tuos kurie sukasi nuo variklio dirzo ir vagia galia). Tai koks tikslas eiti nuo antro galo nei visi? Zinoma jei jau pries tai buve zingsniai igyvendinti, tada taip. Bet tada reikia neuzsiiminet visokiais piggiais, o statyti aftermarketini programuojama kompa ir uzmapinti (sunkiausias darbas).
    Domsy 2014-08-25 16:09:47 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    Firestart parašė:
    Jeigu apskritai paemus ir siekiant tikslo (galios padidinimo), tai pasakysiu taip: Yra ir pigesniu budu galiai padidinti. Reiktu pradeti nuo pigiausio, tai yra oro filtro, po to kogero ismetimas. Sie du elementai nebrangiai gali prideti keleta arkliu priklausomai nuo to, kiek pries tai buvo. Dar yra pigus budas traukai pagerinti, tai svorio mazinimas. Pirminis mazinimas, isemant visokius nereikalingus barachlo, sedynes, atsarginius ratus ir tt yra beveik nemokamas. Po to ratai. Ratai kainuoja brangiai, bet kiekvienas kilogramas nuo rato yra mazdaug 5 kg nuo svorio. Dar zmones nuo variklio panaikina/pakeicia parazitinius agregatus (tuos kurie sukasi nuo variklio dirzo ir vagia galia). Tai koks tikslas eiti nuo antro galo nei visi? Zinoma jei jau pries tai buve zingsniai igyvendinti, tada taip. Bet tada reikia neuzsiiminet visokiais piggiais, o statyti aftermarketini programuojama kompa ir uzmapinti (sunkiausias darbas).



    Viska ka cia parasei, tai nedidina variklio galios, o tiesiog leidzia isnaudoti geriau esama variklio potenciala (sport filtras, ismetimas galios neprideda, tiesiog leidzia isnaudoti esama variklio galia). Tokios modifikacijos kaip paprastas svorio mazinimas, ratu keitimas i lengvesnius pagerins tik automobilio stabiluma, isibegima, trumpins stabdymo kelia. Bet variklio galios nekels! Ir siaip NA varikliu tobulinimas kaip kazkas yra pasirases savo parase tai brangus budas vaziuoti letai. Ka pats celicai (7gen) noreciau pasidaryti tai ITB, jei darant namie ir su piggy backu, bandymu budu galima pasidaryti grazu variklio garsa ir truputi geresne reakcija i akseleratoriu. O pats pigiausias budas pajudeti nuo sankryzos greiciau nei anksciau - uzsideti geras padangas taip
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    b145t3r 2014-08-25 18:17:32 (0)  
    Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454
    xups parašė:
    b145t3r parašė:

    mes tai darom beveik kas diena ir nesvarbu kokia masina, uztenka kad joje yra ECU. i sistema prilituojam UniChip'a, o per ji jau mapinam ant dyno stendo. Toyota Camry uzkabinom Garrett turbokita ir su Unichip ir standartine smegenine prisukom 320ag i ratus, beje ant benzo ir ant duju. su Unichip'u galima kaitalioti mapus vieno mygtuko paspaudimu.


    Galima plačiau kaip toyota kompai (jei teko susidurt senesni nei 1995) su unichip draugauja, kokios galimybės, kainos, galima į AŽ.


    Apie unichip yra daug info internete. ji gamina DASTEC Dynamometers. Tas "chipas" yra programuojamas piggyback'as, kuris mapinamas tiesiogiai kaip ir bet koks standalone ECU. juo chipint galima VISKA kas turi procesoriu. kaina 250euru plius mapinimas 300euru ir plius kuras.
    www.powerlab.cz
    xups 2014-08-25 22:05:58 (0)  
    ST-162 2.0 GT Panevėžys Žinučių forume: 289
    b145t3r parašė:

    Apie unichip yra daug info internete. ji gamina DASTEC Dynamometers. Tas "chipas" yra programuojamas piggyback'as, kuris mapinamas tiesiogiai kaip ir bet koks standalone ECU. juo chipint galima VISKA kas turi procesoriu. kaina 250euru plius mapinimas 300euru ir plius kuras.


    apie unichip žinau, esme kad su toyota kompais, bent senesniais (iki 94-95) nelabai kaip veikdavo, todėl ir įdomu ar turite sėkmingų pavyzdžių su 3sg varikliais, labiausiai domintu 2-3generacijos.
    subaru-kasdienai
    toyota-iseiginem
    b145t3r 2014-08-25 22:17:42 (0)  
    Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454
    butent su 3s dar nesusidurem, pas mane pati LinkG3, artimiausiu metu kaip ir zadejo st185 atvaziuot, ziuresim kas bus, jei pasirasys cipuotis. pagal viska, kiek cipavom visokiu modeliu, tai jokiu problemu neturetu kilti..
    www.powerlab.cz
    Firestart 2014-08-26 11:27:19 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1123
    Domsy parašė:

    Viska ka cia parasei, tai nedidina variklio galios, o tiesiog leidzia isnaudoti geriau esama variklio potenciala (sport filtras, ismetimas galios neprideda, tiesiog leidzia isnaudoti esama variklio galia). Tokios modifikacijos kaip paprastas svorio mazinimas, ratu keitimas i lengvesnius pagerins tik automobilio stabiluma, isibegima, trumpins stabdymo kelia. Bet variklio galios nekels! Ir siaip NA varikliu tobulinimas kaip kazkas yra pasirases savo parase tai brangus budas vaziuoti letai. Ka pats celicai (7gen) noreciau pasidaryti tai ITB, jei darant namie ir su piggy backu, bandymu budu galima pasidaryti grazu variklio garsa ir truputi geresne reakcija i akseleratoriu. O pats pigiausias budas pajudeti nuo sankryzos greiciau nei anksciau - uzsideti geras padangas taip


    OT:
    Sportinis oro filtras pagerina oro patekimo greiti i degimo kamera, o kadangi daugiau oro patenka i degimo kamera gaunasi liesesnis misinys, jis geriau dega ir suteikia daugiau galios per detonacija. Tiesa ne be zalos. Pasikartosiu: "Ugnis kuri dega dvigubai ryskiau dega dvigubai trumpiau". Zinoma kadangi galios prieaugis nezymus tai ir zala nezymi. Tobulas kuro/oro santykis yra 1:14, bet dauguma varikliu naudoja mazesni nes neatlaiko.

    Sportinis ismetimas padidina ismetamuju duju istraukima is degimo kameros, ko pasekoje kameroje atsiranda daugiau vietos kurui/orui, o ne likusioms dujoms. Kuro sanaudos isauga, nes deginamas tik naujas oras/kuras o ne ismetamos dujos kurios yra degios, bet galios prieaugis jauciamas.

    Todel sie du mano mineti metodai tiesiogiai pakelia galia variklyje.
    Domsy 2014-08-26 11:38:25 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    Gamykline variklio galia matuojama be oro filtro be duslintuvo, katalizatoriu, daznai net ne su visais parazitiniais irenginiais ir kitokios xui*ios. Buna uzdetas nuo kelniu tik vamzdis. Uzdejes sportini filtra ir sportini ismetima Tu pridusinis varikli, zinoma ne taip kaip sudedamas viska stock.
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    MaslLT 2014-08-26 12:02:17 (0)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Ziauru klausyt : -D ka tu cia del misinio ir oro filtro parasei tai cia tinka tik karbiratoriui :D

    Firestart parašė:
    Domsy parašė:

    Viska ka cia parasei, tai nedidina variklio galios, o tiesiog leidzia isnaudoti geriau esama variklio potenciala (sport filtras, ismetimas galios neprideda, tiesiog leidzia isnaudoti esama variklio galia). Tokios modifikacijos kaip paprastas svorio mazinimas, ratu keitimas i lengvesnius pagerins tik automobilio stabiluma, isibegima, trumpins stabdymo kelia. Bet variklio galios nekels! Ir siaip NA varikliu tobulinimas kaip kazkas yra pasirases savo parase tai brangus budas vaziuoti letai. Ka pats celicai (7gen) noreciau pasidaryti tai ITB, jei darant namie ir su piggy backu, bandymu budu galima pasidaryti grazu variklio garsa ir truputi geresne reakcija i akseleratoriu. O pats pigiausias budas pajudeti nuo sankryzos greiciau nei anksciau - uzsideti geras padangas taip


    OT:
    Sportinis oro filtras pagerina oro patekimo greiti i degimo kamera, o kadangi daugiau oro patenka i degimo kamera gaunasi liesesnis misinys, jis geriau dega ir suteikia daugiau galios per detonacija. Tiesa ne be zalos. Pasikartosiu: "Ugnis kuri dega dvigubai ryskiau dega dvigubai trumpiau". Zinoma kadangi galios prieaugis nezymus tai ir zala nezymi. Tobulas kuro/oro santykis yra 1:14, bet dauguma varikliu naudoja mazesni nes neatlaiko.

    Sportinis ismetimas padidina ismetamuju duju istraukima is degimo kameros, ko pasekoje kameroje atsiranda daugiau vietos kurui/orui, o ne likusioms dujoms. Kuro sanaudos isauga, nes deginamas tik naujas oras/kuras o ne ismetamos dujos kurios yra degios, bet galios prieaugis jauciamas.

    Todel sie du mano mineti metodai tiesiogiai pakelia galia variklyje.
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    MaslLT 2014-08-26 12:06:27 (1)  
    mr2 sw20 150kw Vilnius Žinučių forume: 619
    Taip kaip tu cia parsdei. Variklio galia budavo matuojama amerikoi ir tik berods iki 1970 metu. Jei netingesiu poto numesiu linka is wikipedijos. Nuo tu metu galia matuojama su visai agregatais. Isiurbimu ismetimu ir oro filtru.

    Domsy parašė:
    Gamykline variklio galia matuojama be oro filtro be duslintuvo, katalizatoriu, daznai net ne su visais parazitiniais irenginiais ir kitokios xui*ios. Buna uzdetas nuo kelniu tik vamzdis. Uzdejes sportini filtra ir sportini ismetima Tu pridusinis varikli, zinoma ne taip kaip sudedamas viska stock.
    https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw
    Domsy 2014-08-26 13:14:55 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    Ui. Sry. Isgooglinau pats. Mano kalte. Taip buvo matuojama iki ~1972. Bet tada, varikliai tuo paciu kodu, bet tarkim be AC turetu tureti daugiau AG. Labai minimaliai.by the engine as it is actually configured and sold.Atidaryti naujame lange. KosTmosas

    MaslLT parašė:
    Taip kaip tu cia parsdei. Variklio galia budavo matuojama amerikoi ir tik berods iki 1970 metu. Jei netingesiu poto numesiu linka is wikipedijos. Nuo tu metu galia matuojama su visai agregatais. Isiurbimu ismetimu ir oro filtru.

    Domsy parašė:
    Gamykline variklio galia matuojama be oro filtro be duslintuvo, katalizatoriu, daznai net ne su visais parazitiniais irenginiais ir kitokios xui*ios. Buna uzdetas nuo kelniu tik vamzdis. Uzdejes sportini filtra ir sportini ismetima Tu pridusinis varikli, zinoma ne taip kaip sudedamas viska stock.
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica