Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Masinos grazinimas ir tobulinimas

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: Child

    Child 2010-01-05 20:08:22 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius/Zarasai Žinučių forume: 483
    Gal jums ir pasirodys keista, bet noriu kazka padaryti savo masinai. Siuo metu i masina yra idetos gauges(tepalo slegis;tepolo/vandens temperatura), i bagazine perdetas akumuliatorius, idetas sportinis filtras su vamzdziu....
    Taigi sioje temoje noreciau sulaukti jusu pasiulymu, patarimu ir konsultaciju... Prasyciau nekeikti ir nerasyti to kad nevarkciau su paprasta celica o is kart imciau kazka geresnio...
    Taigi keletas klausimu:
    1) Ar turi kokia nors reiksme tai kokie vamzdziai ateina iki radiatoriaus: plieniniai(sujungti silikoninemis juktimis) ar guminiai?
    2) Kokia itaka varikliui turi orgaudziai?
    Tikiuosi suprasit kad tai yra mano noras tobuleti ir man padesit
    Skype: homerlovemarge
    Email: mariusrazma@gmail.com
    Tel: +37062300902
    Automobilis: Toyota Celica
    Telefonas: Nokia 6230i
    Panele: ispudinga
    Child 2010-01-05 20:16:42 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius/Zarasai Žinučių forume: 483
    aparaturscikas parašė:
    1) tavo punktas,. tai parodo apie visiska tavo neismanima..

    patarciau dar ilgai sedet, ir skaityt visokius performanco forumus..


    Tiesiog pas drauga yra audi ir tiesiog taip padaryta, arba nenuziurejau kur pravestas vamzdis iki galo
    Skype: homerlovemarge
    Email: mariusrazma@gmail.com
    Tel: +37062300902
    Automobilis: Toyota Celica
    Telefonas: Nokia 6230i
    Panele: ispudinga
    aparaturscikas 2010-01-05 20:17:54 (0)  
    Celica Kedainiai Žinučių forume: 1145
    tu cia apie interkuleri?
    Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas...
    Skype: aparatursikas
    Mail: aparatursikas@yahoo.com
    tel: +37060326989
    Child 2010-01-05 20:20:51 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius/Zarasai Žinučių forume: 483
    aparaturscikas parašė:
    tu cia apie interkuleri?


    tai tikriausiai
    Skype: homerlovemarge
    Email: mariusrazma@gmail.com
    Tel: +37062300902
    Automobilis: Toyota Celica
    Telefonas: Nokia 6230i
    Panele: ispudinga
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-01-05 20:21:04 (1)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    jokios naudos iš tų silikonų/mėlynų vamzdžių tau, kol celika rimtai "nesportuoja".
    Pridaryti kaip papuola be supratimo orgaudžiai (tipo krutas tuningas) ant variklio dangčio gali pabloginti situaciją ir net sugadinti variklį.
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-01-05 20:22:24 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    vaike... ar žinai kas yra interkūleris ir kokią funkciją jis atlieka? Bėk greitai ir skaityk googlėje... o tai su panašaus pobūdžio klausimais tave čia greitai užmėtys kiaušiniais :D
    Lorenzo 2010-01-05 20:58:34 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 135
    Orgaudis ant kapoto ausina varikli. Ziema tai neaktualu, daugiau vasarai. Siaip ant celicu sti arba gti tai dedama daugiau del grozio.

    -Pliusai - per orgaudi iki oro filtro ateina saltesnis oras, ausinamas ir pats variklis todel buna kazkiek didesne trauka.

    -Minusai - Patenka dregme, gali atsirast problemu su elektra, generatoriumi.
    bubu 2010-01-05 21:32:03 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Siaip jei kalbet apie standartini orgaudi kapoto viduryje tai iki oro filtro oras nedaeina kai vaziuoji, nebent ji detum tiesiai toje vietoje kur yra oro filtras. O kas liecia variklio ausinima tai jis labiau ausinamas kai orgaudis nusuktas i priekini stikla, nes tada atejes per prieki karstas oras istraukiamas is variklio. Todel jei nori naudos dek ji atbula nei visi tiuningistai. Betkokiu atveju orgaudis varikliui nepakenk. Zycha cia tave siaip gasdina. Jei nori ka nors padaryti tai neklausyk barbekliu ir daryk. Man tai labai pazistamas jausmas :) Sekmes darbuose.
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-01-05 21:45:45 (2)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    nu kai puse bloko/galvos kaista, o pusė vėsinama, pasidaro temperatūrų skirtumas ir tada.... visokie galvų trūkinėjimai, prapūstos tarpinės, trūkę blokai. Orgaudžiai ne ant durnio daromi. Gamintojas projektuodamas povariklinę erdvę viską apskaičiuoja, kur kokios oro srovės eina, kokios temperatūros kur yra. Nuimsi apsaugines plastmases po varikliu (o kas jas turi dar?) ir viskas, pasikeičia aušinimas bloko. Susidaro visokie sukūriai arba nepasiekia oro srovė nuo radiatoriaus pusės einanti, o nueina žemyn. To pasekoje blokas neapipučiamas oro.
    btw... po to kai po varikliu susidėjau plastmases, alyvos temperatūra nukrito nuo įprastinės minus 5C. Paprastu režimu dzn... bet kokiame slalome kur 115C o kur 120C yra skirtumas.
    bubu 2010-01-05 21:51:47 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Prasom kalbeti faktais, o ne teorijomis :P